Elektrikli makara sisteminden oluşan RGT'ler, Yarımca Limanı'na 2015 yılında teslim edilecek. Konecranes daha önce DP World Liman İşletmeleri'nin Cezayir, Mısır, Hindistan ve Birleşik Arap Emirlikleri terminalleri için konteyner kaldırma ekipmanları inşa etmişti. Yeni alınan siparişlerin bir öncekilerden farkı DP World için inşa edilecek ilk elektrikli RGT'ler olma özelliğini taşıyor.
DP World Yarımca ayrıca yıllık 1.3 milyon TEU'luk kapasitesiyle Türkiye'deki en büyük konteyner terminallerinden biri olma yolunda ilerliyor.
16 tekerlekli gezer vinçler 7 kamyon şeridi genişliğindeki 1 ila 5 arası konteynerleri üst üste koyma kapasitesine sahip. Vinçler güvenlik sağlaması ve verimliliğin artırılması amacıyla yükleme sırasında oluşacak sarsıntıları önleyen ve hem yük arabası hem de kızak yönlendirmede mikro hareket sağlayabilen Aktif Yükleme Kontrol sistemi, çarpışmaları engellemek için geliştirilen Otomatik kumanda sistemli Konteyner Konumlandırma, yük arabası rehberlik servisi ve kamyon römorkörü anti kaldırma sistemleri ile donatılacak.