• BIST 9534.3
  • Altın 2488.366
  • Dolar 32.5182
  • Euro 34.8323
  • İstanbul 19 °C
  • Ankara 20 °C

TAV'dan tüm sorular için "444 9 TAV"

TAV'dan tüm sorular için "444 9 TAV"
TAV Havalimanları İstanbul Atatürk, Ankara Esenboğa ve İzmir Adnan Menderes havalimanlarında istek ve şikayetler için tek bir telefon numarası oluşturdu.

TAV Havalimanları’nda tüm sorular için tek bir telefon numarası

TAV Havalimanları İstanbul Atatürk, Ankara Esenboğa ve İzmir Adnan Menderes havalimanlarında istek ve şikayetler için tek bir telefon numarası oluşturdu. Müşteri memnuniyetini artırmayı amaçlayan uygulamayla yolcular 444 9 TAV’ı arayarak tüm sorularına cevap bulacak.

TAV Havalimanları, yolcuların şikâyet ve taleplerini etkin şekilde karşılayabilmek amacıyla Türkiye’de işlettiği havalimanlarının çağrı merkezleri için ortak bir telefon numarasını devreye soktu. 444 9 TAV (828) numaralı telefondan hizmet vermeye başlayan TAV Çağrı Merkezi İstanbul Atatürk, Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes havalimanları ile BTA, Havaş ve TAV İşletme Hizmetleri’ne gelen çağrıları cevaplıyor.

7 gün 24 saat hizmet veren TAV Çağrı Merkezi, 2 Ocak 2012’de başlattığı pilot uygulamayı, TAV Bilişim Hizmetleri ve TAV İstanbul Terminal İşletmeciliği’nin ortak çalışmaları ile iki ay gibi kısa bir sürede hayata geçirdi. TAV İstanbul Terminal İşletmeciliği tarafından yönetilecek Çağrı Merkezi için teknik altyapı, yazılım, donanım çalışmalarının yanı sıra müşteri temsilcilerinin koordinasyon ve eğitimleri konusunda da titiz bir çalışma yürütüldü. Müşteri temsilcilerinin eğitimleri TAV Akademi tarafından gerçekleştirildi.

TAV İstanbul Genel Müdürü Kemal Ünlü “İşlettiğimiz farklı havalimanlarını tek bir çağrı merkezi numarası altında toplayarak hem misafirlerimizin kolay erişebileceği bir nokta yaratmayı, hem de gelen çağrıları en etkin şekilde yanıtlayabilecek sistemi oluşturmayı amaçladık. TAV Havalimanları olarak kuruluşumuzdan bu yana hizmeti sanata dönüştürmeyi, misafirlerimize en kaliteli, hızlı ve güvenli hizmeti güleryüzlü bir şekilde sunmayı amaçlıyoruz. En gelişkin teknolojik altyapıya sahip ve 7/24 hizmet veren yeni çağrı merkezi numaramız da bu amaca hizmet edecek” dedi.

İstanbul Atatürk, Ankara Esenboğa ve İzmir Adnan Menderes havalimanlarında yolcular 444 9 TAV’ın yanı sıra resmi web sitelerinde yer alan iletişim bölümlerinden e-posta yoluyla da istek ve şikâyetlerini çağrı merkezine ulaştırabiliyorlar. TAV Çağrı Merkezi, TAV Havalimanları’nın işletmesinde bulunan terminallerde sorumluluk alanına giren konuları 24 saat içinde çözümleyerek geri bildirimde bulunmayı hedefliyor.

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim