• BIST 9716.77
  • Altın 2427.694
  • Dolar 32.5699
  • Euro 35.0032
  • İstanbul 20 °C
  • Ankara 23 °C

Vodafone'da büyümenin lokomotifi dijital dönüşüm ve vergi gelirleri oldu

Vodafone'da büyümenin lokomotifi dijital dönüşüm ve vergi gelirleri oldu
Vodafone Türkiye, 2014-15 mali yılının 3. çeyreğinde istikrarlı büyümesini sürdürdü. 21 çeyrektir kesintisiz çift haneli büyüyen şirketin veri gelirlerindeki %73’lük artış öne çıktı.

Vodafone Türkiye istikrarlı büyümesini 2014-15 mali yılının üçüncü çeyreğinde de sürdürdü. Ekim-Aralık 2014 dönemine ait 3. çeyrekte şirket; servis gelirlerini geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 11,8 artırdı. Böylelikle şirket, 21 çeyrektir kesintisiz çift haneli büyümesini devam ettirdi. Vodafone Grubu’nun Eylül 2013’te ilan ettiği ve 2016 yılının Mart ayına kadar sürecek yatırım hamlesi “Project Spring” ile Türkiye’de yatırımlarına hız veren şirketin istikrarlı büyümesi devam etti. Büyümenin lokomotifi ise veri kullanımındaki artış etkisiyle veri gelirlerinde yükselme ve faturalı abone sayısı ile kurumsal mobil servis gelirlerindeki artış oldu.

Vodafone Türkiye, Ekim-Aralık 2014 dönemini kapsayan 2014-15 mali yılı 3. çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı. Sonuçlara göre çift haneli büyümesini 21. çeyrekte de sürdüren şirket, servis gelirlerini geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 11,8 artırdı. Böylece şirketin 3. çeyrekte servis gelirleri 1,5 milyar TL’ye ulaştı.

Veri kullanımı yüzde 137 arttı

Vodafone’un, Türkiye’yi uçtan uca dijitalleştirmek üzere yürüttüğü stratejik program Dijital Dönüşüm Hareketi’nin etkisiyle şirketin finansal sonuçlarında veri gelirlerindeki artış dikkat çekti. 3. çeyrek itibariyle akıllı telefon penetrasyonunu yüzde 41,8’e çıkaran şirket, veri gelirlerini geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 73 arttırdı. Vodafone Türkiye abonelerinin veri kullanımı geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 137 artarak üçüncü çeyrekte toplam 21,9 milyar megabyte’a ulaştı.

2014-15 mali yılının 3. çeyrek sonu itibariyle Vodafone Türkiye’nin abone sayısı 20,5 milyon olarak gerçekleşirken, şirketin faturalı abone bazının oranı yüzde 40,6’ya ulaştı. Vodafone RED tarifeleri şirketin faturalı abone bazındaki büyümesinde öne çıktı. Faturalı abone sayısı geçen senenin aynı dönemine göre 1 milyonun üzerinde net abone artışı ile 8,3 milyona ulaştı.

Kurumsal mobil servis gelirlerinde yüzde 14’lük artış

Türkiye’de işletmelerin dijital haritasını çıkarmak ve ihtiyaçlarını belirlemek amacıyla Yarına Hazırım Platformu’nu hayata geçiren şirket, kurumsal alanda da istikrarlı büyümesini sürdürdü. Vodafone Türkiye kurumsal mobil servis gelirlerini mali yılının 3. çeyreğinde bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 14 artırdı.

Müşteri memnuniyeti ile “Türkiye’nin en çok tavsiye edilen mobil operatörü”

Vodafone Türkiye, müşteri memnuniyeti odaklı programı sayesinde Net Tavsiye Skoru’ndaki lider konumunu bu çeyrekte de sürdürdü.

www.ulastirma.com.tr

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim