• BIST 106.843
  • Altın 142,689
  • Dolar 3,5367
  • Euro 4,1209
  • İstanbul 29 °C
  • Ankara 25 °C

Türkiye’nin En Sevilen Akaryakıt Markası’ unvanının sahibi OPET oldu

Türkiye’nin En Sevilen Akaryakıt Markası’ unvanının sahibi OPET oldu
OPET, “Sevince” temalı reklam filmi ile 27. Kristal Elma Reklam Ödülleri’nde ‘Otomotiv Ürünleri’ kategorisinde büyük ödül olan ‘Kristal Elma’ya layık görüldü. Aynı zamanda ‘Kurumsal İmaj’ kategorisinde Gümüş Ödül’ün sahibi yine OPET oldu.

‘Türkiye’nin En Sevilen Akaryakıt Markası’ unvanının sahibi OPET, “Sevince” temalı reklam filmi ile 27. Kristal Elma Reklam Ödülleri’nde ‘Otomotiv Ürünleri’ kategorisinde büyük ödül olan ‘Kristal Elma’ya layık görüldü. Aynı zamanda ‘Kurumsal İmaj’ kategorisinde Gümüş Ödül’ün sahibi yine OPET oldu.

OPET’in Şubat ayında yayına giren ve müşteri memnuniyetinde değişmez liderliğine vurgu yapılan ‘Sevince’ temalı reklam filmi, Türkiye’nin en yaratıcı reklam projelerinin yarıştığı 27. Kristal Elma Reklam Ödülleri kapsamında iki ödül birden aldı. OPET, ‘Otomotiv Ürünleri’ kategorisinde Kristal Elma alırken aynı zamanda ‘Kurumsal İmaj’ kategorisinde ‘Gümüş Ödül’ün sahibi oldu. Uniq İstanbul Maslak Volkswagen Arena’da düzenlenen törende reklam filmine imza atan Rafineri Reklam Ajansı ve OPET yetkilileri ödülü Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura’nın elinden aldı. OPET Kurumsal İletişim Müdürü Ayşenur Aydın, “Reklam ve iletişim dünyasının en prestijli platformlarından biri olan Kristal Elma’ya layık görülmek büyük bir onur. Müşterilerimizin görüşlerinin birebir yansıması olarak kurguladığımız reklam filmimizde dile getirdiğimiz gibi ‘sevince tam seven Türkiye’ye teşekkür ederiz” diye konuştu.

Türkiye Kalite Derneği (KalDer) tarafından 9 kez üst üste seçilen ‘Müşteri Memnuniyeti En Yüksek Şirket’ ve Mediacat Dergisi’nin İpsos işbirliği gerçekleştirdiği ‘Lovemark- Aşkla bağlanılan marka’ araştırmasında “Türkiye'nin En Sevilen Akaryakıt Şirketi” seçilen OPET, bu yıl yayınlanan ‘Sevince’ temalı reklam filmi ile seyircinin beğenisini toplamıştı. Erkin Koray’ın “Sevince” şarkısı eşliğinde kurgulanan film; OPET’in kaliteli yakıtını, güleryüzlü hizmetini ve temiz tuvaletlerini tercih eden müşterilerini anlatıyor.

OPET, müşteri memnuniyeti odaklı çalışmaları ve sosyal sorumluluk anlayışı ile ölçümlenmeye başlandığı 2006 yılından bu yana KalDer Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde değişmez liderliğini sürdürüyor. OPET, geçtiğimiz yıl müşteri memnuniyetinde liderliğin yanı sıra üst üste elde ettiği birincilikleri için “Sürdürülen Başarı” ve “Üstün Başarı” ödüllerine de layık bulunmuştu. Öte yandan ‘Türkiye’nin Lovemarkları 2014’ araştırması kapsamında sektörünün lideri seçilen OPET, tüketicisinin kalbinde konumlanıyor. 15 yıl önce başlattığı “Temiz Tuvalet Kampanyası”nı halen sürdüren OPET, kendi istasyonlarının ardından Milli Eğitim Bakanlığı ve Kültür Bakanlığı ile işbirliği yaparak Türkiye çapındaki okullarda 8 milyonu aşkın öğrenciye hijyen eğitimi verdi. Tüm Türkiye’deki halka açık tuvaletler için TSE standartları OPET’in altyapısı ile yenilendi. Düzenlediği kampanyalar ve sonuç odaklı sosyal sorumluluk projeleri ile müşterilerinin kalbinde yer alan OPET, ‘Kusursuza Yolculuk’ başlığı altında koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışı ile çalışmalarını sürdürüyor.

Müşteri görüşlerinin birebir yansıması olan reklam filmi Rafineri Reklam Ajansı tarafından hazırlandı, yönetmenliğini ise Walky Talky üstlendi.

opet.jpgopet_01.jpgopet_reklam_2.jpgopet_reklam_3.jpg

REKLAM FİLMİ KÜNYESİ:

Müşteri: Opet

Reklam Ajansı: Rafineri

Yaratıcı Yönetmen: Emre Kaplan

Metin Yazarı: Can Erdoğan

Sanat Yönetmeni: Emrah Güzel, Yiğit Gümüş

Marka Takımı: Dilek Uçarlı, Erbek Onur, Aslı Aksu, Gizem Gürzoğlu

Stratejik Planlama: Canan Pehlivanoğlu

Ajans Prodüktörü: Kerem İlbeyli, Levent Köstepen

Yapım Şirketi: Anima İstanbul

Yönetmen Walky Talky

Müzik: Erkin Koray

opet_toplu_1.jpg

Soldan sağa

Gökçin Mert- Opet Medya Planlama ve Satınalma Koordinatörü
Timuçin Güler-Opet Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
Emre Kaplan - Rafineri Yönetici Kreatif Direktör
Ayşenur Aydın- Opet Kurumsal İletişim Müdürü
Orçun Yamak- Opet Marka Müdürü
Neval Dereliöz- Opet Marka Koordinatörü
Dilek Uçarlı - Rafineri Başkan Yardımcısı

İSTANBUL HABER AJANSI

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • ABD'nin ticari ham petrol stokları azaldı20 Temmuz 2017 Perşembe 16:06
  • SOCAR'ın ikinci petrokimya projesinde 6 yıllık hedef20 Temmuz 2017 Perşembe 13:51
  • Hortumun yıktığı GES'i sigorta kurtardı20 Temmuz 2017 Perşembe 12:21
  • TPAO'nun varlıkları BOTAŞ'a geçiyor20 Temmuz 2017 Perşembe 10:36
  • Zorlu Enerji, Filistin’e elektrik sağlayacak20 Temmuz 2017 Perşembe 00:03
  • EFSF 4,5 milyar euro borçlandı19 Temmuz 2017 Çarşamba 15:36
  • Türk Akım'nın ikinci kolu inşa edilmeye başlandı19 Temmuz 2017 Çarşamba 13:21
  • ADÜAŞ iştirak hisseleri satılacak19 Temmuz 2017 Çarşamba 10:34
  • Yenice HES için 130 milyon liralık teklif19 Temmuz 2017 Çarşamba 00:01
  • Brent petrol 48 dolar seviyesinde18 Temmuz 2017 Salı 17:05
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Haber Scripti: CM Bilişim