Türkiye'de marka bilinci kavrandı
Çağlayan: Türk firmaları er ya da geç küresel markaların arasına girecek.''
Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan, Türkiye'de marka bilinci, AR-GE ve yenileşmenin öneminin kavrandığını belirterek, Türk firmalarının er ya da geç en değerli küresel marka listelerine gireceğine inandığını söyledi.
İstanbul'da düzenlenen 6'ncı Turquality Vizyon seminerine katılan Çağlayan şunları söyledi:
"Küresel anlamda en değerli marka listelerinde ilk 100'de, ilk 500'de malesef firmalarımız yok, ama bölgesel anlamda içinizde tanıdığım pek çok arkadaşımızın olduğu önemli diğer firma ve markalarımız olmaya başladı. Ben ümit ediyorum ki inşallah bizim kazandırdığımız vizyonla bu hedefe de er ya da geç ulaşacağız. 10 sene öncesiyle bugün bulunmuş olduğumuz düşünce yapısı, işletme usulü ve esasları çok net şekilde bunu ortaya koyuyor."