• BIST 89.270
  • Altın 146,921
  • Dolar 3,6543
  • Euro 3,9297
  • İstanbul 13 °C
  • Ankara 4 °C

Temsa’dan Kartur Turizm’e 30 adet Prestij

Temsa’dan Kartur Turizm’e 30 adet Prestij
Ücretsiz müşteri servisi ve personel taşımacılığı alanında hizmet veren Kartur’un tercihi de Prestij oldu. Düzenlenen teslimat töreni ile 30 Temsa Prestij Kartur filosunda yerini aldı.

Sabancı Holding şirketleri arasında yer alan CarrefourSA’nın ücretsiz müşteri servislerini gerçekleştiren Kartur, filosuna 30 adet Temsa Prestij aldı. CarrefourSA’nın İçerenköy’deki merkezinde 16 Aralık Salı günü düzenlenen teslimat törenine Kartur Yönetim Kurulu Başkanı Kadir Haliloğlu, Temsa Genel Müdürü Dinçer Çelik, Sabancı Holding Yönetim Direktörü Ateş Eremekdar,  Carrefoursa İç Satınalma ve İdari İşler Grup Müdürü Bulut Batum, Temsa Pazarlama ve Satış Direktörü Murat Anıl, Yurtiçi Otobüs Pazarlama Müdürü Baybars Dağ ve Kurumsal İletişim Müdürü Ebru Ersan katıldı.

"Yatırımlarımız sürecek"

Kartur Yönetim Kurulu Başkanı Kadir Haliloğlu yaptığı konuşmada, 1999 yılında Kozyatağı merkezli kurdukları şirketleri ile ücretsiz müşteri servisleri, personel servisleri, lojistik hizmetleri, taksi durakları, araç ve filo kiralama hizmetleri sunduklarını belirtti. CarrefourSA’nın ücretsiz müşteri servis taşımacılığını da uzun yıllardır yaptıklarını belirten Haliloğlu, “Özellikle alışveriş yaptıktan sonra ücretsiz servis sürecinde müşteriye konforlu, güvenli ve kaliteli hizmeti, işletme sürecinde şirketinize sağlanacak avantajlarla birlikte sunmak durumundasınız. Eğer işletme sürecinde avantaj elde edemiyorsanız, kaliteli ve konforlu hizmet sürecinin de sürdürülebilir olması zora girer. Bizde Prestij’in beklentilerimizi karşıladığını gördük ve ilk etapta 30 adetlik bir yatırım yaptık. Bu yatırım sürecinde hem Sabancı Holding tarafında hem Temsa tarafında yakın ilgi ve destek gördük. Bunun için teşekkür ediyorum. Önümüzdeki süreçte yeni yatırımlar gündeme gelebilir” dedi.

Herkes için kazanımlar 

Sabancı Holding Yönetimi Direktörü Ateş Eremekdar teslimat töreninde yaptığı konuşmada, “Grubumuza bağlı kuruluşların çözüm ortağı olarak çalıştıkları firmalarla iki taraf içinde artan bir sinerji ve karşılıklı kazanımlar oluşturma çabası içindeyiz. Bir süre önce Sabancı Üniversitesi’nin öğrencilerini ve personelini taşıyan Gürsel Turizm’in filosuna aldığı 35 Prestij’in teslimat töreninde bir araya geldik. Bugün de CarrefourSA’nın ücretsiz müşteri servis taşımacılığını yapan Kartur şirketinin filosuna 30 adet Temsa Prestij araçları katıyor olmasından mutluyuz. Bu tür işbirliklerinin önümüzdeki süreçte de devam edeceğine inanıyoruz. Yeni araçların Kartur’a hayırlı olmasını diliyorum” dedi.

2014 yılının aracı Temsa Prestij

Temsa Genel Müdürü Dinçer Çelik, Prestij’in bu yılın en gözde aracı olacağını yılın ilk aylarında dile getirdiklerini belirterek, “Taşımacıların en büyük beklentisi işletme maliyetlerinde daha ekonomik, ama konfor düzeyi de yüksek bir araç. Biz de onların bu beklentilerini karşılayan araçları pazara sunuyoruz. Bu yıl elde ettiğimiz satış seviyesi de bunu başardığımızı gösteriyor. Firmalar filolarında bulunan farklı ürünlerle Prestij’i karşılaştırdıklarında işletme sürecinde sağlanan avantajı, yolcunun seyahat sürecinde yaşadığı memnuniyeti onlar kendi tespitleriyle de görüyor ve yeni araç yatırımlarında öncelikli tercihleri Prestjj oluyor. CarrefourSA’nın ücretsiz müşteri taşımacılığını gerçekleştiren Kartur firmasının da tercihinin Prestij olmasından memnuniyet duyuyoruz. Araçlarımızın hayırlı olmasını diliyorum. Bu işbirliği sürecinde katkısı olan herkese de teşekkür ediyorum” dedi.

"1000 hedefledik bunu da aştık"

Temsa Pazarlama ve Satış Direktörü Murat Anıl, 2014 yılının başında Prestij’e yönelik 1000 satış hedefini paylaştıklarını belirterek, “ Şu anda bu hedefin de üzerine çıkmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Prestij’in bu kadar büyük beğeni toplaması ve tercihte öne çıkmasında en önemli neden ekonomikliği. Yakıt ekonomisinde liderliğimiz artık tartışılmaz bir noktada. Bunu ürünümüzü seçen taşımacı dostlarımız ifade ediyorlar. Bizim iş sürecinde devamlılığa büyük önem veriyoruz. Satış sonrasında müşterimizin yanındayız. Kartur firmasına da seçimini ürünümüz yönünde kullandığı için teşekkür ediyorum” dedi.

resim-004.jpg

www.ulastirma.com.tr

Etiketler: , ,
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Yeni nesil Citroen C-Elysee Türkiye'de27 Mart 2017 Pazartesi 11:49
  • ABD'ye ihracatta Tofaş birinci25 Mart 2017 Cumartesi 17:05
  • Takside yeni sorun: Yuvarlama25 Mart 2017 Cumartesi 16:51
  • İkinci elde yeni dönem geliyor25 Mart 2017 Cumartesi 09:32
  • Türkiye, Avrupa'da 2 basamak geriledi24 Mart 2017 Cuma 16:51
  • Fiat 500 Riva Türkiye'de görücüye çıktı24 Mart 2017 Cuma 12:16
  • MotoGP'de sezon başlıyor24 Mart 2017 Cuma 12:01
  • Traktörde bu yıl da rekor bekleniyor23 Mart 2017 Perşembe 12:01
  • Chery'den Mercedes'e 'EQ' şikayeti23 Mart 2017 Perşembe 11:32
  • "EMEA bölgesinde 60 binden fazla Egea Sedan satıldı"22 Mart 2017 Çarşamba 16:51
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Haber Scripti: CM Bilişim