• BIST 9645.02
  • Altın 2430.366
  • Dolar 32.529
  • Euro 34.865
  • İstanbul 18 °C
  • Ankara 18 °C

SerTrans, İstanbul Üniversitesi'ndeydi

SerTrans, İstanbul Üniversitesi'ndeydi
SerTrans Lojistik, İstanbul Üniversitesi Avcılar Kampüsünde "EFQM MÜKEMMELLİK MODELİ EĞİTİMİ VE SEKTÖREL UYGULAMALARI" Etkinliğine Katıldı.

SerTrans Lojistik, İstanbul Üniversitesi'ndeydi

SerTrans Lojistik, İstanbul Üniversitesi Avcılar Kampüsünde "EFQM MÜKEMMELLİK MODELİ EĞİTİMİ VE SEKTÖREL UYGULAMALARI" Etkinliğine Katıldı.

"İstanbul Üniversitesi Lojistik Kulübü tarafından, 29 Mart 2011 tarihinde İstanbul Üniversitesi Avcılar Kampüsü Ulaştırma ve Lojistik Oditoryumu'nda düzenlenen "EFQM MÜKEMMELLİK MODELİ EĞİTİMİ VE SEKTÖREL UYGULAMALARI" adlı etkinlikte Sertrans Lojistiği temsil eden SERTRANS Yönetim Kurulu Üyesi ve İhracat Direktörü Sayın Cengiz Ceylandağ öğrencilere, EFQM Mükemmellikte 3 yıldız belgesini hak etmek için izledikleri yolda yaşadıkları deneyimleri aktardı.

Etkinliğe; KalDer’i temsilen KalDer Ulusal Kalite Hareketi Sorumlusu Sabri Bülbül ve Değerlendirme Yöneticisi Zülal Kızıltaş, UND’yi temsilen ise İcra Kurulu Üyesi Evren Bingöl ve Kalite Yönetim Sistemi ve İnsan Kaynakları Uzmanı Tuğba Kısa, sunumları ve görüşleri ile katkıda bulunmuşlardır.

Sayın Ceylandağ, Ülkemizde mükemmellik sürecini uygulayan en yenilikçi lojistik işletmelerinden biri olan ve bu süreçte ilk katıldığı yıl 3 yıldız mükemmellikte yetkinlik belgesi ile ödüllendirilen SERTRANS’ın bu aşamaya gelinceye kadar ki kalite yolculuğu sürecinden bahsetti.

Bu kapsamda Ceylandağ, katılımcılara ve öğrencilere;

Sertrans Kalite yolculuğunun; 1998 yılındaki kurumsallaşma çalışmaları kapsamında Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Keleş ve Genel Müdür Nilgün Keleş liderliğinde yapılan toplantılar sonucunda ilk kez oluşturulmuş olan Sertrans “Değerleri”, “Vizyonu” ve “Misyonu”nun yayınlanması ile başladığını belirterek; 1999 yılında sektörde ilklerden olan “ISO 9000 Kalite Güvence Sistemi” belgesinin alındığından ve ileriki dönem “Performans Değerlendirme Sistemi”nin temelini oluşturacak olan “Sertrans Lojistik Yetkinlikleri”nin belirlendiğinden ve bütün çalışanlara duyurularak tüm iş süreçlerinin yeniden yapılandırıldığından, 120 ülkede 14.000’i aşan üyesi bulunan ticaret örgütü “Trade Leaders Club” ve İspanya’nın seçkin kuruluşu “Editorial Office” kalite ödülünün Sertrans’a verildiğinden, Dünya Gazetesi’nin yaptığı “Sektörlerinde Yılın Başarılı Şirketleri” araştırmasında Sertrans’ın, Lojistik dalında en başarılı ilk üç firmadan biri seçildiğinden, Sertrans’ın bugünkü konumuna gelmesinde önemli bir rol alan KalDer üyeliğinden, şirket bünyesinde öğrenmenin sürekli hale getirilmesi amacıyla “Sertrans Academy”nin kurulduğundan , “Küresel İlkeler Sözleşmesi”nin imzalandığından, gelişen teknoloji ve müşteri beklentileri doğrultusunda mevcut bilgi sistemleri altyapısı ve yazılım sisteminin yenilendiğinden, organizasyon yapısının revize edilerek süreç bazlı hale getirildiğinden, 24 Avrupa ülkesinde hizmet veren, kalitesi uluslararası denetime tabi olan System Alliance Europe‘ a üye olunduğundan, müşteri ilişkilerine yönelik “Sertrans Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi”nin oluşturularak, ISO 10002:2004 Belgesinin alındığından, “KalDer UKH İyi Niyet Belgesi”nin imzalanarak, “EFQM Mükemmellik Modeli”nin iş yapış şekli olarak kabul edildiğinden söz etmiş ve tüm bu süreçlerin sonucunda yine aynı yıl içerisinde Sertrans’ın “EFQM Mükemmellikte Yetkinlik 3 Yıldız Belgesi”ni almaya hak kazandığını belirtmiştir.

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim