• BIST 82.352
  • Altın 148,034
  • Dolar 3,8356
  • Euro 4,0738
  • İstanbul 8 °C
  • Ankara 0 °C

Türk Telekom müşterileriyle buluşuyor

Türk Telekom müşterileriyle buluşuyor
Türk Telekom Kurumsal Müşteri Başkanlığı tarafından, Türk Telekom Samsun (Kuzey-I) Bölge Müdürlüğü ev sahipliğinde düzenlenen etkinliğe, Samsun ve çevre illerde faaliyet gösteren büyük ölçekli firmaların yöneticileri katıldı.

 

Türk Telekom'un "Büyük Müşteri Buluşmaları 2013" etkinliğinin Samsun ayağı gerçekleştirildi.
 
Türk Telekom Kurumsal Müşteri Başkanlığı tarafından, Türk Telekom Samsun (Kuzey-I) Bölge Müdürlüğü ev sahipliğinde düzenlenen etkinliğe, Samsun ve çevre illerde faaliyet gösteren büyük ölçekli firmaların yöneticileri katıldı. Programda, Türk Telekom'un büyük ölçekli müşteriler için avantaj içeren hizmetleri tanıtıldı.
 
Toplantıda konuşan Türk Telekom Kuzey-I Bölge Ticari Faaliyetlerden Sorumlu Bölge Müdür Yardımcısı Yüksel Şahinkaya, Türk Telekom'un 3D vizyonu doğrultusunda büyümeye devam ettiğini, değer odaklı müşteri hizmetleri, dijital yaşam dönüşümü, dünyaya açılım ve bölgesel büyüme hedefleri ile çalışmalarını sürdürdüğünü dile getirdi. 
 
Türk Telekom'un bu özelliklerini kullanan işletmelerin, günümüzün zorlu pazar koşullarında daha güçlü hale gelerek, rakiplerine fark atma şansını yakaladığını vurgulayan Şahinkaya, şunları kaydetti:
 
"Türk Telekom, dünyayı dört kez çevreleyecek uzunluktaki fiber altyapısı ile işletmelerin ve sanayicilerin sektörel rekabet güçlerini daha da artırmalarında önemli bir rol üstleniyor. Müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımımız doğrultusunda, hizmet kalitemizi daha da artırmak için büyük yatırımlar yapıyoruz. Türk Telekom olarak yeni hizmetlerimizle müşterilerimizin hayatına değer katmaya devam edeceğiz."
 
Kurumsal müşteri danışman hizmeti
 
Türk Telekom Büyük Kurumsal Segment Direktörü Gürkan Arpacı ise Türkiye'nin 81 ilinde büyük ölçekli firmalara ses, internet, data iletişimi, mobil ve yönetilebilir servisler olmak üzere her kulvarda değer kattıklarını, bu doğrultuda 2013 yılı başında yaptıkları yeni organizasyonel dönüşümle büyük kurumsal segment müşterilerine özel hizmetler sunmayı hedeflediklerini açıkladı.
 
Arpacı, "Çok daha fazla adette büyük ölçekli müşterimize, her biri konusunda uzman ve deneyimli kurumsal müşteri danışmanları atadık. Danışmanlarımız, müşteri ihtiyaçlarına özel çözümler geliştirip, hızlı ve etkin hizmet vererek müşterilerimizin tüm bilgi teknolojileri gereksinimlerine tek elden ve üstün hizmet kalitesiyle ulaşmalarını sağlıyor. Böylelikle kurumsal müşterilerimiz de ana faaliyet alanlarına çok daha fazla odaklanma fırsatı buluyorlar."
 
Toplantıda, katılımcılara Türk Telekom'un güncel kampanya ve hizmetleri ile kurumsal firmaların işine değer katacak çözümler tanıtıldı. 
 
2013 yılı kasım ve aralık aylarında, Türkiye'nin 12 ayrı noktasında bulunan Türk Telekom bölge müdürlüklerinde düzenlenecek toplantılara, ekonomi yazarları Dr. Mahfi Eğilmez ve Doç. Dr. Deniz Gökçe'nin de konuk konuşmacı olarak katılacağı kaydedildi.
 

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim