• BIST 9079.97
  • Altın 2323.673
  • Dolar 32.366
  • Euro 34.9506
  • İstanbul 16 °C
  • Ankara 13 °C

Turkcell'in 'çağrı'sı Anadolu'ya açılıyor

Turkcell'in 'çağrı'sı Anadolu'ya açılıyor
Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, çağrı merkezi projelerini Anadolu'da yaymaya niyetli olduklarını belirterek, Gaziantep'in de büyüyen nüfusuyla yeni bir çağrı merkezi için ilk akla gelecek şehir olabileceğini kaydetti.

Turkcell'in 'çağrı'sı Anadolu'ya açılıyor

Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, çağrı merkezi projelerini Anadolu'da yaymaya niyetli olduklarını belirterek, Gaziantep'in de büyüyen nüfusuyla yeni bir çağrı merkezi için ilk akla gelecek şehir olabileceğini kaydetti.

Ciliv, Turkcell'in şirketlerin iş yapış biçimlerine katkı sağlamak ve karlılıklarını artırmak amacıyla başlattığı ''MobilŞirket'' vizyonunu anlatmak üzere çıktığı Anadolu turunun Gaziantep toplantısına katıldı.

Burada yaptığı konuşmada Ciliv, MobilŞirket vizyonu ile önümüzdeki 1 yıl içinde şirketlere mobil iletişimin sağladığı olanakları tanıtmak ve danışmanlık vererek yaşayacakları teknolojik dönüşümü kolaylaştırmak için çalışacaklarını kaydetti.

Bu kapsamda Bursa'dan başlayan toplantıları 14 şehirde düzenleyeceklerini söyleyen Ciliv, artık iş dünyasında en önemli stratejinin farklılaşmak olduğunu vurguladı. Ciliv, ''Türkiye'nin iş adamları olarak başarımızı global pazarlara taşımamız lazım. Global rekabete karşı nasıl farklılaşırız, ürün ve servislerimizde fark yaratırız? Konu bu'' dedi. Farklılaşmayı yaratmada teknoloji ve insan kaynağının önemine işaret eden Ciliv, teknolojinin hızlı gelişimine ayak uyduran ve bu performansı yakalayan firmaların rakiplerin önüne geçtiğini söyledi.

-''BAZI UYANIK ŞİRKETLERİN CEO'LARI BİZİ KAPIDA KARŞILIYOR''-

Mobil internet cihazlarının önümüzdeki 5 yılı çok büyük ölçüde değiştireceğinin altını çizen Ciliv, sözlerini şöyle sürdürdü:

''Şu anda internet kullanıcı sayısı 1,5 milyar. Mobil internet sayesinde, önümüzdeki 5 yılda 5 milyar olacak. Mobil internet, sesten televizyona geçiş gibi birşey... Bütün dünyadaki teknoloji şirketleri bu yeni platforma odaklanmış durumda. Bu da farklılaşmak için büyük bir fırsat...

Önümüzdeki 5 yılda başarılı şirketler bu teknolojileri kullanarak daha çevik, akıllı ve yüksek rekabet gücü olan şirketler olacak. Bunun örneklerini Türkiye'de de görüyoruz. Bazı uyanık şirketlerin üst yöneticileri (CEO) bizi kapıda karşılıyorlar. Çünkü okumuşlar, öğrenmişler, 'Bu teknolojileri şirketime entegre etmeliyim' diyorlar.''

-''GAZİANTEP DİJİTAL ŞEHİR OLMA KONUSUNDA EN GÜÇLÜ ADAY''-

Gaziantep'in dijital şehir olma konusunda Türkiye'nin en güçlü adayı olduğunu ifade eden Ciliv, fiber optikle her eve bin megabit hızında internet bağlanacağını, bu konuda Japonya'nın ardından 10 milyonun üzerinde nüfusa sahip ülkeler arasında Türkiye'nin ikinci sırada yer alacağını anlattı.

Çağrı merkezi yatırımları hakkında da bilgi veren Ciliv, işadamları bazı şehirlere yatırım yapmanın mantığı olmadığını düşünürken, kendilerinin Erzurum, Diyarbakır, Eskişehir ve Karaman'da çağrı merkezleri açtığını söyledi.

Ciliv, şöyle konuştu:

''Erzurum, bölgenin çağrı merkezi üssü olmayı kendisine misyon edindi. Bizden sonra birçok banka da o şehre ve çevredekilere gitmeye başladı. İstihdamı Anadolu'ya taşıma konusunda liderlik yapıyoruz. Çağrı merkezi projelerimizi Anadolu'da yaymaya niyetliyiz. Tabii kaynaklarımızı işimizin büyümesine paralel büyütmemiz lazım. İşimizi büyüttükçe Gaziantep de çağrı merkezi yatırımlarımızda akla gelecek ilk üç şehirden bir tanesi ama Gaziantep büyüyen nüfusuyla ilk akla gelecek şehir de diyebiliriz.''

-''İHRACATIMIZ REKOR KIRIYORSA, İLETİŞİM AĞLARI SONUCUNDA KIRIYOR''-

Gaziantep Ticaret Odası Başkanı Mehmet Aslan ise Ortadoğu'da son dönemde yaşanan gelişmelerde teknolojinin ulaştığı seviyenin önemine işaret ederek, bu sayede bu bölgelerde yaşayanların, diğer insanların nasıl yaşadığını görmeye başladığını kaydetti.

Öte yandan teknoloji üreten ülkelerin daha geniş alım kitlelerine ihtiyaç duyduğunu vurgulayan Aslan, totaliter yönetimlerde çoğunluğun çok düşük gelir seviyesine sahip olduğuna dikkati çekti.

Aslan, teknolojiye bu ikili perspektiften bakıldığında şirketler, kurumlar ve insanların, teknolojiyi en iyi kullandıkları oranda bugüne adapte olabileceklerini ifade etti.

Gaziantep Sanayi Odası Başkanı Adil Konukoğlu da teknolojide son dönemde yaşanan gelişmelerin önemine değinerek, ''İhracatımız rekor kırıyorsa, bu iletişim ağlarının sonucunda kırıyor. Müşterimize anında cevap verebiliyoruz, anında karar verebiliyoruz'' dedi.

Turkcell Kurumsal Hizmetler Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş ise Turkcell'in mobil şirket vizyonuyla ilgili katılımcılara bilgi verdi.

Turkcell'in 350 binden fazla kurumsal müşteri ve 1.200 kişilik kurumsal satış ekibiyle pazar lideri olduğunu belirten Kocabaş, yılda 7 binin üzerinde kurumsal proje yaptıklarını söyledi.

Toplantıda mobil teknolojileri kullanarak sektörlerinde farklılaşan Gaziantep 4. Kısım OSB Bölge Müdürü- Elektrik Bölüm Müdürü Erdal Günden, GİEM Elektronik San. Tic. Ltd. Şti. Genel Müdürü Emre Öztosun, Haliloğlu İç Dış Tic. Ltd. Şti. Genel Müdürü Sait Ercan başarı hikayelerini anlattılar.

-MOBİLŞİRKET HARİTASI-

Verilen bilgiye göre, Turkcell'in, Türkiye'nin MobilŞirket envanterini çıkarmak üzere McKinsey Danışmanlık ile yaptığı çalışmanın sonuçlarına göre, en mobil iller İstanbul, Ankara, Sakarya, İzmir, Kocaeli, Bursa, Antalya, Adana, Gaziantep, Mersin olarak sıralandı.

En mobil sektörler sıralaması ise finans, üretim, inşaat, hızlı tüketim malzemeleri, tekstil, lojistik, eğitim, sağlık, bilgi teknolojileri ile medya ve reklamcılık oldu.

Türkiye'nin en mobil 9. ili olan Gaziantep'te en mobil sektörlerin üretim, tekstil, enerji-inşaat, hızlı tüketim malzemeleri, kamu, sağlık, otomotiv, lojistik, kimya, turizm olduğu saptandı.

Ayrıca Gaziantep'te en çok kullanılan mobil teknolojiler; ses, mesajlaşma, mobil internet, mobil POS ve akıllı telefonlar oldu.

Firmaların teknolojiyi ne kadar kullandıklarını ölçümleyebilmesi için, web üzerinden ''Turkcell MobilŞirket'' skorlarını hesaplayabileceği, kendi segment ve sektörlerine göre kıyaslama yapabileceği özel bir portal oluşturuldu.

www.mobilsirket.com'a giren kurumsal müşteriler, kurumsal telefon numaralarını sisteme girerek kendi şirketleri için bu hesaplamayı yapabilecek. Her şirket, kendinin ne kadar MobilŞirket olduğunu görerek, kendi sektörü ve büyüklüğündeki şirketlerle karşılaştırma yapabilecek, kuvvetli alanlarını ve gelişim alanlarını tespit ederek, teknoloji yatırımlarını nerelere yapabileceğini belirleyebilecek.

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim