• BIST 90.009
  • Altın 145,788
  • Dolar 3,6175
  • Euro 3,9278
  • İstanbul 12 °C
  • Ankara 7 °C

Ümraniye'de birebir iletişim dönemi başladı

Ümraniye'de birebir iletişim dönemi başladı
Ümraniye Belediyesi, vatandaşların 15 noktadaki ATM telefonlardan belediyeyle birebir iletişim sağlayabileceği, Çözüm Ofislerini hizmete açtı.

Ümraniye'de birebir iletişim dönemi başladı

Ümraniye Belediyesi, vatandaşların 15 noktadaki ATM telefonlardan belediyeyle birebir iletişim sağlayabileceği, Çözüm Ofislerini hizmete açtı.

Ümraniye Belediyesi, hayata geçirdiği yeni bir sistemle, vatandaşlarla birebir görüşme dönemi başlattı. Çözüm Merkezleri (Mahalle İrtibat Ofisleri), Çağrı Merkezi ve Taff Phone ücretsiz telefon hatlarının yer aldığı yeni iletişim sisteminin açılışı düzenlenen bir törenle yapıldı. Ümraniye Dudullu Meydanı'nda yapılan törene Ümraniye Belediye Başkanı Hasan Can'ın yanı sıra, Ümraniye İlçe Emniyet Müdürü Selami Yıldız, Ak Parti İlçe Başkanı Celal Erdoğan, Ümraniye Belediye Başkan Yardımcıları, birim müdürleri, muhtarlar ve çok sayıda vatandaş katıldı.

ARADAKİ ENGELLERİ TEKER TEKER KALDIRIYORUZ

Açılış töreninde bir konuşma yapan Ümraniye Belediye Başkanı Hasan Can, belediye olarak vatandaşlarla aralarındaki iletişimi her geçen gün daha güçlü bir hale getirdiklerini söyledi.

Vatandaşların belediye hizmetlerini yerinde takip edebilecekleri modern bir sistem kurduklarını ifade eden Başkan Hasan Can, şunları söyledi:

'Dünya hızla değişiyor ve belediyelerin hizmet anlayışları buna paralel değişiyor. Eskiden belediye hizmetleri yol yapmak, kaldırım döşemekten ibaret görülürdü. Şimdi dünyanın çağdaş belediyecilik anlayışı çerçevesinde belediyeler vatandaşlarına hayatın her alanında hizmet götürüyor. Ümraniye belediyesi olarak 6 yılı aşkın bir süredir bu modern belediyecilik anlayışı ile hareket ediyoruz. Sağlıktan eğitime, kültürden spora, sosyal yardımlardan klasik hizmetlere kadar sayısız alanda hizmet ve proje üretiyoruz. Şimdi de yeni uyguladığımız bir sistemle vatandaşlarımızla olan ilişkilerimizi daha da güçlendiriyoruz. Ümraniye'mizin üç önemli noktasına kurduğumuz Çözüm Merkezleri'nde, vatandaşlarımız sorunlarını daha pratik bir şekilde çözüme kavuşturabilecekler. Çağrı Merkezi'nde personelimiz devamlı surette gelen talep ve şikayetlerle ilgilenecekler. Yine ilçemizin 15 ayrı noktasına kurduğumuz TAFF Phone'ler ile vatandaşlarımız ücretsiz olarak belediyemize ulaşarak istek ve şikayetlerini iletebilecekler.'

BAŞKAN HASAN CAN, VATANDAŞLA ONLİNE GÖRÜŞME YAPTI

Program, konukların açılış kurdelesini birlikte kesmeleri ile de devam etti. Başkan Hasan Can, açılışı yapılan Dudullu Çözüm ofisinde, diğer bir şubeden başvuru yapan Ümraniyeli vatandaş ile online iletişim kurarak konuştu. Vatandaşın talebini dinleyen Başkan Hasan Can, gerekli talimatları da çözüm ofisinde verdi.

BAŞKAN HASAN CAN TELEFON HATTININ DİĞER UCUNDA!

Yeni sistemle birlikte, üç çözüm merkezi oluşturuldu. Vatandaşlar, belediye binası önü, Son Durak Saat Kulesi mevki ve Dudullu Meydan'da kurulan bu ofislerde dilekçe verilebilecek, şikayet ve öneriler aktarılabilecek, bilgi alınabilecek ve online tahsilat yapılabilecekler. Yapılan yenilikler kapsamında, bu merkezlerde bulunan videophone aracılığıyla, irtibat ofisine gelen vatandaşlar (o an makamında ve online ise) Başkan Hasan Can ile görüntülü konuşma imkanı bulabilecekler. Bununla birlikte, belediyeye gelecek telefon çağrılarını da vatandaşın ayağına götürecek özel bir Çağrı Merkezi modülü hayata geçirildi. Vatandaşlar, sokaklara konulan 15 Adet Ücretsiz ATM telefonlarda, 444 9 822 no'lu belediye hattından ücretsiz olarak Çağrı Merkezi birimine ulaşabilecekler.

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim