• BIST 9615.36
  • Altın 2479.702
  • Dolar 32.4978
  • Euro 34.6277
  • İstanbul 26 °C
  • Ankara 26 °C

Volvo Kamyon, sekiz ayda yenilendi

Volvo Kamyon, sekiz ayda yenilendi
Volvo Kamyon, çekici ve kamyon yelpazesini sekiz ayda yeniledi.
Eylül 2012'den bu yana Volvo Kamyon, tüm çekici ve kamyon modellerini yeniledi. Geçen yıl gerçekleştirilen yeni Volvo FH'ın görkemli lansmanı ve bu sene sunulan yeni Volvo FM ile Volvo FMX, Volvo Kamyon ticari araçlar sektörüne daha da yüksek standartlar getirdi. Tüm yeni modellerde, sürücülerin işini kolaylaştıran ve verimliliği arttıran yenilikler ile gelişmiş özellikler ön plana çıkıyor.
 
Volvo Kamyon Başkanı Claes Nilsson açıklamasında, “Bu süreç, Volvo'nun tarihindeki en yoğun ve heyecan verici dönemlerden biri oldu. Bugüne kadar ki en modern ve yüksek teknolojiye sahip Volvo ürün gamımız ile her segmentteki müşterilerimizin üretkenliğini ve kârlılığını arttırabilecek olağanüstü bir kapasiteye sahibiz. Araçlarımızın tamamı sürücülere mükemmel sürüş özellikleri, firmaya ise maksimum işletim süresi ve minimum yakıt maliyeti sağlıyor” diyor. 
 
Görsel açıdan, en güçlü çekici olan Volvo FH16 ile küçük kardeşleri arasındaki Volvo ailesi bağları artık her zamankinden daha güçlü görünüyor. Volvo'nun klasik iron mark'ı tüm yeni modellerde daha yukarı taşınarak ön camın altındaki yeni konumuna yerleştiriliyor. Karakteristik gündüz sürüş farlarına sahip yeni farlar da araçların birbirine benzerliğini vurguluyor. 
 
Sürücüler için iyileştirilmiş çalışma ortamı
 
Yeni Volvo çekici ve kamyonların hepsi sürücüler için birçok fayda sağlıyor. Tüm kabin ortamları; verimli, ergonomik, rahat ve güvenli bir çalışma ortamı yaratma fikrine odaklanılarak yenileniyor veya iyileştiriliyor.
 
Claes Nilsson konuyla ilgili olarak “Kamyon sürücüsünün çalışma koşulları, yeni araçlarımızı geliştirirken her zaman en hassas şekilde odaklandığımız konuların başında geliyor. Çığır açan Volvo Dinamik Direksiyon, sürüşü nasıl kolaylaştırdığımızı gösteren mükemmel bir örnek. Ağır ticari araçlarda dünyada ilk kez kullanılan Bağımsız Ön Süspansiyon ise hem rahatlığı hem de stabiliteyi arttırıyor,” diyor.
 
volvo.20130607113923.jpg
 
Taşımacılık maliyetlerinin düşürülmesi
 
Volvo Kamyon, müşterilerinin taşımacılık maliyetlerinin azaltılmasına yönelik olarak tasarlanan yenilikçi teknolojiler ve yeni servisler de sunuyor. Volvo sürücülerinin kullanabileceği yakıt tasarrufu sağlayan özellikler ve servisler arasında; Dynafleet Yakıt ve Çevre, Yakıt Önerisi servisi ve Verimli Sürüş eğitimi bulunuyor. 
 
Yakıt tasarrufu sağlayan en önemli yeni özelliklerden biri olan I-See, vites seçimi, hızlanma ve motor freni işlevlerini mümkün olabilecek en yüksek yakıt tasarrufunu sağlamak üzere kontrol eden otomatik bir pilota benziyor. I-See'nin en yeni versiyonunun bulunduğu bir araç, takip ettiği güzergahtan ilk defa geçiyorsa, o güzergahtaki yolların topoğrafyasına ilişkin bilgiler kablosuz olarak Volvo Kamyon sunucusuna gönderiliyor. I-See donanımlı başka bir kamyon aynı yollardan geçtiğinde, sistem sunucudan topoğrafya bilgilerini otomatik olarak alıyor. Böylece vites değiştirme, hızlanma ve frenleme işlemlerinin ilk geçişte yakıt tasarrufu yapılarak gerçekleştirilmesini sağlıyor. Sonuç olarak I-See sayesinde, uzun yol taşımacılığı görevlerinde yakıt tasarrufu oranı %5'e kadar çıkabiliyor.
 
volvo2.20130607113935.jpg
 
www.UlasımOnline.com
 
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim