• BIST 9493.75
  • Altın 2492.827
  • Dolar 32.4863
  • Euro 34.7687
  • İstanbul 18 °C
  • Ankara 24 °C

Vodafone 18 milyon aboneye ulaştı

Vodafone 18 milyon aboneye ulaştı
Vodafone'un abone sayısı 18 milyonu aştı Vodafone Türkiye'nin servis gelirleri Nisan-Haziran'da 1.2 milyar TL olurken, abone sayısı 18.4 milyona ulaştı.

Vodafone, 2012-13 mali yılı ilk çeyrek (Nisan-Haziran'2012) sonuçlarını açıkladı.

Müşteri memnuniyeti ve kalite odaklı programıyla yükselen bir performans grafiği sürdüren Vodafone Türkiye, 2012-13 mali yılının ilk çeyreğinde de istikrarlı büyümesini devam ettirdi.

20 Temmuz 2012, İstanbul - Vodafone, 2012-13 mali yılının ilk çeyreği olan Nisan-Haziran'12 dönemine ait sonuçlarını açıkladı.

Servis gelirlerinde son on çeyrektir güçlü büyümesini sürdüren Vodafone Türkiye, yeni mali yılının ilk çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre %18,7'lik bir büyüme kaydederek, tüm zamanların en yüksek servis gelir seviyesi olan 1,2 milyar TL'ye ulaştı.

Şirket, mali yılının ilk çeyreğinde toplam abone sayısını geçen yılın aynı dönemine göre +0.8 milyon artırarak 18,4 milyona yükseltti. Şirketin, ses trafiği geçen yılın aynı dönemine göre %23,4 artarak 19 milyar dakika ile rekor bir seviyeye ulaşırken, ortalama (blended) ARPU performansı geçen yıla göre %5,2 artışla, 20,9 TL olarak gerçekleşti.

Mobil internet gelirleri %149 arttı

Şirket, mobil interneti yaygınlaştırmaya yönelik "Herkese Süper İnternet" stratejisi doğrultusunda her bütçeye uygun mobil genişbant tarife seçenekleri ve internet girişli geniş cihaz portföyünü aboneleriyle buluşturmaya devam etti.  Bu çeyrekte, şirketin abone bazındaki akıllı cihaz penetrasyonu geçen yılın aynı dönemine göre iki katına çıkarak %17,8'lik rekor seviyeye ulaşırken, mobil internet gelirleri geçen yıla oranla %149 arttı.

Faturalı abonede yüzde 25 artış

Şirketin faturalı abone sayısı, bu çeyrekte net 0.2 milyon ve geçen yılın aynı dönemine göre 1.3 milyon faturalı müşteri kazanımıyla, 6.2 milyona yükseldi.

Kurumsal segment gelirlerinde %38,7 artış

Kurumsal segmentteki konumunu "toplam iletişim hizmetleri stratejisi" ile giderek güçlendiren şirket, bu çeyrekte kurumsal müşteri segmentindeki servis gelirlerinde geçen yılın aynı dönemine göre %38,7* büyüme kaydetti.

Kayıtsız şartsız müşteri memnuniyeti ile "en fazla tavsiye edilen operatör" olmaya devam etti

Vodafone Türkiye, numara taşımanın başlangıcından bu yana "numara taşımada en çok tercih edilen operatör" konumunu bu çeyrekte de sürdürürdü. Müşteri memnuniyeti odaklı programı sayesinde Haziran 2010 itibariyle sürdürdüğü Net Tavsiye Skorunda lider konumunu, bu çeyrekte de pekiştirdi.

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Benzine indirim geldi28 Nisan 2020 Salı 01:40
  • Akaryakıta zam yolda24 Nisan 2020 Cuma 08:53
  • Benzin ve motorine büyük indirim22 Nisan 2020 Çarşamba 09:11
  • Petrol piyasası çöktü21 Nisan 2020 Salı 01:53
  • Benzin fiyatlarına indirim geliyor21 Nisan 2020 Salı 01:16
  • E-Ticaret yüzde 200 arttı20 Nisan 2020 Pazartesi 10:02
  • Araçtan inmeden BP Taşıtmatik ile akaryakıt temini17 Nisan 2020 Cuma 20:14
  • Mazota indirim geldi.. Gece yarısı ikisi de zamlanacak17 Nisan 2020 Cuma 14:16
  • Sabiha Gökçen’in terminal yatırımı bir yıl ertelendi09 Nisan 2020 Perşembe 06:30
  • Motorine 15 kuruş zam08 Nisan 2020 Çarşamba 20:16
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim