• BIST 9071.02
  • Altın 2324.965
  • Dolar 32.3657
  • Euro 34.9347
  • İstanbul 18 °C
  • Ankara 15 °C

West Marine, Avrasya Boat Show'da

West Marine, Avrasya Boat Show'da
Denizcilik malzemesi market zinciri West Marine Türkiye, 15-24 Şubat tarihleri arasında düzenlenen CNR Avrasya Boat Show’da ürünlerini fuar ziyaretçileriyle buluşturuyor.

Denizcilik malzemeleri alanında lider markaları bünyesinde barındıran West Marine Türkiye, faaliyetlerine hız verirken, sektörün dinamiği olan etkinliklerde de yer alıyor. West Marine Türkiye, son olarak dünyanın karada yapılan ikinci en büyük tekne ve yat fuarı olan CNR Avrasya Boat Show’da yerini aldı. Deniz tutkunlarının vazgeçemediği adres West Marine Türkiye, fuarda başta çeşitli kategorilerdeki yeni ürünler olmak üzere, hem tekne sahiplerine hem de kurumsal müşterilere hitap eden zehirli boyalardan epoksi ve reçinelere, solar panelden kanolara, şişme botlardan tekne temizlik ve bakım ürünlerine, şişme mega usturmaçalardan yelken ve dingi tekstil grubuna, can yeleğinden denizcilik kitaplarına kadar akla gelen tüm ürünleri deniz tutkunlarıyla buluşturuyor.

“Denizcilik sektörünün gelişimi için üzerimize düşen görevi yerine getireceğiz”

Türkiye’de her geçen gün denizcilik sektörüne olan ilginin arttığını belirten West Marine Türkiye Genel Müdürü İlkim Sancaktaroğlu, CNR Avrasya Boat Show’un da yurt içi ve yurtdışından pek çok katılımcının desteğiyle büyüdüğünü kaydetti. Sancaktaroğlu, “CNR Avrasya Boat Show Türkiye’deki denizcilik sektörünün gelişimine üst düzeyde katkı yapan bir organizasyon. Biz de dünyanın denizcilik alanında en büyük market zinciri olarak fuarda yer alacak olmaktan mutluluk duyuyoruz. Türkiye’de denizcilik sektörünün gelişmesi ve hak ettiği yere gelmesi için üzerimize düşen görevi en iyi şekilde yerine getireceğiz” dedi.

Fuarda West Marine Türkiye’nin, Türkiye distribütörlüklerini aldıkları oldukça iddialı markalara ait ürünlerini ilk kez ziyaretçilerle buluşturduklarını söyleyen Sancaktaroğlu, “Profesyonel yelken giysileri, çeşitli temizlik ve bakım ürünleri, barometre ve saat gibi aksesuarlar gibi farklı ürünler fuarda yer alıyor. Ayrıca dünyaca ünlü yeni markaları da portföyümüze eklemek için görüşmeleri sürdürüyoruz” diye konuştu.

"2014’de %35 büyüme hedefi koyduk”

West Marine Türkiye’nin 2013 yılını % 25 ile pazardan daha fazla büyüyerek tamamladığını belirten İlkim Sancaktaroğlu, 2014 yılına ait büyüme hedeflerini de %35 olduğunu söyledi. Kartal, Kalamış, Bodrum, Marmaris ve Göcek’teki mağazalarıyla deniz tutkunlarına hizmet verdiklerini dile getiren İlkim Sancaktaroğlu, 2014 yılında yeni mağaza ve bayilik alternatiflerini değerlendireceklerini, İzmir, Antalya ve Mersin’in de içinde olduğu şehirlerde mağaza ve bayilikler açısından fizibilite çalışmaları yürüttüklerini açıkladı. 2014 yılında West Marine Türkiye olarak kendi mağazalarını açabilecekleri gibi bayilik de verebileceklerini kaydeden Sancaktaroğlu, “2014 yılında büyümemize paralel olarak yeni ekip arkadaşlarını bünyemize dahil etmeyi planlıyoruz” dedi.

Tersaneler, alt bayiler ve servislere yaptıkları kurumsal satışların toplam satışlar içerisindeki oranını daha da yukarılara çıkarmayı hedeflediklerini söyleyen Sancaktaroğlu, yeni ürünler ile bu alanda da önemli ivme kazanacaklarını belirtti.

“Sigorta önemli iş kalemlerimizden biri”

Sancaktaroğlu, ayrıca sigortacılık faaliyeti göstermek üzere kurulan East Marine Sigortacılık adlı şirketleriyle de tekne sahiplerinin hem tekne hem de konut, sağlık gibi diğer tüm sigorta ihtiyaçlarına tek elden çözüm sunduklarını ifade etti.  East Marine Sigortacılık’ın Allianz ve Yapı Kredi Sigorta’nın acentesi olduğuna değinen İlkim Sancaktaroğlu, “Bu sene bu alana da ağırlık vereceğiz, şubeleşme konusunda atılımlarımız olabilir. Yeni bir sigorta acenteliği daha almayı hedefliyoruz. Tekne sigortası şu anda işlerimiz içinde yüzde 35’lik bir pay alıyor. Bunu da geliştirmek istiyoruz” dedi. 

“Sadakat Kart uygulaması başlatacağız” 

West Marine Türkiye’nin 2014 yılında deniz profesyonelleri için sadakat kart uygulamasını da fuarla birlikte hayata geçirdiklerini dile getiren Sancaktaroğlu, “Sadakat kart uygulaması ile Paro kartın müşterilerine sunmuş olduğu çapraz alışveriş yapma ve belli avantajlardan faydalanma imkanını müşterilerimize sunacağız” dedi.

“İnternet satışlarımız %100 arttı”

İnternet sitesinden yapılan alışverişlerin de her geçen gün arttığını kaydeden West Marine Türkiye Genel Müdürü İlkim Sancaktaroğlu, kullanıcı dostu ara yüze sahip yeni web sitesini fuarda kullanıcıyla buluşturduklarını aktardı. İnternet sitesi üzerinden Türkiye’nin her şehrine her ölçekte satış yaptıklarını belirten Sancaktaroğlu, “Geçen yıla göre internet satışlarımız % 100 artış gösterdi. İnternet sitesinden satışlarımızda birinci sırada İstanbul var, onu İzmir takip ediyor. Ankara ve doğusundan gelen siparişler ise toplam internet satışlarımızın % 20’sini oluşturuyor. Örneğin Van’dan şişme bot siparişleri alıyoruz. Zira deniz olması gerekmiyor, göl ve nehirlerde de birçok su sporları yapılıyor’’ ifadesini kullandı.

west2.jpg

west3.jpg

www.ulasimonline.com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim