• BIST 9716.77
  • Altın 2427.694
  • Dolar 32.5699
  • Euro 35.0032
  • İstanbul 17 °C
  • Ankara 20 °C

Generali'den 'Prestij Trafik Sigortası'

Generali'den 'Prestij Trafik Sigortası'
Zorunlu trafik sigortasının genel çerçevesinde belirli olan standart teminatlara ek olarak sigortalının kendisine yönelik sunduğu ‘prestij’ sağlayan seçeneklerle poliçe kapsamını genişletiyor.

Prestij Trafik Sigortası  kapsamında birseysel araçlara, araç çilingir, lastik değişim, yakıt ve akü bitmesi durumunda sağlanacak yardımlar gibi yol yardım hizmetlerini poliçeyi satın alan herkese ekstra bir ücret talep etmeden sunuyor. Generali Sigorta tarafından sunulan ekstra asistans paketinin de poliçeye dahil edilmesi halinde ikame araç hizmetinin 5 gün süreyle sağlanmasının yanısıra, 60 dakikada çekici hizmeti ve yolculuğa devam edilmesi amacıyla taksi ücreti de limit dahilinde sağlanıyor. Bireysel sürücülere cam asistans hizmetiyle birikte, sürücü ferdi kaza ve ihtiyari mali mesuliyet teminatlarından da yararlanabilme olanağı sunuluyor. Bu sayede üçüncü şahışlara verilen hasarlar dışında sürücünün kendi aracının da güvence altında olması sağlanıyor.
 
Generali’nin yeni ürünüyle ilgili açıklamalarda bulunan Generali Stratejik Planlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Petar Dobric; “Türkiye’de zorunlu trafik sigortası için sürücüler bugüne kadar en önemli kriter olarak genellikle en uygun fiyatlı olan ürünü tercih ediyorlardı. Halbuki Avrupa ülkelerine bakıldığında on yıldan fazla bir süre önce bu alışkanlık yerini sürücünün kendi aracı için de teminatların sunulmasıyla bambaşka bir anlayışa bıraktı. Generali olarak Türkiye pazarına yepyeni bir soluk getirecek farklı ürünümüzü piyasaya sunmaktan memnuniyet duyuyoruz” dedi.

"DETAYLI ARAŞTIRMALAR YAPTIK"
 
Petar Dobric; “Ürünümüzü piyasaya sunmadan önce Generali olarak detaylı araştırmalar gerçekleştirdik. Sürücülere sorduğumuzda yüzde 40’dan fazlası lastik değişimi, araç çilingir hizmeti, yakıt bitmesi ve akü bitmesi durumunda oldukça zor durumda kaldıklarını belirttiler. Generali acenteleri ve sigortalılarımızın yorumlarına ses vererek yeni ürünümüzde bu teminatların standart olarak sunulmasına karar verdik. Bu sayede sigortalılarımızın hayatını daha kolay hale getirmeyi amaçlıyoruz. Standart olarak sunduğumuz ürün teminatları sayesinde ürünümüzün adını “Prestij Trafik” olmasına karar verdik” diye konuştu.
Dünyanın önde gelen sigorta şirketlerinden Generali, zorunlu trafik sigortasında ‘Prestij Trafik” Sigortası dönemini başlatıyor. Zorunlu Trafik Sigortası kapsamında  sağlanan teminatlara ek olarak sigortalıya sunduğu ‘prestijli’ seçenekleri poliçe kapsamına dahil ediyor. Prestij Trafik Sigortası satın alan herkese araç çilingir, lastik değişimi, yakıt ve akü bitmesi durumunda yardım gibi yol yardım hizmetlerini ekstra bir ücret talep etmeden sunuyor.  Prestij Trafik Sigortasıyla birlikte ekstra asistans paketinin de alınmasıyla ikame araç, çekici ve de cam asistans hizmetleriyle birlikte sürücü ferdi kaza ve ihtiyari mali mesuliyet teminatlarından da yararlanılabiliyor. Böylece Generali’den zorunlu trafik sigortası yaptıranlar hem kendi araçlarını hemde karşı tarafı güvence altına almış oluyor.
Presitj Trafik Sigortası kapsamında sunulan araç-çilingir hizmeti, aracın hareketsiz kalmasına yol açan kaza ve yanma ve sigortalı araca ait anahtarların araçta kilitli kalması, kaybolması ve yedek anahtarın bulunamaması gibi durumlarda aracın en yakın yetkili veya anlaşmalı servise limitleri dahilinde ücretsiz çekilmesine olanak sağlıyor. Prestij Trafik Sigortası’nın getirdiği bir diğer önemli ayrıcalığı yolda kalan araçlar için verilen lastik değişim hizmeti oluşturuyor. Sigortalı araca ait lastiklerden birinin patlaması durumunda ve sigortalı’nın talep etmesi halinde gönderilecek olan görevli ekip, sigortalı araç lastiğinin değişimini gerçekleştiriyor. Sigortalı araçta yedek lastik olmaması veya lastiğin onarılmasını gerektirecek durumlarda, sigortalı araç en yakın servise veya lastikçiye belirlenen hizmet limiti ve sınırlandırmaları kapsamında çekiliyor.
Presitj Trafik Sigortası kapsamında, araçta meydana gelebilecek akü arızası ve yakıt bitmesi gibi sorunlar poliçe kapsamında Generali Sigorta tarafından çözülüyor. Sigortalı araca ait akünün bitmesi durumunda ve sigortalı’nın talep etmesi halinde gönderilecek olan görevli ekip, sigortalı aracın aküsünün şarj edilmesini gerçekleştiriyor. Akünün şarj edilmesinin mümkün olmadığı durumda sigortalı aracın en yakın tamirhaneye çekimi belirlenen hizmet limiti ve sınırlandırmaları kapsamında gerçekleştiriliyor. Sigortalı aracın yakıtının bitmesi durumunda, araç en yakın akaryakıt istasyonuna belirlenen hizmet limiti ve sınırlandırmaları kapsamında çekiliyor.
Generali Sigorta, ferdi kaza ve ihtiyari mali sorumluluk teminatlaryla da üçüncü şahışlara verilen hasarlar dışında sürücünün kendisinin de güvence altında olmasını sağlıyor.
Generali Sigorta hayatı kolaylaştıran akılcı çözümleriyle ‘prestij’ kazandırdığı trafik sigortasını müşterilerine sunarken, sektöre de farklı bir bakış açısı kazandırmayı hedefliyor.

www.ulasimonline.com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim