• BIST 9645.02
  • Altın 2429.254
  • Dolar 32.552
  • Euro 34.8813
  • İstanbul 23 °C
  • Ankara 27 °C

Pegasus'a hem altın hem gümüş ödül

Pegasus'a hem altın hem gümüş ödül
Pegasus Hava Yolları, MIXX yarışmasında Online - Offline Entegrasyon kategorisinde Gümüş MIXX ödülünü aldı.

Pegasus Hava Yolları, 2011 yılından beri yeni uçaklarına misafirlerinin kız çocuklarının ismini vererek sürdürdüğü ve 2015 yılında bir kız çocuğunun çizdiği “Hayalindeki Tatil” resmini en yeni Boeing 737-800 uçağının üzerine boyadığı Dünyanın En Güzel Hediyesi (DEGH) projesiyle, uluslararası dijital iletişim dünyasının seçkin ödüllerinden olan MIXX yarışmasında Online - Offline Entegrasyon kategorisinde Gümüş MIXX ödülünü aldı. Pegasus, ayrıca arama motoru kategorisinde de Google Customer Match kullanımıyla Altın Mixx kazandı.

Pegasus Hava Yolları, dijital reklamcılığı geliştiren ekipleri ve markaları ödüllendiren uluslararası MIXX (Marketing and Interactive Excellence) yarışmasında iki ödül birden kazandı. Dünyanın En Güzel Hediyesi ile Online - Offline Entegrasyon kategorisinde Gümüş MIXX ödülü alan Pegasus, arama motoru kategorisinde Google Customer Match kullanımıyla da Altın  MIXX ödülünün sahibi oldu.

“Dünyanın En Güzel Hediyesi” kampanyası ve dijital reklam faaliyetleri ile dijital pazarlama iletişimi endüstrisinde benzeri olmayan yaratıcı çalışmaların üretilmesini hedefleyen, dijital yaratıcılık ve sonuçları üzerine odaklanan MIXX Ödüllerini kazanmalarından büyük mutluluk duyduklarını belirten Pegasus Dijital Pazarlama Müdürü Didem Namver şunları söyledi: “Dijital iletişim ve hızla gelişen dijital kanallara odaklanmak bizim için son derece önemli. Pegasus olarak her zaman dijital tüketici eğilimlerinin takipçilerinden değil, öncü uygulayıcılarından olduk. Bu alanda yaratıcı, yeni trendleri takip ederek farklı proje ve uygulamaları hayata geçirmeye odaklanıyoruz. Dijitalde, özellikle mobil kanallarda son dönemdeki hızlı gelişmenin sunduğu olanaklardan yararlanarak misafirlerimize daha iyi bir seyahat deneyimi sunabilmek için önemli yatırımlar yapıyoruz. Bu çalışmalarımızın dijital alanda en önemli ödüllerden biri olan MIXX ödüllerinde karşılık bulduğunu görmekten gurur duyuyoruz.”

“Dünyanın En Güzel Hediyesi” kampanyası ödüle doymuyor

Pegasus’un yeni uçaklarına misafirlerinin kız çocuklarının ismini vererek başlattığı ve bir kız çocuğunun çizdiği “Hayalindeki Tatil” resmini en yeni Boeing 737-800 uçağının üzerine boyadığı “Dünyanın En Güzel Hediyesi” kampanyası geçtiğimiz yıl dijital merkezli entegre kampanya kategorisinde Felis başarı ödülüne ve Kristal Elma Ödülleri’de Dijital kategorisinde ‘Hizmet’ dalında, Sosyal Medya kategorisinde ise ‘Ortak Yaratım ve Kullanıcı Tarafından Oluşturulan İçerik’  dalında iki bronz ödüle layık görülmüştü. PR ve pazarlama dünyasının en prestijli uluslararası ödüllerinden sayılan Stevie Ödüllerinde Seyahat ve Turizm kategorisinde ‘Yılın PR Kampanyası’ dalında da Gold Stevie ödülünü almıştı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim