• BIST 97.533
  • Altın 145,647
  • Dolar 3,5801
  • Euro 4,0019
  • İstanbul 18 °C
  • Ankara 12 °C

Volvo ve Avicii ortak oldu

Volvo ve Avicii ortak oldu
Volvo Cars, yeni marka kampanyası için İsveçli DJ/Yapımcı Avicii ile ortak bir proje gerçekleştirdi.

DJ/Yapımcı Avicii, Volvo Cars markasının yeniden doğumu ve yenilenmesini kutlamak amacıyla hazırlanan video klipte, Nina Simone'un Feeling Good adlı parçasını yeniden yorumladı.

İsveçli kökenlerini kutlamak üzere iş birliği yapan Volvo Cars ve İsveçli DJ/yapımcı Avicii, 8 Mayıs’ta bir müzik videosunu global olarak piyasaya sunacaklar. Bu işbirliği Volvo Cars’ın “yeni bir başlangıç” adındaki global marka kampanyasının temelini oluşturacak.Geçtiğimiz yıllarda müzik dünyasında önemli çalışmalara imza atan Stockholm doğumlu, 26 yaşındaki yapımcı ve sanatçı Avicii, dünyanın en iyi DJ’leri, remiksçileri ve müzik yapımcıları arasında gösteriliyor. İsveçli Volvo Cars ve Avicii, şimdi birlikte yeni bir döneme giriş yapıyorlar.

Volvo Cars, Pazarlama ve Müşteri Hizmetleri Kıdemli Başkan Yardımcısı Alain Visser, “Volvo Cars, tıpkı Avicii gibi sürekli büyüyen bir hedef kitleye sahip ve hızla yükseliyor. Geçmişimizi ve hayata olan tutkumuzu anlatmanın en iyi yolunun birlikte çalışmak, kim olduğumuzu ve bizim için neyin önemli olduğunu yansıtacak bir şey üretmek olduğunu düşündük” diyor.

Bu işbirliği için seçilen “Feeling Good” adlı parça, 50 yıl önce Nina Simone’a ait bir kaydın Avicii tarafından yeniden yorumlanmasından oluşuyor. Parçaya yeni vokaller, çarpıcı vuruşlar ve kulağa yer eden melodiler ekleyen Avicii, şimdi dünya çapındaki kulüplerde ve festivallerde milyonları etkilemeyi hedefliyor.

Avicii, “Bu parçayı çok uzun zamandır seviyordum. Bugüne kadar yazılmış en iyi parçalardan biri. Benim için zamanın ötesinde bir parça. Nina Simone’un, Etta James’in ve bu tür müziğin büyük bir hayranıyım. Volvo Cars’ın müzik videosunda bu parçayı kullanma istediğini öğrendiğim zaman gerçekten çok heyecanlandım. Yeni bir şey yaratmak istedim ama aynı zamanda da orijinale sadık kalmayı amaçladım” diyor.“Feeling Good” videosu Stockholm’de ve Osterlen gibi Avicii’nin ve ailesinin yaz tatillerini geçirdikleri yerlerde çekildi. Avicii ve ekibi videonun üretim sürecine tamamen dâhil oldular ve hikâyenin oluşturulmasında Volvo ile birlikte çalıştılar.  Yeni kampanyayı Volvo XC90 çevresinde devam eden bir PR ve pazarlama kampanyası izleyecek.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Yeni Discovery KKTC’de görücüye çıktı26 Mayıs 2017 Cuma 16:06
  • 'İlk yerli otomobil 2019'da piyasada'26 Mayıs 2017 Cuma 10:49
  • Formula 1'de sıradaki durak Monaco26 Mayıs 2017 Cuma 10:01
  • General Motors'a ABD'de emisyon davası açıldı26 Mayıs 2017 Cuma 09:49
  • Jeep'ten Renegade'e özel bahar kampanyası25 Mayıs 2017 Perşembe 13:01
  • TEMSA Fransa'ya 70 otobüs teslim etti25 Mayıs 2017 Perşembe 12:21
  • Kaçak lüks otomobillere el konuldu25 Mayıs 2017 Perşembe 10:21
  • Geely, Malezya'lı Proton'u satın alıyor25 Mayıs 2017 Perşembe 00:01
  • Yeni Ford Kuga ve Ranger İstanbul’da24 Mayıs 2017 Çarşamba 16:06
  • Fiat Chrysler'e ABD'de emisyon davası açıldı24 Mayıs 2017 Çarşamba 11:34
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Haber Scripti: CM Bilişim