• BIST 9716.77
  • Altın 2427.694
  • Dolar 32.5699
  • Euro 35.0032
  • İstanbul 18 °C
  • Ankara 22 °C

THY'de semaverde çay servisi başlıyor

THY'de semaverde çay servisi başlıyor
60 milyon TL yatırımla tüm servis malzemelerini değiştiren THY, menüye hamsili pilav ve iskenderi de ekledi.

60 milyon TL yatırımla tüm servis malzemelerini değiştiren THY, menüye hamsili pilav ve iskenderi de ekledi.

Yeşilköy'deki Turkish Do&Co tesislerinde düzenlenen basın toplantısında, hem "Ekonomi" hem de "Business" sınıflarında "Dünyanın en iyi ikram veren hava yolu şirketi" seçilen Türk Hava Yolları'nın (THY) yeni ikram konsepti tanıtıldı. 
 
Uçak içini birebir yansıtan ve hosteslere ikram eğitimi verilen alanda gazetecilere açıklama yapan THY Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Topçu, şirket olarak tüm ikram konseptini yeniden şekillendirdiklerini bildirdi. 
 
Topçu, THY olarak yüzde 25 büyümeyi hedeflediklerini ifade ederek, "THY, bu büyümenin neticesinde, kaliteyi aksatmadan yoluna devam ediyor. Yolcu memnuniyeti, bizim için çok önemlidir. Yolcu memnuniyeti ise salonlardan başlıyor" diye konuştu. 
 
"Daha iyisini yapana kadar en iyisi bu" 
 
Topçu, yolcularının beklentilerini karşılamak için çalışmalarının aralıksız devam ettiğini ve sürekli bir yenilik içinde olduklarını anlatarak, şöyle devam etti:
 
"Uçak içi ikramın yolcularımızın memnuniyetinin temel unsurlarından biri olduğunun farkındayız. THY'nin artık bir başka hava yolunu taklit etme dönemi bitmiştir. Biz artık kendi konseptimizi oluşturuyoruz. Müşteri memnuniyetinde yukarı çıkma açısından, artık kendi mutfağımızda geliştirdiğimiz yemekleri ve hizmet kalitesini, yolcularımıza sunuyoruz. Daha iyisini yapana kadar en iyisi bu diyoruz. Bugün itibariyle 60 milyon lira civarında değişiklik maliyetiyle, yeni konsept ikram sunumlarımızı hazırladık. Bu konseptimizin ileriki yıllarda daha da geliştirilebileceğini düşünüyorum."
 
"Avrupa'yı Afrika'ya bağlamada en güçlü biziz" 
 
THY Genel Müdürü Temel Kotil de hava yollarındaki 5 yıldızlı ikram servisinin yerde 7 yıldıza karşılık geldiğine dikkati çekerek, "Allah'ın izniyle Avrupa'yı Afrika'ya bağlamada en güçlü biziz. Avrupa'yı Orta Doğu'ya bağlamada en güçlü biziz. Avrupa'yı Asya'ya bağlamada hemen hemen en güçlü biziz. Bu ikramlarla, Allah'ın izniyle yakında orada da olacağız. Yeni ikram konsepti, hayırlı olsun. Biz bundan sonra da ikramda dünyada birincisi olmaya devam ediyoruz" diye konuştu. 
 
"Türkiye'nin üç boyutlu damak tadı büyükelçisiyiz" 
 
THY'nin ikram konseptlerine imza atan Turkish Do&Co şirketinin genel müdürü Attila Doğudan ise vizyonlarının THY yolcularına Türk misafirperverliğini ile mutfağını göstermek olduğunu söyledi. 
 
Doğudan, yeni ikram konseptinde dünya mutfaklarından da örnekler bulunduğu bilgisini vererek, "Biz Türkiye'nin dünyada damak tadı büyükelçisi olmak istiyoruz. Esasında biz dünyada Türkiye'nin üç boyutlu damak tadı büyükelçisiyiz" dedi. 
 
Topçu ile Kotil semaverde çay ikramını denedi 
 
Konuşmaların ardından, Topçu ile Kotil yeni ikram konseptinde yer alan semaverde pişirilen ve ince belli bardakta servis edilen çaydan tattı. Topçu, gazetecilere yeni konsepte kullanılan Türk mutfağından yemekler hakkında bilgiler verdi. Kotil, çaylarla ilgili soru soran gazetecilere, "çaylar şirketten" diyerek espri yaptı. 
 
Topçu ve Kotil, daha sonra uçak şeklinde dizayn edilen eğitim salonunda, ikram konseptindeki ürünleri tadarak hatıra fotoğrafı çektirdi. 
 
Yeni ikram konsepti 
 
Yolcu memnuniyetini daha üst seviyelere taşımak amacıyla, servis malzeme ve ekipmanlarını tümüyle değiştiren THY, "Business", "Comfort" ile "Ekonomi" sınıfları için hazırladığı yeni ürünlerinde Türk kültürünü yansıtan, modern ve sade bir tasarıma önem verdi. 
 
Osmanlı ve Selçuklu motiflerinden esinlenen tasarımlarda, uçak üstü kullanım kolaylığı ve yeni trendler göz önünde tutuldu.
 
THY'nin 22 Ekim’deki İstanbul-New York hattında deneme uygulaması yaptığı yeni konsepti, Guangzhou, Jakarta, Capetown, Buenos Aires, Sao Paolo, Hong Kong, Washington DC, Seul, Johannesburg, Osaka, Kuala Lumpur, Los Angeles, Tokyo, Şikago, Pekin, Şangay, Saygon, Singapur, Toronto ile Houston seferlerinde uygulanıyor. Konseptin 3 aylık dönemde de tüm uçuşlarda uygulanması planlanıyor. 
 
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim