• BIST 9693.46
  • Altın 2514.321
  • Dolar 32.5741
  • Euro 34.7831
  • İstanbul 15 °C
  • Ankara 22 °C

Volvo Kamyon, Euro 6 standartlarını sunuyor

Volvo Kamyon, Euro 6 standartlarını sunuyor
Volvo Kamyon, en küçük orta sınıf 5 litrelik motordan, 13 litrelik ağır segment versiyonuna kadar Euro 6 motorlara sahip yeni çekici ve kamyonlarını piyasaya sürdü.
Volvo Kamyon Yürüyen Aksam Ürün Müdürü Astrid Drewsen, “Müşterilerimiz için toplam yakıt ekonomisi çok önemli. Volvo Kamyon olarak rakiplerimizin benzerini sunmakta zorlanacağı bir teknoloji ve servis teklifleri kombinasyonuna sahibiz,” diyor.
 
Geliştirilmiş emisyon yeniden işleme süreci
 
Volvo Kamyon, D11, D13 ve yeni çıkacak D16'dan oluşan ağır hizmet motor serisi için denenmiş ve test edilmiş Seçici Katalitik İndirgeme (SCR) katalitik emisyon kontrolünü kullanmaya devam ediyor. Emisyonların yeniden işlenmesinde çok etkili olduğu kanıtlanan SCR, aynı zamanda Euro 6 gereklilikleri için ideal bir seçim oluyor. Dahası, Volvo Kamyon SCR ünitesinin ve AdBlue enjeksiyon sisteminin katalitik kaplamasını iyileştiriyor. 
 
volvo2.20130610182522.jpg
 
Düşük maliyetli teknoloji 
 
Euro 6'ya uyum sağlayabilmek için, egzoz sistemi içerisindeki ısının olabildiğince sabit, yüksek bir seviyede tutulması gerekiyor. Bu nedenle Volvo Kamyon, D11 ve D13 Euro 6 motorlarında SCR çözümünü soğutmasız EGR (Egzoz Gazı Geri Dönüşümü) ve bir dizel parçacık filtresi (DPF) ile birleştiriyor. Astrid Drewsen açıklamasında, “Dünya çapındaki emisyon düzenlemeleri konusunda sahip olduğumuz deneyim, yakıt tasarruflu, maliyet etkin ve daha az karmaşık olan bir motor teknolojisini seçmemiz için bize gerekli bilgileri sağladı. Özellikle, çevreye saygı bizim temel değerlerimizden biri olduğu için Euro 6 teklifimizden çok memnunuz,” diyor.
 
Volvo Kamyon Euro 6 standartı
 
• 2012'nin Eylül ayında Volvo Kamyon ilk Euro 6 motoru olan 460 beygir gücüne sahip D13 ünitesini satışa sundu 
• 2013'ün Haziran ayında, yeni D11 ve D13 motorların satışı başlayacak. 
• 2014 yılının baharından itibaren Volvo kamyonlarda 16 litrelik Euro 6 motor ve 13 litrelik motor için I-Torque yürüyen aksam seçeneği de olacak.
 
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim