• BIST 9693.46
  • Altın 2496.161
  • Dolar 32.4971
  • Euro 34.5977
  • İstanbul 12 °C
  • Ankara 11 °C

TT yatırımcısı bir yıl ücretsiz konuşacak

TT yatırımcısı bir yıl ücretsiz konuşacak
Türk Telekom, Merkezi Kayıt Kuruluşu(MKK) işbirliğiyle Türkiye’de bir ilke imza atarak gerçekleştirdiği kampanya ile bireysel yatırımcısını bir yıl boyunca ücretsiz konuşturacak.

TT yatırımcısı bir yıl ücretsiz konuşacak

Türk Telekom, Merkezi Kayıt Kuruluşu(MKK) işbirliğiyle Türkiye’de bir ilke imza atarak gerçekleştirdiği kampanya ile bireysel yatırımcısını bir yıl boyunca ücretsiz konuşturacak.

Türk Telekom, Merkezi Kayıt Kuruluşu(MKK) işbirliğiyle Türkiye’de bir ilke imza atarak gerçekleştirdiği, “Ortak Promosyonu Programı” ile Türk Telekom yatırımcılarına, Türk Telekom hissesini elde bulundurma performanslarına göre çeşitli hediye ve fırsatlar sunacak.

Kampanyaya göre, son altı ay içinde Türk Telekom hisselerini elinde bulunduran sabit hat sahibi bireysel yatırımcılar, Türkiye içindeki tüm ev ve işyeri telefonlarını bir yıl boyunca şehirler içi ve şehirler arası olmak üzere ücretsiz Türk Telekom, Merkezi Kayıt Kuruluşu(MKK) işbirliğiyle Türkiye’de bir ilke imza atarak gerçekleştirdiği, “Ortak Promosyonu Programı” ile Türk Telekom yatırımcılarına, Türk Telekom hissesini elde bulundurma performanslarına göre çeşitli hediye ve fırsatlar sunacağını açıkladı. Kampanyaya göre, son altı ay içinde Türk Telekom hisselerini elinde bulunduran sabit hat sahibi bireysel yatırımcılar, Türkiye içindeki tüm ev ve işyeri telefonlarını bir yıl boyunca şehirler içi ve şehirler arası olmak üzere ücretsiz olarak arayabilecekler. Merkezi Kayıt Kuruluşu verilerine göre bu aşamada 10 ile 12 bin arasında Türk Telekom bireysel yatırımcısının kampanyadan yararlanması bekleniyor.

“Ortak Promosyonu Programı”, Sermaye Piyasaları Başkanı Prof. Dr. Vedat Akgiray, Merkezi Kayıt Kuruluşu Genel Müdürü Doç. Dr. Yakup Ergincan, Türk Telekom Grup CEO’su Hakam Kanafani ve Türk Telekom CEO’su K. Gökhan Bozkurt’un katılımlarıyla düzenlenen basın toplantısında tanıtıldı. MKK’nın ihraççıların ve yatırımcıların kullanımlarına açtığı kurumsal yönetim ve yatırımcı ilişkileri portalı “e-YÖNET” üzerinden kullanılabilecek olan “Ortak Promosyonu Programı” kapsamında, iki farklı kampanya Türk Telekom hisse senedine sahip yatırımcılara sunulacak.

Türk Telekom CEO'su Gökhan Bozkurt, “Ortak Promosyonu Programı” dâhilinde düzenlenen ilk kampanya kapsamında, 13 Ekim 2011 tarihi itibari ile geriye dönük 6 aydır kesintisiz olarak elinde Türk Telekom hissesi bulunduran ve kampanyaya başvuruda bulunan Türk Telekom sabit hat abonesi gerçek kişi yatırımcıların, Türkiye içindeki tüm ev ve işyeri telefonlarını şehir içi ve şehirlerarası olmak üzere bir yıl boyunca ücretsiz olarak arayabileceğini söyledi. Kampanyada aylık 3 bin dakika adil kullanım sınırı uygulanacak. İkinci kampanyaya katılan Türk Telekom hissedarları ise, Türk Telekom üst yönetimi ile bir araya gelme ve merak ettikleri konularda görüşme şansı yakalayacak. 17 Kasım 2011 tarihinde noter huzurunda yapılacak çekilişle belirlenecek 15 Türk Telekom yatırımcısı, Türk Telekom üst yönetimi ile tanışıp hissedarı oldukları şirketin faaliyetleri hakkında ilk elden bilgi alma fırsatına sahip olacaklar. Kampanyaya halka arz tarihi olan 15 Mayıs 2008’den 13 Ekim 2011’e kadar aralıksız olarak Türk Telekom hissesi bulunduran tüm gerçek kişi yatırımcılar katılabilecek.

-"YATIRIMCI İLİŞKİLERİNDE ÖNCÜ ROL ÜSTLENDİK"-

Türk Telekom CEO'su Gökhan Bozkurt, Ortak Promosyonu Programı ile yatırımcı ilişkilerinde bir ilke imza attıklarını vurgulayarak, "Yatırımcı ilişkileri alanında da üstlenmiş olduğumuz öncü kimliğimiz ile Türkiye’de ilk defa uygulanacak olan Ortak Promosyonu programımızı hayata geçirdiğimizi duyurmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.

Merkezi Kayıt Kuruluşu’nun ihraççıların ve yatırımcıların kullanımlarına açtığı Kurumsal Yönetim ve Yatırımcı İlişkileri Portalı e-YÖNET üzerinden kullanılabilecek olan Ortak Promosyonu programı ile amacımız Türk Telekom hissesini elde bulunduran yatırımcımıza katma değer sunmaktır. Türkiye’de ilk kez uygulanan, geçmişe dönük olarak yapılan yatırımları da kapsayacak olan programımızla, yatırımcılarımızı sermaye piyasası araçlarına ve uzun süreli yatırıma teşvik etmeyi hedefliyoruz" dedi.

-SABİT HAT ABONESİ GERÇEK KİŞİLER YARARLANACAK-

“Ortak Promosyonu Programı” dahilinde düzenlenen ilk kampanya hakkında bilgi veren Bozkurt şunları söyledi:

"Elinde bugün itibari ile geriye dönük 6 aydır Türk Telekom hissesi bulunduran ve kampanyaya başvuru yapan Türk Telekom sabit hat abonesi gerçek kişi yatırımcılara kampanya kapsamında Türkiye içindeki tüm ev ve işyeri telefonlarını bir yıl boyunca şehirler içi ve şehirler arası olmak üzere ücretsiz olarak arayabilme imkanı sağlayacağız. Sunduğumuz ikinci promosyon ile Türk Telekom hissedarları, Türk Telekom üst yönetimi ile bir araya gelme ve merak ettikleri konularda görüşme şansı yakalayacaklar. Kampanyaya katılanlar arasından çekiliş ile belirlenecek 15 Türk Telekom yatırımcısı ile Türk Telekom üst yönetimi ile tanışıp hissedarı oldukları şirketin faaliyetleri hakkında ilk elden bilgi alma fırsatına sahip olacaklar. Bizler de bu tanışmanın heyecanını şimdiden yaşamaya başladık. Hayata geçirdiğimiz “Ortak Promosyonu” programımız ile yatırımcılarımızla bağımızı ve aramızdaki güven duygusunu daha da güçlendireceğimize inanıyoruz. Yatırımcı ilişkileri alanında birçok yenilikçi ve örnek uygulamaya imza atmış bir şirket olarak ‘Ortak Promosyonu Programı’nı önümüzdeki dönemde yapacağımız yeni çalışmalarla daha da genişletmeyi ve bu sayede yatırımcılarımıza verdiğimiz değeri gözler önüne sermeyi planlıyoruz."

Bozkurt, kampanyanın bu bölümüne halka arz tarihi olan 15 Mayıs 2008 tarihinden bugüne kadar sürekli ve kesintisiz olarak Türk Telekom hissesi bulunduran tüm gerçek kişi yatırımcılar katılabileceğini hatırlattı.

-"UZUN VADELİ DÜŞÜNEN YATIRIMCI PROFİLİ YARATMAK"-

Toplantıda bir konuşma yapan Türk Telekom Grubu CEO'su Hakam Kanafani ise, Türk Telekom'un dünya çapında en büyük yedinci ve Türkiye'de de o güne kadar yapılan en büyük halka arz işlemi olduğunu belirterek, "Geride bıraktığımız 3 yılda Türk Telekom Grubu paydaşlarına belirgin katma değer sağladı. Bu başarının temelini akıllı genişleme, finansal disiplin ve en iyi insan kaynaklarına sahip olmak oluşturuyor" dedi.

Ortak Promosyon Programına benzer dünyada başarılı örnekler olduğunu hatırlatan Kanafani, "Dünyada borsalarda işlem gören birçok şirket tarafından başarılı örneklerle uygulanan bir programı Türkiye'de ilk kez hayata geçirmenin gururunu yaşıyoruz ve böylelikle öncü rolümüzü bir kere daha gösterdiğimiz için mutluyuz. Türkiye'de ilk kez bizim uygulamaya başlayacağımız bu program sayesinde tam şeffaflık, profesyonel tavır ve iyi niyet ortamında daha bilgili ve daha etkin bir yatırımcı kitlesi yaratılmasına yardımcı olacağız. Programın bir başka katma değeri de uzun vadeli vizyon ve taahhüde sahip bir yatırımcı profilinin yaratılmasına katkı yapmak olacak" diye konuştu.

Bu program sayesinde mevcut yatırımcılarla bağın güçlenmesi yanı sıra Türk Telekom'un kurum olarak daha iyi tanınmasına katkı da yapılacağını belirten Kanafani, "Türk Telekom yatırımcıları akıllıdır. Aynı onlar gibi Türk Telekom da akıllı bir yatırımcıdır. Özellikle küçük yatırımcılar bizim için çok değerlidir. Yatırımları çok değerli, çünkü bize inanıyorlar ve zor kazandıkları gelirlerinin yatırımı bize ve bizimle yapıyorlar" dedi.

-DOĞRU BİLGİYE, DOĞRU FORMATTA ULAŞMAK-

Programın tanıtımı için gerçekleştirilen toplantıda konuşan Sermaye Piyasası Kurulu Başkanı Prof. Dr. Vedat Akgiray, Merkezi Kayıt Kuruluşu tarafından uygulamaya alınan Kurumsal Yönetim ve Yatırımcı İlişkileri Portalı e-YÖNET sayesinde şirketlerin ortaklarına ve ortakların şirketlere kolaylıkla ulaşabilmesinin sağlandığını vurgulayarak, "Kurumsal yönetim ortakların ve yatırımcıların bilgiye ulaşmasını kolaylaştırmak demektir. Önemli olan doğru bilgiye, doğru zamanda ve doğru formatta ulaşmaktır" dedi.

Merkezi Kayıt Kuruluşu Genel Müdürü Doç. Dr. Yakup Ergincan ise e-YÖNET portalıyla şirketler ile ortakları arasında doğrudan internet, elektronik iletişim ve mobil uygulama tabanlı hızlı, sürekli, güvenilir ve standart bilgi alışverişi sağlayacak bir köprü kurulduğunu belirtti. Türkiye’de ilk defa e-YÖNET portalı üzerinden Türk Telekom’la “Ortak Promosyonu” uygulamasını gerçekleştirdiklerini söyleyen Ergincan, bu program yoluyla hisse senedi elde tutma süresinin uzatılabileceğini belirterek, "Avrupa'da ve ABD'de bu süre 1 yıl iken Türkiye'de bu süre 1 ayla sınırlı" dedi.

Verilen bilgiye göre, kampanyalardan yararlanmak isteyen ve kriterlere uyan yatırımcılar, www.mkk.com.tr adresindeki “Web Yatırımcı” bölümünden “e-YÖNET” sistemine girerek başvuru yapabilecek. Türk Telekom, başvuru yapan yatırımcıları geri arayarak, kampanya katılım onayı alacak.

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim