• BIST 9524.59
  • Altın 2491.401
  • Dolar 32.5083
  • Euro 34.7144
  • İstanbul 15 °C
  • Ankara 20 °C

Türkiye'nin ilk online çimento marketi

Türkiye'nin ilk online çimento marketi
‘Sınırsız inovasyon, sınırsız potansiyel’ temasıyla gerçekleşen Türkiye İnovasyon Haftası kapsamında Akçansa, Türkiye’nin ilk online çimento marketini tanıttı.

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından kamu ve özel sektör kuruluşları ile ihracatçılar ve karar vericiler arasında koordinasyonu sağlamak amacıyla organize edilen Türkiye İnovasyon Haftası, 3-5 Aralık 2015 tarihleri arasında İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleştirildi. ‘Sınırsız inovasyon, sınırsız potansiyel’ temasıyla gerçekleşen Türkiye İnovasyon Haftası’nda Akçansa, Türkiye’nin ilk online çimento marketini tanıttı.

Faaliyet gösterdiği alanlarda, yurt içi ve yurt dışı pazarlardaki mevcut konumunu daha da güçlendirmek amacıyla yatırımlarına devam eden Akçansa, müşterilerinin tüm ihtiyaçlarını online alışveriş üzerinden karşılamak amacıyla internet üzerinden çimento satışıyla Türkiye’de bir ilke imza attı.

Şimdilik sadece İstanbul içerisinde dağıtım yapan Akçansa Çimento Market, yakın zamanda tüm Türkiye’de hizmet vermeyi hedefliyor. İnvosyon ve Ar-Ge çalışmalarına büyük önem veren Akçansa, ürettiği çevreci ve uzun ömürlü çimento ile inovasyon konusunda sektöre öncülük ediyor.

Türkiye çimento sektörüne yön verdiklerini ve bu yıl 14. kez sektörün “En Beğenilen Şirketi” seçildiklerini belirten Akçansa Genel Müdürü Mehmet Hacıkamiloğlu, “Ar-Ge ve inovasyon temel önceliklerimiz arasında. Benimsediğimiz pazar ve müşteri odaklı yaklaşım da bizi buna yönlendiriyor. İnovasyonu çimento sektörüne taşıyarak hem ürün hem süreç hem de hizmet anlayışıyla kendimizi yeniledik. İç pazarda çimentoya talebini karşılamak amacıyla hayata geçirdiğimiz Akçansa Çimento Market ile de sektörde farklılaşıyoruz” dedi.

“Hem estetik hem de sorumlu binalar üretmeliyiz”

İnovasyon Haftası kapsamında “Geleceğin Şehirleri” paneline katılan Akçansa Genel Müdürü Mehmet Hacıkamiloğlu, yaşanabilir şehirler kurmanın önemine değindi. Türkiye’deki yapıların sağlam ve dayanıklı olmasının yanı sıra estetik olması gerektiğini de vurgulayan Hacıkamiloğlu, “Kentsel Dönüşümü fırsata çevirip alt ve üst yapıyla daha yaşanabilir şehirler kurup, işin içine biraz daha estetik katmalıyız. Türkiye’de yaşadığımız ve ürettiğimiz yapıların, alt ve üst yapımızın sağlam ve dayanıklı olması için betona ihtiyacımız var. Ancak bu noktada bize düşen en önemli görev, bunu sorumlu bir biçimde yapmak ve işin içine bir miktar da estetik katmak…” diye konuştu. Estetik olduğu kadar sorumlu binalar da üretmenin gerekliliğini vurgulayan Hacıkamiloğlu, “Bizler estetik olduğu kadar sorumlu binalar da üretmeliyiz. Daha sorumlu binalar inşa etmek, sürdürülebilir şehirler yaratmak zorundayız. Bugün farklı sektörlerde faaliyet gösteren nice şirket sürdürülebilirlik odaklı çalışmalar yürütüyor. Biz bu yaklaşımı, Akçansa’da uzun yıllar önce benimsedik. Akçansa’nın sürdürülebilirlik yaklaşımı hammadde üretiminden satış pazarlamaya ve son kullanıcı ile satış sonrası ilişkilere kadar tüm iş süreçlerinin merkezinde yer alıyor. Bu doğrultuda çevremizi ve dünyamızı korumak, gelecek nesillere yaşanabilir bir dünya bırakmak için projeler gerçekleştiriyoruz” ifadelerini kullandı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim