Turkcell’den engelli müşterilerine ücretsiz “Sesli Fatura Hizmeti”
Turkcell, görme engelli müşterileri için “Sesli Fatura Hizmeti”ni hayata geçiriyor. Bu uygulama ile görme engelli Turkcell müşterileri, fatura kesimlerinden sonra
otomatik olarak aranıp fatura tutarı ve içeriği ile ilgili bilgilendirilecekler.
Türkiye’nin lider teknoloji ve iletişim şirketi Turkcell engelli müşterilerinin memnuniyetlerini en üst seviyeye taşımak için bir dizi uygulamayı hayata geçirmeye hazırlanıyor. Bu uygulamalardan ilki, Dünya Engelliler Haftası’nda hizmete sunulan Sesli Fatura Hizmeti oldu.
Görme engelli Turkcell’lilerin fatura bilgilerini çok daha kolay öğrenmelerini amaçlayan bu servis ile, görme engelli müşteriler fatura kesimlerinden 2 gün sonra aranarak fatura tutarı, son ödeme tarihi ve fatura içeriği ile ilgili bilgilendiriliyor.
E-fatura’da da görme engelli abonelere kolaylık sağlanıyor
Ayrıca Turkcell, e-fatura abonesi olan görme engelli müşterileri için de “düzyazı e-fatura” hizmetini hayata geçirdi. Böylece isteyen görme engelli Turkcell müşterileri, faturalarını “düzyazı e-fatura” olarak alabilecek ve faturaları ile ilgili bilgileri okuma programlarından dinleyebilecekler.
Bu ücretsiz hizmetlerden yararlanmak isteyen görme engelli Turkcell müşterilerinin, en yakın Turkcell İletişim Merkezi’ne başvurarak veya 444 0532’yi arayarak kayıt olmaları yeterli.
Turkcell, ilerleyen günlerde engelli vatandaşlara yönelik farklılaştırılmış hizmetlerini ve süprizlerini hayata geçirecek.
Turkcell'den engelli müşterilerine "Sesli Fatura"
Turkcell, görme engelli müşterileri için “Sesli Fatura Hizmeti”ni hayata geçiriyor. Görme engelli Turkcell müşterileri, fatura kesimlerinden sonra otomatik olarak aranıp fatura tutarı ve içeriği ile ilgili bilgilendirilecekler.
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Vodafone'un 'hediye çarkı' uçtan uca yenilendiVodafone, bireysel müşterilerine her hafta internet ve sürpriz hediyeler kazanma şansı sunduğu “Hediye Çarkı” platformunu yeniledi. Vodafone Yanımda uygulaması üzerinden erişilen platformda, çeşitli hediyeler sunulacak.
Kriz dönemlerinde kullanılacak iletişim yöntemleri rehberi hazırlandıİçişleri Bakanlığı İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığınca kriz durumlarının iletişim yönetim sürecine ilişkin genel bir model oluşturmak üzere "Kriz İletişim Yönetimi Rehberi" hazırlandı.
Deprem bölgesinde 23 mobil baz istasyonu görev yapıyorUlaştırma ve Altyapı Bakanlığı, 23 mobil baz istasyonu ve 2 acil iletişim aracının deprem bölgesinde görev yaptığını bildirdi.
PTT AŞ'den 'Millî egemenliğin 100. yılı' konulu anma puluPTT AŞ tarafından, “Millî Egemenliğin 100. Yılı” konulu ay yıldız perforajlı tek değerli blok pul, ay yıldız perforajlı ve lak uygulamalı seri numaralı blok pul ile ilk gün zarfı 28 Ocak 2020 tarihinde tedavüle sunuldu.
1/20
- Türk Yıldızları'nın İstanbul'u selamlaması
- Kabin emniyet çalıştayı gerçekleştirildi
- Geleceğin otomobilleri sahneye çıktı
- Citroën, Paris Otomobil Fuarı’nda iki konsept modelinin müjdesini verdi
12345678
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim