• BIST 9693.46
  • Altın 2496.161
  • Dolar 32.4971
  • Euro 34.5977
  • İstanbul 14 °C
  • Ankara 16 °C

TUI Almanya'nın 5 yıllık hedefi belli oldu

TUI Almanya'nın 5 yıllık hedefi belli oldu
Avrupa’nın en büyük tur operatörü TUI grubuna bağlı TUI Almanya, 5 yıllık yeni bir büyüme stratejisi belirledi.

TUI'NİN 5 YILLIK HEDEFİ BELLİ OLDU

Avrupa’nın en büyük tur operatörü TUI grubuna bağlı TUI Almanya, 5 yıllık yeni bir büyüme stratejisi belirledi.

TUI Almanya CEO’su Dr. Volker Böttcher, ‘GET 2015’ adını taşıyan yeni strateji belgesinin ana başlıklarını basına tanıttı.

Yeni stratejinin ana başlıklarını daha fazla otomasyon, otel sayısını 3 katına çıkarma, 4 yeni otel konsepti geliştirme, ürün yelpazesini niş ürünleri daha fazla kapsayacak şekilde belirlenmesi, güçlü pazarlama hamlesi, esneklik ve daha sınırlı üretim olarak tanıtan Böttcher, grubun karlılığını bu şekilde hızla artıracaklarını vaat etti.

Grubu bir “fitness programına” tabi tuttuklarını belirten Böttcher, tüketici kitlesinin ikiye ayrıldığını, her iki kitlenin ihtiyaçlarına göre yeterli ürün arzı ve pazarlama stratejileri geliştireceklerini bildirdi.

Böttcher, ikiye ayrılan tüketici kitlelerini şöyle tanımladı: “Bir tarafta; uçak, yatak ve değiştirilebilir otel kapasitelerinin dominant olduğu, fiyat bazından hareket eden geleneksel tatilci kitlesi var. Diğer tarafta ise, tüketicinin bireysel ihtiyaçlarına ve farklı hayat tarzlarına göre şekil alan ve hızla büyüyen modern bir kitle pazarı var.”

“GET 2015, tüketici kitlesinin ikiye bölünmesine verdiğimiz stratejik cevaptır” diyen Böttcher, “5 yıllık bu stratejimizle ayrı çizgilere ait iki farklı işletme modelimiz olacak” dedi.

Böttcher, sözlerine şöyle devam etti: “İşletme ve pazarlama modelinin biri, ihtiyaçlarını esas alan, modern tüketiciye yönelik, inovatif (yenilikçi), eksklüsif (ayrıcalıklı) ve yüksek kar marjlı otel ürünlerinin geliştirilmesine odaklanacak. Bu amaçla daha başlangıçta Sensimar, Puravida ve YUI Best Family marka-otelleri gibi ürünler geliştirildi. Diğer modelimizde ise, uçak ve yatak konusunda fazla kapasitelerini azami düzeyde verimli kullanabileceğimiz yeni satış teknolojileri ve otomasyona odaklanacağız.”

TUI, bu iki farklı modelin yanı sıra, kendi işlettiği otel sayısına da hızla çoğaltacak. Böttcher’in açıkladığı plana göre; 41 olan TUI otelleri sayısı, en kısa zamanda 136’ya çıkarılarak, nerdeyse 4’e katlanmış olacak. Ynei işletmeye alınacak oteller ise, 4 farklı konseptte hizmet verecek. Ayrıntıları bildirilmeyen bu 4 farklı yeni otel konseptinin ikisi 2012’de devreye girecek.

Kendi satış kanallarına odaklanacak

TUI, kendi ürünlerini satan ve cirosu yüksek olan seyahat acentalarını satın almaya yoğunlaşacak ve 2015 yılıona kadar kendine bağlı seyahat acentalarının sayısını 400’den 800’e çıkaracak. Online satışa da daha kuvvetli eğileceklerini belirten Böttcher, “Online ve Offline satış kanallarını bir birlerine kenetleyeceğiz. Böylece seyahat acentasına gitmek istemeyen ‘online tüketicilere’ daha fazla ulaşacağız” dedi.

Böttcher, aynı zamanda satış ve uygulama tekniklerinde daha verimli bir otomasyon sistemine geçeceklerinin müjdesini verdi. Yeni sistemle yapılacak bütün işlemler hem daha hzılı hem daha az hatayla yapılabilecek.

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim