SHGM'den yolcu mağduriyetleri için yeni uygulama
Ulaştırma Bakanlığı Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü (SHGM), havayolunu kullanan yolcuların, havacılık hizmetlerinden yararlanın kişi ve kurumların şikâyet ve isteklerini asgari sürede iletmesi amacıyla havaalanlarında yeni bir uygulama başlattı.
SHGM, Otomasyon Projesi kapsamında havaalanı terminal binalarına kiosk cihazı yerleştirerek, kişi ve kurumların talep, öneri, şikâyet vb konularda elektronik ortamda başvuru yapabilmesine imkân sağlayan yeni uygulamayı hayata geçirdi.
İlk etapta İstanbul Atatürk Havalimanı, Sabiha Gökçen Havalimanı, Ankara Esenboğa Havalimanı, İzmir Adnan Menderes Havalimanı ve Antalya Havalimanı'na ikişer adet olmak üzere toplam 10 kiosk cihazı yerleştirildi. 1 adet cihazda SHGM binası girişinde yer almaktadır.
İç ve dış hatlar gidiş terminallerinde bulunan cihazlar aracılığı ile yolcular hem elektronik hem de yazılı olarak başvurularını yapabiliyor. Sistem; SHGM'nin duyuru, düzenleme ve faaliyetleri hakkında bilgilendirme sağlayacak bir üst menü ile vatandaşların şikâyet ve önerilerini iletebilecekleri bir alt menüden oluşuyor.
Alt menüde yer alan şikâyet talep formu, elektronik olarak doldurulup gönderilebileceği gibi, basılı şikâyet talep formları el yazısı ile doldurup makineye okutulmak (scan edilmek) suretiyle de iletilebiliyor. Talep ve şikâyetler İngilizce olarak da yapılabiliyor.
SHGM'den yolcu mağduriyeti uygulaması
SHGM, havayolunu kullanan yolcuların, havacılık hizmetlerinden yararlanın kişi ve kurumların şikâyet ve isteklerini asgari sürede iletmesi amacıyla havaalanlarında yeni bir uygulama başlattı.
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Türkiye’nin en değerli markası yine THYUluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'ın araştırmasına göre Türk Hava Yolları, 2 milyar dolara yaklaşan marka değeriyle bu yıl da "Türkiye'nin en değerli markası" oldu. Aytemiz, Kordsa ve Mars Lojistik ilk marka arasına girdi.
THY, dış hat uçuşlarının başlama tarihini açıkladıTürk Hava Yolları (THY) Basın Müşaviri Yahya Üstün, "18 Haziran itibarıyla Avrupa’daki 16 şehirden Anadolu’daki 14 noktaya direkt uçmaya başlayacağız" dedi.
Uçak içine kabin bagajı alınmayacakİstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı terminal işletmecisi ISG, yarın başlayacak iç hat uçuşlarında uçak içerisine kabin bagajı kabul edilmeyeceğini duyurdu.
Türkiye’den ilk yurt dışı seferi Kıbrıs’a yapılacakİç hat uçuşları 4 Haziran’da dış hat uçuşları ise 10 Haziran’da başlayacak. Dış hatlarda uçuşlar ilk olarak KKTC’ye olacak.
1/20
- Türk Yıldızları'nın İstanbul'u selamlaması
- Kabin emniyet çalıştayı gerçekleştirildi
- Geleceğin otomobilleri sahneye çıktı
- Citroën, Paris Otomobil Fuarı’nda iki konsept modelinin müjdesini verdi
12345678
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim