• BIST 106.843
  • Altın 142,689
  • Dolar 3,5367
  • Euro 4,1209
  • İstanbul 27 °C
  • Ankara 25 °C

Siemens, Eurasia Rail 4’e hazırlanıyor

Siemens, Eurasia Rail 4’e hazırlanıyor
Siemens, 06-08 Mart 2014 tarihlerinde düzenlenecek Eurasia Rail-4. Uluslararası Demiryolu, Şehir İçi Raylı Sistemler, Altyapı ve Lojistik Fuarı’nda yenilikçi çözümlerini tanıtacak.

Siemens imzalı raylı ulaşım araçlarından Velaro serisi çok yüksek hızlı trenler, VAL serisi havaalanı ve şehirler için lastik tekerlekli tam otomatik araçlar, Avenio serisi tramvay araçları ve Inspiro serisi metro araçları, Desiro tren setleri ve Vectron lokomotif ailesi, fuar kapsamında katılımcılara tanıtılacak. Siemens Türkiye ayrıca, raylı sistem ulaşım araçları dışında gerek şehir içi gerekse şehirler arası Raylı Sistemler Otomasyonu ve Elektrifikasyonu çözümlerini de fuar kapsamında ziyaretçilerle paylaşacak.

Siemens, fuarda 10. Salon, D5 numaralı alanda yer alacak.

Siemens’in Fuarda Öne Çıkartacağı Ürünler: Velaro Çok Yüksek Hızlı Trenler, Vectron Lokomotifler, Desiro Tren Setleri ile Lastik Tekerlekli Tam Otomatik VAL Araçları, Val ve Inspiro Serisi Metro Araçları

Almanya, İspanya, Çin, Rusya ile birlikte İngiltere-Fransa arasında Manş Denizi’nin altından geçen Eurostar hattında hizmet veren ve 2014 yılı içinde Türkiye’de işletmeye alınması beklenen Velaro serisi çok yüksek hızlı trenler, Siemens’in fuar alanında yer alıyor. 50 dereceden -50 dereceye kadar geniş bir sıcaklık aralığında sorunsuz olarak çalışan Velaro çok yüksek hızlı trenler, Türkiye’nin farklı iklim ve coğrafi koşullarında da sorunsuz hizmet verebilecek en ideal ürünler arasında bulunuyor.

Sahip olduğu güçlü teknik özellikleri ve yüzde 90’ı bulan geri dönüştürülebilir malzeme oranıyla dünyanın en çevreci lokomotiflerinden biri olan Vectron da fuar kapsamında tanıtılacak. Kıta genelinde yaklaşık 500 milyon Avrupalıya hizmet veren Vectron, barındırdığı yenilikçi teknolojileri verimlilikle birleştiriyor.

Siemens’in fuarda tanıtacağı bir diğer ürün olan Desiro tren setleri ise; çevreci yapısı, modern tasarımı ve yüksek verimlilik oranı ile konforlu ve ekonomik raylı ulaşım ihtiyaçlarını karşılamayı başarıyor.

1983 yılından beri güvenli bir şekilde 2 milyarın üzerinde yolcu taşımış olan VAL araçlarından CityVAL modeli ile şehir içi ulaşımda lastik tekerlekleri ile daha yüksek eğimleri tırmanarak yolcu transferlerini esnek şekilde karşılayabiliyor. Tam otomatik kontrolü sayesinde AirVAL modeli, havaalanlarında terminaller arası bağlantının sağlanmasında en uygun maliyetleri sunuyor.

Siemens’in yeni metro platformu Inspiro, en yüksek seviyede (GoA4) otomatik sürüş sağlarken, hem sürücüsüz hem de sürücülü operasyonların beraber çalışabilmesine olanak sağlıyor. Hafifletilmiş tasarımı ve kullandığı diğer teknolojiler sayesinde işletmelere daha düşük enerji verimliliği sunan Inspiro 94,8%’lik geri dönüşüm oranıyla çevreye olan etkisini minimuma indirmeyi başarıyor.

Fuarda aynı zamanda Siemens’in Marmaray projesinde tedarik ettiği işler kapsamında, projenin tamamı için Trainguard FUTUR 1300 ERTMS (Avrupa Demiryolu Trafik Yönetim Sistemi) 1. Seviye ve Trainguard SIRIUS CBTC (İletişim Bazlı Tren Kumanda Sistemi) hatboyu ekipmanları, Trackguard Westrace elektronik bağlantı kilitleme kontrolü sistemi gibi sinyalizasyon sistemleri hakkında da bilgiler verilecek. İstanbul Metro Projesi’nde işletmede olan Trainguard MT CBTC teknolojisi de fuar katılımcılarıyla buluşturulacak.

Siemens’in Fuarda Öne Çıkartacağı Çözümler: Sitras HES ve Sitras MES sistemleri ile Katenersiz Tramvaylar, Sitras SES ve TCI çözümleri ile daha az Maliyetli Metrolar

Hibrit enerji depolama sistemli (HES–MES) tramvaylar, 2.500 metreye varan mesafelerde havai bağlantı hattı olmaksızın çalışabiliyor. Siemens, enerji depolama sistemine sahip araçlar, bu sisteme sahip olmayan araçlara göre her sene %30 daha az enerji tüketiyor ve 80 ton daha az CO2 emisyonu üretiyor.

Sitras SES sistemi ile metro sistemlerinde araçların frenlemesi ile oluşan rejenaratif enerji, sistemde depolanıyor ve bir sonraki hızlanacak araçta kullanılıyor. Sitras TCI sistemi ise frenleme ile oluşan enerjiyi sisteme geri kazandırıyor ve bu enerji istasyonlardaki yardımcı güçler için kullanıyor.  Kullanılan her iki sistem ile işletmelerin enerji maliyetleri önemli oranda azalıyor.

www.ulasimonline.com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim