TAV Passport Kart, Quality of Magazine tarafından bu yıl 5. kez düzenlenen 2014 Quality Ödülleri’nde, ‘En Kaliteli Hizmet’ ödülüne layık görüldü. Suada’da, 9 Haziran’da bin 500 davetlinin katıldığı organizasyona ev sahipliği yapan Quality of Magazine, medya, sanat ve iş dünyasının önde gelen isimlerini 2014 Quality Ödülleri’nde bir araya getirdi.
TAV Havalimanları tarafından işletilen havalimanlarında, yolculara havalimanı girişinden itibaren, hızlı işlem ayrıcalıkları sağlayan ve seyahate ilişkin tüm detayları tek bir kart altında birleştirern TAV Passport Kart, yaşam ve aktüalite dergisi Quality of Magazine tarafından iş dünyası kategorisinde, “En Kaliteli Hizmet’” ödülüne layık görüldü. Ödül, TAV İşletme Hizmetleri Satış Pazarlama Genel Müdür Yard. Zeynep Kaptan’a takdim edildi.