• BIST 9693.46
  • Altın 2496.161
  • Dolar 32.4971
  • Euro 34.5977
  • İstanbul 13 °C
  • Ankara 11 °C

Peugeot'nun Türkiye 2015 planı belli oldu

Peugeot'nun Türkiye 2015 planı belli oldu
Peugeot'nun tarihinin en genç ürün gamıyla 2015'te atağa geçeceğini belirten markanın Türkiye Müdürü Bergeretti, "800 bin seviyesinde gerçekleşmesi öngörülen toplam pazarda Peugeot, 32 bin satış gerçekleştirerek yüzde 4 oranında pazar payı elde edecek

Peugeot Türkiye Genel Müdürü Marc Bergeretti, geçen yıl Türkiye'de Peugeot'nun 17 bin 26'sı binek, 7 bin 96'sı hafif ticari olmak üzere toplam 24 bin 122 satışla yüzde 3,14 pazar payı elde ettiğini ifade etti.


Geçen yıl başında "2014 Yılının Otomobili" seçilen yeni Peugeot 308'in Türkiye lansmanının gerçekleştirildiğini anımsatan Bergeretti, "PureTech ve EAT6-Efficient Automatic Transmission (6 kademeli tam otomatik) gibi yeni teknolojilerin yaygınlaştırılması sayesinde yakıt tüketimi ve karbondioksit konularında avantajlar sağlandı. PureTech motorun yakıt tüketim avantajını Türkiye'de de ispatlamak üzere Edirne'den Ardahan'a bir test düzenlendi ve bir depo benzinle 1.718 kilometre yol kat edildi. Peugeot 308'in yeni motor seçeneklerini tüm Türkiye'de tanıtmak üzere 'Yılın Otomobili Yılın Sürücüsünü Arıyor' etkinliği düzenlendi. Bu etkinlik sonucunda Peugeot Yetkili Satıcıları'nda 12 binden fazla test sürüşü gerçekleştirildi" diye konuştu.


32 bin araç satacak
Peugeot'nun tarihinin en genç ürün gamıyla 2015 yılında atağa geçeceğini belirten Bergeretti, "800 bin seviyesinde gerçekleşmesi öngörülen toplam pazarda Peugeot, 32 bin araç satışı gerçekleştirerek yüzde 4 oranında pazar payı elde etmeyi hedefliyor. Yılın ikinci çeyreğinde Peugeot 308'den başlayarak yepyeni teknolojiye sahip Euro6 normlarına uygun Blue HDi dizel motor seçeneği sunulacak. Ayrıca EAT6-Efficient Automatic Transmission (6 kademeli tam otomatik) vites kutusu Peugeot ürün gamında yaygınlaştırılacak" ifadelerini kullandı.


Peugeot, dünyada başarılı bir yılı geride bıraktı
PSA Grubu'nun 2014'te dünya genelinde 2 milyon 939 bin araç satışı gerçekleştirerek 2013 yılına göre yüzde 4,3 artış elde ettiğini aktaran Bergeretti, Çin'in 734 bin araç satışıyla yüzde 31,9 artış göstererek grubun en büyük pazarı haline geldiğini dile getirdi. Bergeretti, grubun Avrupa 'da yüzde 8,1 artışla 1 milyon 761 bin satış gerçekleştirilerek güçlü bir büyüme sağladığını ifade etti.


Peugeot'nun "8" kodlu ürün gamının küreselleşmesiyle dünya çapında başarılı bir yılı geride bıraktığını anlatan Bergeretti, "Ayrıca Peugeot 308 ve Peugeot 2008 ve 3008 crossover modellerinin katkısıyla markanın ürün gamında yükseliş stratejisi doğrultusunda, yüksek donanım seviyeli modellerin satışında artış elde edildi. Karlılığın artırılması politikası başarıyla sürdürülürdü. Blue HDi, PureTech ve EAT6-Efficient Automatic Transmission (6 kademeli tam otomatik) gibi yeni teknolojiler yaygınlaştırıldı" diye konuştu.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim