• BIST 9722.09
  • İstanbul 18 °C
  • Ankara 21 °C

Viyana Uluslararası Turizm Fuarı başladı

Avusturya'nın başkenti Viyana'da "2014 Uluslararası Turizm Fuarı" kapılarını ziyaretçilere açtı.

Yoğun ilgi gösterilen fuarda, 70 ülkeden 750 katılımcı stant açtı. Tatil, seyahat ve eğlence sektöründen temsilcilerin katıldığı fuarda, hizmet sektörü temsilcileri ile müşteriler bir araya geliyor. Fuarda Türkiye adına Viyana Kültür ve Tanıtım Müşavirliği, stant açtı. Yaklaşık 200 metrekarelik alanda açılan stant, Türk Hava Yolları başta olmak üzere 19 otel ve tur operatörü yer aldı.

Türkiye Cumhuriyeti Viyana Büyükelçilik Kültür ve Turizm Ateşe yardımcısı Songül Camgöz, İHA'ya 2014 Uluslararası Trizm Fuarı hakkında değerlendirmelerde bulundu. Camgöz yaptığı açıklamada, "70 ülkeden 750 firmanın katıldığı 2014 Uluslararası Turizm Fuarı'nda bu sene Türkiye olarak yaklaşık 200 metrekarelik alanda açılan stantımızla faaliyet gösteriyoruz. Burada 19 alt katılımcımız ile ülkemizi temsil ediyoruz. Avusturya-Türkiye arasında turizm faaliyetlerinde geçen seneye baktığımız da 505 bin Avusturyalı'nın ülkemizi ziyaret ettiğini gördük. Bu sene 2014 yılı olarak yüzde 5'lik bir artış ile 520 bin olmasını bekliyoruz. Kasım 2012 yılı itibariyle 499 bin Avusturyalı ülkemizi ziyaret etmişti. 2013 yılını yüzde 2 gibi bir artış ile kapattık. Ama yine de 2014 yılında Avusturya'dan ülkemize gelen turist sayısının 550 bine ulaşmasını hedeflemekteyiz. Ülkemiz adına sunduğumuz yüksek kalitede otellerimiz ve sunduğumuz hizmetlerimizle, doğa kültürü ve tarih turizmimizle daha fazla artarak Avusturyalıyı ülkemize çekmeyi hedefliyoruz" dedi.

"TÜRKİYE BU SENE YENİ BİR REKLAM SILOGANIYLA DÜNYA'YA AÇILDI"

Camgöz, "Turkey HOME" sloganı ile yabancıların Türkiye'de kendilerini evlerinde hissedeceğini belirterek, "Bizim misafirperverliğimiz ve sunduğumuz yüksek hizmet kalitesini sloganlarımızla bütünleştirip ülkemize geldiklerinde bu kaliteyi göstermektir. Bu yeni sloganımızla yola çıkarak standımızı da uyarladık. İnsanlar 'HOME'yi gördüklerinde Türkiye'yi hatırlayacaklar" dedi.

Akçelik Madencilik Yönetim kurulu Başkanı ve Turizmci Nevin Akçelik ise, 2014 yılına önemli proje ve hedeflerle girdiklerini belirterek, yaşanan çeşitli sıkıntılara rağmen 2013 sezon sonunu "iyi" kapadıklarını söyledi.

Club Nena'nın sahibi olan Akçelik, "Çünkü Türkiye artık bir marka. İster istemez çok güzel bir destinasyon. Ama biz Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak dünyanın herbir yerinde kendimizi ve önce ülkemizi çok iyi tanıtıyoruz ve sonra da kendi kurumumuzu... Misafirlerimizin kendi ayaklarına gidiyor. Verdiğimiz hediyelerle ülkemizi bir tanıtım kampanyasındayız" dedi.

"CLUB NENA 2012'NİN EN İYİ OTELİ SEÇİLDİ"

Akçelik şöyle konuştu:

"Berlin'de 2012'nin en iyi oteli seçidik. Yapmış olduğum yatırımlar, insana ve personele yaptığımız yatırımlarla iyi bir eğitimci oluşumuzu kanıtladık. 55 yıllık bir sektörüz. Asıl, Akçelik Madencilik yönetim kurulu başkanıyım ve şirketimizin getirdiği 55 yıllık tecrübe ve dinamiklik var. Bizler işin mutfağından geliyoruz. İşletme felsefesi ve işletme ruhuna sahip olduğumuz için önce insana olan yatırım, personel ve elaman bizim için çok iyi.Çünkü biz bir aileyiz.Biz elemanlarımıza verdiğimiz değeri hissedtirmesek bu kadar yatırım boşa gider.Bu çalışmalarımızı gören Turizm Bakanlığımız bize Berlin'de ödül vermiştiler.Biz yatırımcılar olarak çok uzun vadeli yatırımlar yaparız. Bizler kaliteli elemenlerla çalışıyoruz. Kaliteyi daha doğru bir şekilde kullanmanın avantajlarını yansıtırsak, çünkü misafirlerimiz çok kaliteli, çok bilinçli bir tüketici var karşımız da. Misafir kazanmak kolay değil. Çok ciddi maliyetler ve maddi olarak sarfedilen bir güç var ortada. Onun için misafirlerimizi kazanma adına ciddi çabalar sarf ediyoruz. Sürekli otellerde eğitim veriliyor.Bu kazandığımız ödüllerimizi kaybetmeme adına çok ciddi savaş veriyoruz. Çok genç bir nesille çalışıyoruz, eğitimli ve güçlü olmamız gerekiyor. Misafiri kaybetmenin ne kadar pahalı olğunu onlara anlatıyoruz. Mümkün olduğunca hata yapmadan bir sezon geçirmeyi hedefliyoruz. Verdiğimiz hizmetlerle sonra gelecek müşterilerimizle hizmetlerimizi örtüştürebiliyoruz.Bizim için personelimiz ve misafirlerimiz çok önemlidir."

"TÜRKİYE TURİZMDE BİR MARKA"

Türkiye'nin turizmde bir marka olduğunu söyleyen Akçelik, "Türkiye'nin markalaşması tabii ki bizlerle beraber ama devletimizle beraber çok güzel bir çaba içerisindeyiz. Hizmetimiz kusursuz. Otellerimizdeki kalite başka hiç bir ülkede yok. Böyle olması için de çabalıyoruz. Türkiye iyi bir marka" dedi.

Fuar 19 Ocak akşamına kadar ziyarete açık olacak.

www.ulasimonline.com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.