• BIST 89.834
  • Altın 145,466
  • Dolar 3,6225
  • Euro 3,9067
  • İstanbul 14 °C
  • Ankara 16 °C

Renault Trucks'ın yeni Euro 5 serisi tanıtıldı

Renault Trucks'ın yeni Euro 5 serisi tanıtıldı
“Türk gibi güçlü” olarak lanse edilen yeni nesil Euro 5 motorlu Renault Trucks kamyonların tanıtımı düzenlenen törenle gerçekleştirildi.

Yeni ürün gamı ve Euro 5 motor seçeneklerinin Türkiye tanıtımının yapıldığı etkinlik 5 Haziran 2014, Perşembe günü İstanbul Yeşilköy’deki CNR EXPO Fuar Merkezi’nde gerçekleştirildi. Gündüz gazetecilere tanıtılan araçlar, akşam da nakliyecilere tanıtıldı. Renault Trucks Başkanı Bruno Blin, Volvo Group Trucks GEE’den Sorumlu Başkan Yardımcısı Marco Lazzoni ve Volvo Group Trucks Türkiye Başkanı Mete Büyükakıncı’nın hazır bulunduğu etkinlik, şovlarla renklendirildi.

İtalyan Başkan Yardımcısı’ndan rakiplere gözdağı

Türkiye’nin doğal bir lojistik merkez olduğunu dile getiren Marco Lazzoni, lojistik ve inşaat sektöründeki gelişmeden daha çok pay almak istediklerini söyledi. Bunun için yeni planlarının olduğunu dile getiren Lazzoni “Rakiplerimiz uykusuz geceler geçirecek” sözleriyle iddiasını ortaya koydu. Avrupa’da 5 bin adet yeni nesil aracın satıldığına vurgu yapan Lazzoni, bu rakamın kendilerini daha çok umutlandırdığını söyledi. Lazzoni sözlerine şöyle devam etti: “Türkiye; Rusya, Almanya, İngiltere ve Fransa’nın ardından Avrupa’nın beşinci büyük pazarı konumunda. Biz de, Volvo Group Trucks olarak bu dinamik ve dev pazarda büyük bir oyuncu olmak istiyoruz. Şunu söyleyebilirim ki Türkiye, Volvo Group için bugün olduğu gibi yarın da en önemli pazarlardan biri olmaya devam edecek ve bu doğrultuda Türkiye için hazırladığımız yatırım planlarımız gelecekte de sürecek.”  

En düşük yakıt tüketimi Renault Trucks’ta

Renault Trucks’ın 100 ülkede 14 bin çalışanıyla büyük bir aile olduğunu belirten Blin, geçen yıl markanın 43 bin adet satış gerçekleştirildiğini söyledi. “Tamamını aynı anda yenilediğimiz ürün gamımız için 2 milyar Euro’luk bir yatırım yaptık. Yatırımlarımız müşterilerimizin beklentileri doğrultusunda gelecekte de sürecek. Müşterilerimiz için her biri birer kâr merkezi olan araçlarımız, endüstride büyük ses getirdi” diyen Bilin, yeni ürün gamının yakıt ekonomisi, yürüyen aksam, taşıma kapasitesi, üstyapı uygulanabilirliği ve düşük yakıt tüketimine yönelik hizmetlerle işletme maliyetlerini düşürerek kârlılığı artırdığını vurguladı.  Blin, Piyasanın en düşük yakıt tüketimi sayesinde Renault Trucks araçların haklı bir üne sahip olduğunun altını çizen Blin, “Yeni ürün gamımız, genlerindeki düşük tüketimle doğdu ve şimdi daha da az tüketen araçlardan bahsediyoruz. Yeni Renault Trucks ürün gamı, bir önceki nesle göre yüzde 5 daha az yakıt tüketiyor” dedi. Blin ayrıca yeni gamın düşük yakıt tüketimin yanı sıra dayanıklılık, kullanım kolaylığı, konfor ve güvenlik alanlarında da iddialı olduğunu belirtti.

Büyükakıncı: “Her sözümüzü tuttuk”

2013 yılının başında çift markalı servis teşkilatı yapılanmasını, hedeflenen süreden daha kısa bir sürede tamamladıklarını belirten Mete Büyükakıncı, bugüne kadar verdikleri bütün sözleri tuttuklarını dile getirerek, “Müşterilerimize daha yakın olmak, daha iyi ve kaliteli hizmet sunmak adına gerçekleştirdiğimiz çift markalı servis yapısına geçiş sürecimizi tamamladık. Türkiye’nin dört bir yanında 25’e yakın servis noktasıyla hizmet verdiğimiz müşterilerimize, nerede olurlarsa olsunlar, artık çok daha yakın olduğumuzu gururla söyleyebilirim” dedi.

Avrupa’da ne varsa Türkiye’de de var

Avrupa’daki araçlarda ne varsa Türkiye’de de olduğuna vurgu yapan  Büyükakıncı, kar amaçlı davranmadıklarını dile getirdi. Euro 5 araçlarla birlikte isteyen müşterilere Euro 6’yı da sunacaklarını belirten Büyükakıncı, pazarda daha fazla pay almak için planlarının olduğunu da dile getirdi.

İstanbul’da yapılan tanıtım toplantısında rakiplerine gözdağı veren Volvo Group Trucks GEE’den Sorumlu Başkan Yardımcısı Marco Lazzoni, rakiplerin uykusuz geceler geçireceğini iddia etti. 

Renault Trucks’ın yeni ürün gamı, kalite ve güvenilirliği azami seviyeye çekmek için uzun süreli test ve araştırmalarla şekillendi. 2008'den bu yana süren kalite testlerinde 300 araç -40°C ile +60°C arasında değişen zorlu koşullarda 10 milyon km yol kat ederken laboratuar testlerine 5 milyon saatlik bir mesai harcandı. Farklı ülkelerden seçilen 50 müşteriyle yakın işbirliği içinde tasarlanan ve geliştirilen yeni ürün gamı, kullanıcılara tüm işlerini gerçekleştirebilecekleri mükemmel araçlar sunma hedefi ile tasarlandı. Renault Trucks markası, müşterilerini asla yarı yolda bırakmayan, her zaman gurur duyacakları ve işlerinde sürekliliği sağlayacak birer kâr merkezi olan araçları üretmeye devam edecek.

http://www.ulastirma.com.tr

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim