• BIST 106.843
  • Altın 142,689
  • Dolar 3,5367
  • Euro 4,1209
  • İstanbul 28 °C
  • Ankara 24 °C

Vodafone Freezone'dan otobüs bileti kampanyası

Vodafone Freezone'dan otobüs bileti kampanyası
Kampanya kapsamında FreeZone kullanıcıları, Türkiye'nin her yerine otobüs seyahatlerini yüzde 20 indirimle gerçekleştirebilecek.

Vodafone FreeZone, seyahat platformu ClickBus iş birliğiyle otobüs bileti kampanyasını düzenledi. Kampanya kapsamında FreeZone kullanıcıları, Türkiye'nin her yerine otobüs seyahatlerini yüzde 20 indirimle gerçekleştirebilecek.  

Vodafone açıklamasına göre, yarıyıl tatili yaklaşırken gençlerin artan yurt içi seyahat ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik kampanyada, FreeZone kullanıcıları "www.ClickBus.com.tr" sitesinde kampanyaya katılan anlaşmalı tüm otobüs şirketlerinde ve Türkiye'deki tüm istikametler için geçerli otobüs biletlerinde standart fiyatlar üzerinden yüzde 20 indirimden faydalanabiliyor. 

Kampanyadan yararlanmak isteyen Vodafone FreeZone kullanıcıları, "CLICKBUS" yazıp "6666"ya mesaj göndererek şifrelerini alabiliyor. Ayrıca, FreeZone kullanıcıları "Avantaj Cepte" uygulamasıyla da ClickBus indirim şifrelerine anında ulaşabiliyor. Akıllı telefon uygulamasını ücretsiz indirmek için ise "AVANTAJ" yazıp "6666"ya mesaj göndermek yeterli oluyor. 

31 Ocak'a kadar geçerli kampanya şifreleri Clickbus internet sitesine girildiğinde anında yüzde 20 indirim sağlıyor. 

Yerel ve ulusal 80'den fazla otobüs firmasıyla anlaşması bulunan ClickBus, müşterilerine otobüs firmalarının sefer ve fiyat bilgilerini sorgulama ve kolayca otobüs bileti satın alma hizmet sunuyor. Seyahat planının değişmesi durumunda ClickBus'tan alınan bilet, hiçbir ücret ödemeden iade edilebiliyor. 

"Gençleri Vodafone FreeZone'un özgür dünyasına davet ediyoruz" 

Açıklamada görüşlerine yer verilen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, şirket olarak abonelerinin gerçek ihtiyaçlarını tespit ederek, bunları tam karşılayan yenilikçi ürün ve hizmetler geliştirme hedefiyle çalıştıklarını ifade etti. 

Her segmentin beklentisinin farklı olduğundan hareketle, 26 yaş ve altı gençlerin ihtiyaçlarına uygun avantajlar yaratmayı amaçladıklarını aktaran Buruk, şunları kaydetti: 

"Mayıs 2011'de Vodafone FreeZone markasını hayata geçirdik. Vodafone FreeZone ile hedefimiz gençlere yarattığımız özgürlük alanlarıyla gençlerin kendi çizdiği özgürlük yolculuğunda onlara yol arkadaşı olmak. Okulların eğitime ara vereceği yarıyıl döneminde gençlerin artan seyahat ihtiyaçlarını biliyoruz, onların ulaşım masraflarına destek olmak için ClickBus'la yeni iş birliğimizi hayata geçirdik. Avantajlı tarifeleri, akıllı telefon fırsatlarını, gençlerin sosyal hayatlarında en sevdikleri ve en çok vakit ayırdıkları aktiviteleri de içine alan birçok alanda gençlere desteğimizi sürdürüyoruz. Özgürce yaşamaları için sunacağımız fırsatlarla tanışmak için gençleri Vodafone FreeZone'un özgür dünyasına davet ediyoruz." 

ClickBus Türkiye Genel Müdürü Ömer Küçükdere ise ClickBus'ın kullanıcılarının otobüsle seyahat alışkanlıklarını değiştirmeyi hedefleyen genç ve global bir marka olduğunu dile getirdi. 

Anlaşmalı oldukları otobüs firmaları ve 5 bin 300'den fazla rotaya seyahat hizmeti dışında, kullanıcılarına farklı bir hizmet de sunmak istediklerini dile getiren Küçükdere, "VodaFone FreeZone ile yaptığımız bu kampanyayla genç kullanıcılarımıza otobüsle internetten bilet satın almalarını kolaylaştırmayı hedefledik'' ifadelerini kullandı. 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim