• BIST 9433.25
  • Altın 2501.506
  • Dolar 32.5963
  • Euro 34.8063
  • İstanbul 13 °C
  • Ankara 14 °C

SHGM, yeni bir uygulama başlatıyor

SHGM, yeni bir uygulama başlatıyor
Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü, yolcu şikayetlerini değerlendirmek için havaalanlarında yeni bir uygulama başlatıyor. İşte uygulamanın ayrıntıları..

SHGM'den yeni uygulama

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü, yolcu şikayetlerini değerlendirmek için havaalanlarında yeni bir uygulama başlatıyor. İşte uygulamanın ayrıntıları..

Havayolları ya da terminal işletmecilerinden kaynaklanan şikayetler artık doğrudan Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü’ne iletilebilecek.

SHGM, yolcu şikayetlerini dinlemek ve birinci ağızdan gelen şikayetlere müdahale edebilmek için yeni bir uygulama başlatıyor.

Türkiye’nin belli başlı havaalanlarına yerleştirilecek kiosklarla yolcuların şikayetleri, yazılı ya da elektronik olarak Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü’ne iletilecek.

Kiosklar ilk etapta İstanbul Atatürk, Sabiha Gökçen, Ankara ve Antalya gibi büyük havaalanlarında uygulamaya konuldu.

İç ve dış hatlar terminallerine birer adet konulacak şikayet kioskları sayesince yolcular, uçaklarda ya da terminallerde yaşadıkları sıkıntıları anında SHGM’ye aktarabilecek. SHGM de şikayetler üzerine harekete geçecek ve gerekli müdahelede bulunacak.

Uygulamanın en geç önümüzdeki hafta içinde geçerlilik kazanması beklenirken, ilk etapta 4-5 havaalanında konulacak şikayet kioskları daha sonra diğer havaalanlarına da konularak yaygınlaştırılacak.

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim