• BIST 90.040
  • Altın 146,366
  • Dolar 3,6184
  • Euro 3,9314
  • İstanbul 16 °C
  • Ankara 12 °C

PTT, müşteri kayıtlarını yenileyecek

PTT, müşteri kayıtlarını yenileyecek
PTT Genel Müdürü Osman Tural, PTT'ye toplu gönderi veren kurum ve kuruluşların bünyelerinde oluşturdukları adres verisi kayıtlarının PTT'nin ile karşılaştırılarak güncelleneceğini açıkladı.

 PTT Genel Müdürü Osman Tural, PTT'ye toplu gönderi veren kurum ve kuruluşların bünyelerinde oluşturdukları adres verisi kayıtlarının, PTT Adres Veri Tabanından yararlanılarak güncellenip, iyileştirilmesi için oluşturulan komisyonun çalışmalara başladığını bildirdi.

Tural, yaptığı açıklamada, pazarda önemli bir paya sahip olan PTT'nin, kargo firmaları ile rekabet gücünün daha da artırılabilmesi için lojistik ve depolama yönetimini etkin bir şekilde faaliyete geçirmesi gerektiğini belirtti.

''PTT Lojistik ve Depolama Yönetimi'' çalışmaları kapsamında başta sektör, buna bağlı depo yeri seçimi olmak üzere yol haritasını oluşturmak istediklerini anlatan Tural, bu çerçevede öncelikli olarak İstanbul Hadımköy'de PTT'ye ait araziye (mevcut tesislere ilaveten) tespit edilecek sektöre bağlı olarak lojistik üs yapılmasının planlandığını söyledi.

Ayrıca İstanbul Anadolu Yakası, İzmir, Ankara ve Bursa'da ve diğer bazı illerde lojistik üs kurulmasının hedeflendiğini bildiren Tural, Hadımköy'e Kargo İşleme Merkezi ve Lojistik Binası yapılması için TOKİ'den proje çalışmalarını başlatmasını istediklerini kaydetti.

İstanbul'a operasyon merkezi

PTT'nin her geçen gün iş ve işlem çeşitliliğini artırdığına dikkati çeken Tural, yatırım, sigorta ve finans kuruluşlarının yanı sıra GSM ve özel telekom şirketlerinin operasyon birimlerinin İstanbul'da olması nedeniyle işlemlerin seri ve ekonomik gerçekleştirilmesi için İstanbul'da bir operasyon merkezi kurma kararı alındığını söyledi.

''Müşterilerin adres kayıtları güncelleştirilecek''

PTT'ye toplu gönderi veren kurum ve kuruluşların kendi bünyelerinde oluşturdukları adres verisi kayıtlarında sağlıklı bir şekilde güncelleme yapamadıklarından güncel ve standart olmayan adres verileriyle hazırladıkları gönderilerin alıcısına ulaştırılmasında sıkıntı yaşandığını bildiren Tural, bu nedenle artan iade gönderi miktarlarının maliyetlerin de yükselmesine neden olduğunu ifade etti. Tural, ''Bu nedenle Kuruluşumuz Adres Veri Tabanından yararlanarak müşteri adres veri kayıtlarının güncellenmesi ve iyileştirilebilmesi hedeflendi. Bu amaçla oluşturulan komisyon çalışmalarına başlandı'' diye konuştu.

Web ortamında gönderi

Geçen yıl gönderi sayısı az olan bireysel müşterilere kişiselleştirilmiş baskı ve zarflama hizmetinin sunulması amacıyla Ankara Baskı Merkezine 1 adet Kompakt Zarflama Makinesi satın alındığını ifade eden Tural, şunları söyledi:

''Bireysel müşterilerin web ortamında gönderiyi dizayn etmesi, alıcı adreslerinin ve içerik bilgilerinin girilmesi, ücret hesaplama ve web üzerinden ödeme yapılması için bir ara yüz yazılımının alımı için ihale sonuçlandırıldı, kabul ve muayene süreci devam ediyor.''

Elektronik Doküman Yönetim Sistemi

Türksat AŞ tarafından İçişleri Bakanlığı için geliştirilmiş olan e-DYS yazılımının PTT'de kullanılabilmesi için İçişleri Bakanlığından gerekli izinlerin alındığını belirten Tural, ''Türksat AŞ ile 12 Ocak 2012 tarihinde sözleşme imzalandı, çalışmalar sürüyor. 4 ay içinde uygulamanın merkez ve taşra birimlerinde devreye alınması hedefleniyor'' dedi.

''İletişim kanalları birleştirilecek''

Hizmetlerin sürekli müşteri memnuniyeti ilkeleri doğrultusunda sunumun sağlanmasını, müşterilerimizin hizmetlerle ilgili konularda bilgi alabilmelerini, talep ve önerilerini dile getirebilmelerini sağlamak amacıyla 444 1 788 PTT Çağrı Merkezinin 10 Temmuz 2007'den bu yana hizmet verdiğini anlatan Tural, şunları kaydetti:

''Çağrı merkezleri üzerinden hizmet sunumu gerçekleştiren sektör aktörlerinin başında banka, telekom ve GSM şirketleri gelmektedir. Bu şirketler ayrışık bir yapıda bulunduğundan bu sektörlerden çağrı merkezi üzerinden hizmet almak isteyen müşteri, istediği hizmet sunumuna dağınık bir yapıda ulaşabiliyor. Bizler ise kuruluşumuzun posta, banka ve lojistik sektörlerinde sunduğu tüm hizmetlere ait iletişim kanallarını tek bir çatı altında birleştirerek daha bütünleşik ve kurumsal bir yapıda çağrı merkezi kurmak amacıyla çalışmalarımızı başlattık.''

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim