• BIST 9915.62
  • Altın 2440.177
  • Dolar 32.4575
  • Euro 34.7559
  • İstanbul 16 °C
  • Ankara 19 °C

Yolların lideri Scania satışta da lider oldu

Yolların lideri Scania satışta da lider oldu
2010 yılı ilk 6 ayına göre satışlarını yüzde 155 artıran Scania, 2011 yılının ilk 6 ayında 2 bin 56 adetlik satış rakamına ulaştı…

YOLLARIN LİDERİ SCANIA SATIŞTA DA LİDER!

Doğuş Otomotiv distribütörlüğünde tarihi başarılara imza atan Scania, 2011 yılının ilk 6 ayında elde ettiği satış adedi ve pazar payı ile Türk lojistik sektörünün vazgeçilmez ağır ticari araç markası olduğunu kanıtladı.

Geçen yılın toplamında 2 bin 500 adetlik satış gerçekleştiren Scania, 2011 yılının ilk altı ayında 2 bin 56 adetlik satış ile geçtiğimiz yılın tamamında ulaştığı adetlere yaklaştı. Scania bu satış adedi ile toplam pazardan yüzde 10, ithal ağır ticari araç pazarından ise yüzde 26 pay elde etti.

İthal ağır ticari araç pazarında 2003 yılından bu yana sürdürdüğü liderlik başarısını devam ettiren Scania, 7 bin 823 adetlik satışla kapanan 2011 yılı ilk 6 aylık ithal ağır ticari araç pazarında 2 bin 56 adet ve yüzde 26 pazar payı ile liderlik koltuğunu korudu. 20 bin 622 adetlik satışla kapanan toplam pazarda ise yüzde 10 pazar payı alarak 3. sıradaki yerini sağlamlaştırdı.

Geçtiğimiz yılın toplamının 25 bin 542 adetlik satışla kapandığını hatırlatan Doğuş Otomotiv Scania Genel Müdürü Tolga Senyücel, “İlk 6 ayda toplam pazar 20 bin 622 adede ulaşmış, geçen yıla göre yaklaşık yüzde 148 büyümüştür. Bu paralelde Scania da geçtiğimiz yıl ilk 6 ayda ulaştığı 806 adetlik satışı yaklaşık yüzde 155 oranında artırıp 2 bin 56’ya çıkartarak, pazarın üzerinde bir büyüme gerçekleştirmiştir. Aynı dönemde Scania toplam pazarda 3. toplam çekici pazarında ise 2. sıradaki yerini korumuştur. ” dedi.

Lojistik sektöründe çekici-treyler kombinasyonunun artık belirgin bir şekilde tercih edildiğini belirten Senyücel sözlerine şöyle devam etti; “Türk nakliyecisinin, uluslararası nakliyede kendisine üstün rekabet gücü sağlayan çekici-treyler kombinasyonunu benimsediğini çekici satış rakamları da göstermektedir. 2011 yılının ilk 6 ayında oluşan pazarda yüzde 37’ye yüzde 63’lük bir çekici üstünlüğü görülmektedir. Bu segmentteki makasın açılmasında hiç kuşku yok ki satışlarda ikinci sırada yer alan Scania’nın müşterilerine sunduğu avantajların daha net bir şekilde gözlemlenmesinin de katkısı bulunmaktadır.”

Scania’nın tüm dünyada yakaladığı satış başarılarının yanı sıra, araçlarında kullandığı teknolojiler ile de karayolu taşımacılığının amiral gemisi olduğunu söyleyen Senyücel “Müşterilerimize sunduğumuz son teknolojiye sahip araçlarımızın yanı sıra pazara sunulan ilk Euro 6 normlarına sahip ağır ticari araç markası olma başarısı da bu vizyon doğrultusunda ortaya çıkmıştır.” açıklamasında bulundu.

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim