• BIST 9722.09
  • Altın 2428.571
  • Dolar 32.5199
  • Euro 34.8
  • İstanbul 15 °C
  • Ankara 21 °C

Vodafonelular dijitalleşmeye 2016'da da devam etti

Vodafonelular dijitalleşmeye 2016'da da devam etti
Türkiye’nin uçtan uça dijitalleşmesi Dijital Dönüşüm Hareketi kapsamında son 2 yılda 5 milyar TL’lik yatırım yapan Vodafone, 2015 yılında da 21,6 milyon abonesinin hayatını kolaylaştıran çözümler sunmaya devam etti.

Türkiye’nin Dijital Dönüşümüne liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, 2015’te de abonelerinin hayatlarını kolaylaştırmaya devam etti. Tam 5 yıldır “En Çok Tavsiye Edilen Operatör” olma başarısını sürdüren Vodafone Türkiye’nin 21,6 milyon abonesi, 2015’te abone başına aylık ortalama 443 dakika konuştu, 156 SMS gönderdi ve toplamda 106 milyar MB data kullandı. Abonelerinin internet kullanımı 2009’dan bu yana tam 46 katına[2] çıkan Vodafone, mobil ve sabit iletişim hizmetleriyle ülkenin “Gigabit Toplumu”na dönüşümüne liderlik etmeyi sürdürdü.

Vodafone Red’liler 74 ülkede 4G teknolojisini deneyimledi

Yurt dışında tarifelerindeki dakika, mesaj ve interneti sanki Türkiye'deymiş gibi özgürce kullanan Vodafone Red'liler, Türkiye’den de 22 ülkeyi ararken sanki yurt içini arıyormuş gibi hiçbir ek ücret ödemeden dakikalarını kullanabildi. 1 Nisan 2016’da hayata geçecek 4.5G için çalışmalarını aralıksız sürdüren şirket, ayrıca, 74 ülkede 4G teknolojisini abonelerine şimdiden deneyimleme fırsatı sundu. Diğer yandan, Vodafone Red'in 7 artısı sayesinde abonelerin toplam tasarruf rakamı son 2 yılda 833 milyon TL olarak gerçekleşti.

Vodafone FreeZone ile gençler özgürce iletişim kurdu

Vodafone’un gençlik markası Vodafone FreeZone, 2015’te de sinemadan seyahata farklı alanlarda sunduğu avantajlarla gençlerin bütçesine 10 milyon TL'yi aşan fayda sağladı. 2015 yılında düzenlenen 12 Vodafone FreeZone konserinde 40 bini aşkın müziksever genç sevdikleri sanatçılarla buluştu. 5 binin üzerinde Vodafone FreeZone abonesine sosyal medya hesapları üzerinden çözüm sunuldu. Vodafone FreeZone’un Facebook ve Twitter hesaplarından yapılan iletişimler 20 bine yakın kez paylaşıldı.

Mobil uygulamalarla ayrıcalıklı hizmetler sunuldu

Türkiye'nin ilk ve tek mobil sağlık platformu Vodafone Cep Sağlık servisi toplamda 1 milyonu aşkın kişinin hayatına dokunurken, temassız mobil ödeme deneyimi sunan Vodafone Cep Cüzdan uygulaması 2 yılda 295 bini aşkın abone tarafından indirildi. Tüm Vodafone’lulara indirim fırsatları sunan ve 2015 yılında 128 markada 230 kampanyanın düzenlendiği Vodafone Avantaj Cepte uygulaması ise toplamda 940 binden fazla kez indirildi. Diğer yandan, Vodafone abonelerinin çocuklarının ihtiyaçlarına özel olarak hazırlanan Merhaba Tarifesi kapsamında Buradayım Uygulaması’nı indiren 20 bini aşkın anne baba, çocuğunun nerede olduğunu takip edebildi.

Vodafone 37. İstanbul Maratonu rekor katılımla gerçekleşti

Kasım ayında 37.’si düzenlenen Vodafone İstanbul Maratonu’nda 120 ülkeden 30 bine yakın çipli koşucu rekor katılıma imza attı. 120 bin İstanbullu da halk yürüyüşüyle Asya’dan Avrupa’ya geçti. Bu yıl ilk kez maraton sonrasında Karaköy’de düzenlenen Vodafone FreeZone konserleriyle maraton, şehir festivaline dönüştü. Yenilenen içeriğiyle maratonun dijital pusulası haline gelen VMaraton uygulaması, toplamda 15 bine yakın kişi tarafından indirildi. Bu yıl ilk kez açılan etkinliğin resmi Facebook sayfası ise 20 bin kişi tarafından takip edildi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim