Yeni anlaşma ile Amadeus kullanıcıları, Asya içinde diğer seyahat acente içerik kanallarının ulaştığı fiyat, uçuş müsaitliği ve fonksiyonellik bilgisine aynı seviyede ulaşabilecek. Asya dışında ise, China Airlines ve Mandarin Airlines, iki havayolu da bilgileri kendi sitelerinde, çağrı merkezlerinde ve diğer seyahat bilgileri ulaşım kanallarında paylaştığı için, Amadeus’a aynı fiyat, müsaitlik bilgisi ve fonsiyonellik bilgisi paylaşma garantisi verdi.
İki havayolu için de 2012’de öngörülen yolcu hacimleri, 11.1 milyonun China Airlines’a ait olduğu 13.3 milyondur.
Amadeus, hava seyahat satış acentelerindeki yüzde 38.6’lık bir küresel piyasa hissesiyle, doğru küresel kapsamayı sağlama konusunda dağıtım sahasında önemli bir rol oynuyor. Bugün, dünya genelindeki Amadeus rezervasyonlarının yüzde 80’i, Amadeus’un içerik anlaşması yaptığı havayollarından yapılıyor. Ek olarak bu anlaşma, Asya’daki Amadeus seyahat acentelerine etkili ve teknolojik olarak gelişmiş dağıtım ortakları sunarak onları güçlendiriyor.