Seçkin birçok havayolu firması Manchester çıkışlı seferlerini azaltıp, bazı firmaların ise seferlerini tamamen iptal ederken, Türk Hava Yolları, rakiplerini geride bırakarak, Mart ayından itibaren günlük seferlerini 14’e çıkarıyor.
Yeni düzenlemelerle ilgili bilgi veren THY Manchester Müdürü Cengiz Türksoy, iddialı bazı havayolu firmalarının Manchester-İstanbul seferlerinden çekilmek zorunda kaldıklarını belirterek, THY’nin bu hatta yolcu sayısının istikrarlı şekilde artırdığını ifade etti.
THY Manchester seferlerinin 1993 yılında başladığını ve geçen 20 yılda gelişen bir destinasyon haline geldiğini belirten Türksoy, “Manchester’dan Türkiye yanı sıra Ortadoğu, Çin, Hindistan, Uzakdoğu, Afrika ve Asya’daki popüler destinasyonlara yolcu taşımaktayız. Uçuşlarımızın haftada 14 sefere çıkması sonucu yolcularımıza uçuş saatleri konusunda daha fazla alternatif sunulacak olup, İstanbul ötesi uçan yolcularımıza daha iyi bağlantı sağlamış olacağız. Son yıllarda özellikle İngiliz vatandaşı yolculardan Türk Hava Yollarına yoğun ilgi ve talep gelmekte olup, düşük sezon olan kış aylarında bile Manchester-İstanbul hattında çoğu zaman uçaklarda yer bulunamamaktadır.Yapılan frekans artışı ile aynı zamanda Türk misafirperverliği, keyifli ve güvenli uçuşlarla gökyüzünde daha geniş kitlelere hitap edilecek.” şeklinde konuştu.
MARKA BİLİNİRLİĞİ SÜREKLİ ARTIYOR
Türk Hava Yolları’na ‘Dünyadaki En İyi Ekonomi Sınıfı İkram’ ödülü ve Skyscanner tarafından ‘En İyi İkram’ ödülü verildiğini hatırlatan Türksoy, Türk Hava Yolları, uzun uçuşlarda Business Class yolculara ‘Flying Chef’ hizmeti sunan ilk hava yollarından biri olduğunun altını çizdi.
Manchester United ve Barcelona FC Sponsorluk anlaşmalarının, Türk Hava Yolları’nın dünyadaki lider havayoları arasında yer almasında önemli rol oynadığını ifade eden Cengiz Türksoy, “İngiltere ve tüm dünyadaki futbol taraftarlarının ilgisini çekmiştir. Aynı zamanda yapılan değişik tanıtım faaliyetleri ile Türk Hava Yolları’nın bölgedeki marka bilinirliği her geçen gün dahada artmaktadır.” dedi.