• BIST 97.583
  • Altın 145,649
  • Dolar 3,5726
  • Euro 3,9955
  • İstanbul 25 °C
  • Ankara 15 °C

Sky Airlines, 50 günde 70 bin yolcu taşıdı

Sky Airlines, 50 günde 70 bin yolcu taşıdı
Turizm sektörünün lider markası Kayı Group, dünyanın en büyük turizm fuarı ITB Berlin’de uluslararası markaları Adam&Eve Hotels, Sky Airlines, German SKY Airlines ve GTI Travel ile yer aldı.

SKY, 50 GÜNDE KAÇ YOLCU TAŞIDI?

Turizm sektörünün lider markası Kayı Group, dünyanın en büyük turizm fuarı ITB Berlin’de uluslararası markaları Adam&Eve Hotels, Sky Airlines, German SKY Airlines ve GTI Travel ile yer aldı.

Turizm sektörünün lider markası Kayı Group, dünyanın en büyük turizm fuarı ITB Berlin’de uluslararası markaları Adam&Eve Hotels, Sky Airlines, German SKY Airlines ve GTI Travel ile yer aldı. 9-13 Mart 2011 tarihleri arasında Berlin’de gerçekleştirilen Uluslararası Turizm Fuarı’na 180 ülkeden 10 binin üzerinde firma ve 108 bin sektör temsilcisi katıldı. Renkli etkinliklere sahne olan Kayı Group standı, ziyaretçilerden yoğun ilgi gördü.

Kayı Group bünyesindeki Adam&Eve Hotels, yaz aylarına damgasını vuracak “Miss Adam&Eve International” Güzellik Yarışması’nın lansmanını ITB Berlin’de gerçekleştirdi. Mayıs ayının ilk haftasında Rusya’da başlayacak elemeler Haziran’da sırasıyla Ukrayna, Belçika, Almanya ve Romanya da devam edecek. Eleme heyecanı Temmuz’da Polonya, Sırbistan, İngiltere ve Türkiye’ye taşınacak. Ağustos’un ilk haftasında Hollanda’da sona erecek elemelerin ardından seçilen güzel finalistler “Miss Adam&Eve International”ın büyük finali için Antalya-Belek’teki, dört kez üst üste “Dünyanın En İyi Dizayn Oteli” seçilen yeryüzü cenneti Adam&Eve oteline gelecekler.

Yarışmada dereceye giren adayları çarpıcı ödüller bekliyor. Üçüncü olan güzel 2500 Euro ve Adam&Eve’in tasarım odalarından birinde 1 hafta konaklama, ikincilik tacını elde eden güzel ise 5000 Euro ve süit odada 1 hafta konaklama kazanıyor. “Miss Adam&Eve International” seçilecek güzeller güzeli “Havva” ise 7500 Euro’luk ödül ve Adam&Eve villalarından birinde 1 hafta konaklama olanağı elde edecek.

Yarışmayı internet üzerinden takip etmek ve katılımcı güzellere oy vermek isteyenlerin tek yapması gereken miss.adamandevehotels.com adresine girerek üyelik formu doldurmak.

Sky Airlines havacılıkta hedef büyütüyor Türkiye ve Avrupa’daki havacılık, otelcilik ve tur operatörlüğü faaliyetleriyle turizm sektörüne damgasını vuran Kayı Group, ITB Berlin Fuarı’nda aynı zamanda havacılık sektöründe hedef büyüttüğünü ve bir yandan diğer alanlarda faaliyetlerine tam hız devam ederken ilerleyen süreçte havacılığa özel olarak odaklanacağını ilan etti.

Fuarda konuyla ilgili açıklama yapan TÜRSAB 2. Başkanı ve Kayı Group Yönetim Kurulu Başkanı Talha Görgülü, “Grup olarak büyüme stratejimiz havacılık sektöründe olacak. WTA tarafından “Avrupa’nın En İyi Charter Şirketi” seçilen ve 225 bin saat uçarak 10 yılda 11 milyon yolcu taşıyan Sky Airlines, 15 Ocak itibarıyla tarifeli iç hat seferlerine başladı. Bugüne kadar dış hatlarda gösterdiğimiz büyük başarıyı şimdi de yurt içine taşıdık. Hedefimiz, havacılığa odaklanarak Sky Airlines’ın adını göklere daha da büyük harflerle yazmak” dedi.

Sky Airlines, 50 günde 70 bin yolcu taşıdı Sky Airlines’ın 50 gün gibi kısa bir sürede 70 bin yolcu taşıdığını, 1400 saat uçuş ve yaklaşık 1000 sefer gerçekleştirdiğini belirten Görgülü, kış döneminde İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Trabzon, Van ve Diyarbakır olmak üzere 7 şehirde uçuşlara başladıklarını söyledi.

Yıl içerisinde aralarında Kayseri, Elazığ, Bodrum, Dalaman ve Kıbrıs’ın bulunduğu 9 yeni şehir katarak bu destinasyonlar arasında çapraz uçuşlar yapacaklarını ifade eden Talha Görgülü 2011 yılında 20 bin saatin üzerinde uçarak, 1 milyon yolcuya ulaşmayı hedeflediklerini sözlerine ekledi.

German Sky Airlines Avrupa’da uçuşlara başladı

Talha Görgülü, “Ayrıca German Sky Airlines’la Avrupa’daki uçuşlarımıza 2010’un son çeyreğinde başladık. Böylece German Sky Airlines’la birlikte Avrupa’da iç hat uçuşları yaparak önde gelen havayolu şirketi olmayı istiyoruz” dedi.

Talha Görgülü: “Türkiye’yi turizmin cazibe merkezi yapacağız.” Fuarda sorulan sorular üzerine önümüzdeki turizm sezonunu değerlendiren Görgülü, “Türkiye’nin 2011 hedefi 31 milyon turist, 31 milyar dolar gelir. 2023 hedefi 50 milyon turist 50 milyar dolar gelir. Bu hedefleri gerçekleştirmek için Mardin’deki otantik yaşantıyı, Van’ın Akdamar’ını, Adıyaman’daki Nemrut’u Karadeniz’in yeşilini, yaylalarını, Safranbolu’nun evlerini ve daha nice güzelliklerimizi ITB Berlin’de anlatma fırsatımız oldu. Turizm sektöründeki küresel rekabette Kayı Group olarak ülkemizi en iyi şekilde temsil ediyoruz. Türkiye’nin turizmdeki geleceği parlak ve bize düşen doğal üstünlüğümüzü en kaliteli hizmet anlayışıyla pekiştirerek dünyaya sunmak. Sunduğumuz dünya standartlarının çok çok üzerindeki hizmetlerle yakında ülkemizi turizmin cazibe merkezi yapacağız.” dedi.

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim