471m Avro’luk yeniden yapılanma ücreti ve yakıt faturasındaki 890m Avro’luk artışın arkasından, net zarar %47 artarak 19 milyar Avro’ya çıktı.Fakat, faaliyet zararı bir yıl önceki 353 milyon Avro’dan 300 Avro’ya düştü.
Kısmen Kuzey Atlantik güzergahlarındaki artan fiyatlar sayesinde gelir %5.2 artarak 25.6 milyar Avro oldu.Elden çıkarılanlar ve harcama kısmalarından sonra ise borç 6.51 milyar Avro’dan 5.97 milyar Avro’ya düştü. Şirket, 2014’e kadar borcunu 2 milyar dolar daha azaltmayı planlıyor.
Air France-KLM, personeliyle maaşı ve koşulları tekrar konuşuyor ve yüksek yakıt fiyatları ve düşük ücretli havayollarının borç yüklü şirketlerindeki paydan kaynaklanan rekabet sebebiyle, 5,000’den fazla kişiyi işten çıkarıyor. Uzun mesafeli seyahatlere olan talep arttığı için, uçuşlarındaki doluluk kapasitesini %83 arttırmayı başardı, ama kargo iş kolu can çekişmeye devam ediyor.