• BIST 89.764
  • Altın 145,514
  • Dolar 3,6255
  • Euro 3,9111
  • İstanbul 8 °C
  • Ankara 3 °C

Thermo King 2011 eğitim toplantısını yaptı

Thermo King 2011 eğitim toplantısını yaptı
Thermo King tarafından her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen eğitim toplantılarının bu yılki ilk etabı Türkiye’de tamamlandı.

THERMO KING, ORTADOĞU DİSTRİBÜTÖRLERİ İSTANBUL’DA BULUŞTU

Thermo King tarafından her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen eğitim toplantılarının bu yılki ilk etabı Türkiye’de tamamlandı.

Thermo King tarafından Satış Sonrası Hizmetler kanadında, mevcut servis-bakım anlaşmalarının geliştirilmesi ve bölgesel servis sözleşmelerinin oluşturulması konularını kapsayan eğitim toplantılarının 2011 yılı ilk etabı İstanbul’da gerçekleştirildi.

Toplantıya Güney Afrika, Dubai, Kuveyt, Suudi Arabistan, Bahreyn, Brüksel, Almanya, Dublin ve Doğuş Otomotiv Thermo King yetkilileri olmak üzere, toplam 25 kişilik katılım sağlandı.

Yıl içerisinde 4 kez farklı ülkelerde gerçekleştirilen EDAC toplantıları, Türkiye’de ikinci kez yapıldı. Katılımcılara satış sonrası hizmetler, servis ve bakım sözleşmeleri hakkındaki son düzenlemeler konusunda bilgiler verildi.

Thermo King üst düzey yöneticileri, ekip olarak İstanbul’da biraraya gelmekten memnun olduklarını belirterek “Oldukça verimli geçen bir toplantıyı geride bıraktık. Distribütörlerimizle karşılıklı fikir alışverişinde bulunmak, tecrübe ve deneyimlerimizi paylaşmak adına başarılı bir program gerçekleştirdik” açıklamasında bulundular.

Doğuş Otomotiv Thermo King Satış ve Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Adnan Yücel ise diğer ülke temsilcileri ile karşılıklı görüş alışverişi yapma fırsatı bulduklarını ve Thermo King olarak 2011 yılını satış sonrası hizmetlerde atılım yılı olarak ilan ettiklerini hatırlatarak “Farklı ülkelerdeki uygulamaları karşılıklı görüşme fırsatı bulduğumuz bu toplantılardan, daha iyiye nasıl ulaşacağımızı kararlaştırarak ayrılıyoruz. Thermo King olarak, ilk önceliğimiz müşteri memnuniyetidir. Satış Sonrası Hizmetler bu yoldaki en önemli adımdır.

Doğuş Otomotiv’in sahip olduğu; Müşteri memnuniyetini ön planda tutan yaklaşımı ve çözüm odaklı yapımızla, müşterilerimize beklentilerinin ötesinde hizmet vermeyi amaçlıyoruz” dedi.

İSTANBUL HABER AJASNI

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim