• BIST 97.726
  • Altın 146,210
  • Dolar 3,5844
  • Euro 3,9885
  • İstanbul 18 °C
  • Ankara 16 °C

Vodafone 18 milyon aboneye ulaştı

Vodafone 18 milyon aboneye ulaştı
Vodafone'un abone sayısı 18 milyonu aştı Vodafone Türkiye'nin servis gelirleri Nisan-Haziran'da 1.2 milyar TL olurken, abone sayısı 18.4 milyona ulaştı.

Vodafone, 2012-13 mali yılı ilk çeyrek (Nisan-Haziran'2012) sonuçlarını açıkladı.

Müşteri memnuniyeti ve kalite odaklı programıyla yükselen bir performans grafiği sürdüren Vodafone Türkiye, 2012-13 mali yılının ilk çeyreğinde de istikrarlı büyümesini devam ettirdi.

20 Temmuz 2012, İstanbul - Vodafone, 2012-13 mali yılının ilk çeyreği olan Nisan-Haziran'12 dönemine ait sonuçlarını açıkladı.

Servis gelirlerinde son on çeyrektir güçlü büyümesini sürdüren Vodafone Türkiye, yeni mali yılının ilk çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre %18,7'lik bir büyüme kaydederek, tüm zamanların en yüksek servis gelir seviyesi olan 1,2 milyar TL'ye ulaştı.

Şirket, mali yılının ilk çeyreğinde toplam abone sayısını geçen yılın aynı dönemine göre +0.8 milyon artırarak 18,4 milyona yükseltti. Şirketin, ses trafiği geçen yılın aynı dönemine göre %23,4 artarak 19 milyar dakika ile rekor bir seviyeye ulaşırken, ortalama (blended) ARPU performansı geçen yıla göre %5,2 artışla, 20,9 TL olarak gerçekleşti.

Mobil internet gelirleri %149 arttı

Şirket, mobil interneti yaygınlaştırmaya yönelik "Herkese Süper İnternet" stratejisi doğrultusunda her bütçeye uygun mobil genişbant tarife seçenekleri ve internet girişli geniş cihaz portföyünü aboneleriyle buluşturmaya devam etti.  Bu çeyrekte, şirketin abone bazındaki akıllı cihaz penetrasyonu geçen yılın aynı dönemine göre iki katına çıkarak %17,8'lik rekor seviyeye ulaşırken, mobil internet gelirleri geçen yıla oranla %149 arttı.

Faturalı abonede yüzde 25 artış

Şirketin faturalı abone sayısı, bu çeyrekte net 0.2 milyon ve geçen yılın aynı dönemine göre 1.3 milyon faturalı müşteri kazanımıyla, 6.2 milyona yükseldi.

Kurumsal segment gelirlerinde %38,7 artış

Kurumsal segmentteki konumunu "toplam iletişim hizmetleri stratejisi" ile giderek güçlendiren şirket, bu çeyrekte kurumsal müşteri segmentindeki servis gelirlerinde geçen yılın aynı dönemine göre %38,7* büyüme kaydetti.

Kayıtsız şartsız müşteri memnuniyeti ile "en fazla tavsiye edilen operatör" olmaya devam etti

Vodafone Türkiye, numara taşımanın başlangıcından bu yana "numara taşımada en çok tercih edilen operatör" konumunu bu çeyrekte de sürdürürdü. Müşteri memnuniyeti odaklı programı sayesinde Haziran 2010 itibariyle sürdürdüğü Net Tavsiye Skorunda lider konumunu, bu çeyrekte de pekiştirdi.

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Borsa haftaya yükselişle başladı29 Mayıs 2017 Pazartesi 13:05
  • Sigortacılıkta 'faizsiz' dönem başlıyor29 Mayıs 2017 Pazartesi 12:51
  • Rekabet Kurumu bilgi ve iletişim sektörüne ceza yağdırdı29 Mayıs 2017 Pazartesi 12:37
  • Dolar/TL haftaya yükselişle başladı29 Mayıs 2017 Pazartesi 12:21
  • Kuyumculardan düğün sezonu için 10 bin alyans modeli27 Mayıs 2017 Cumartesi 17:05
  • Vergi dairelerinde yeniden yapılandırma mesaisi27 Mayıs 2017 Cumartesi 16:51
  • Yabancı çalışanda yeni şartlar aranacak27 Mayıs 2017 Cumartesi 16:36
  • Domates üretiminin yarısı beş ilde27 Mayıs 2017 Cumartesi 14:36
  • New York borsası 'karışık' kapandı27 Mayıs 2017 Cumartesi 14:05
  • Moody's, Katar'ın kredi notunu açıkladı27 Mayıs 2017 Cumartesi 13:51
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Haber Scripti: CM Bilişim