• BIST 108.392
  • Altın 143,183
  • Dolar 3,5328
  • Euro 4,1224
  • İstanbul 22 °C
  • Ankara 22 °C

Anadolujet 250 bin yolcuyu evinden aldırdı

Anadolujet 250 bin yolcuyu evinden aldırdı
THY’nin alt markası AnadoluJet’in 14 Ekim 2015’te başlattığı 14.90 TL sabit fiyatlı havalimanı transfer kampanyasından kısa sürede tam 250 bin yolcu faydalandı. Hazırlanan transfer raporunda ise oldukça ilginç sonuçlar ortaya çıktı.

​THY’nin alt markası AnadoluJet’in 14 Ekim 2015’te başlattığı 14.90 TL sabit fiyatlı havalimanı transfer kampanyasından kısa sürede tam 250 bin yolcu faydalandı. Hazırlanan transfer raporunda ise oldukça ilginç sonuçlar ortaya çıktı.

Anadolujet, yaklaşık 4 ay önce  “Yok Artık” kampanyasıyla İstanbul ve Ankara’da sadece 14.90 TL ödeyerek adresten havalimanına, havalimanından adrese özel araç konforuyla  transfer projesini başlattı.  Havalimanı transfer hizmeti veren Secure Drive ile uçağın kalkış saatine göre havalimanına varış ya da havalimanından çıkılan anda adrese gidişin organize edilmesiyle yolcular hem zamandan kazandı hem de lüks araçlarla uygun fiyata transfer imkanı yakaladı. 

AnadoluJet’in kampanya verilerini içeren ve 14 Ekim - 31 Aralık 2015 dönemini kapsayan Havalimanı Transfer Raporu’na göre; 14 Ekim 2015’te başlayan “Yok Artık” Kampanyası ile sabit ücretli Secure Drive hizmetinden faydalanan yolcuların yaklaşık yüzde 8’i ilk kez kampanya döneminde bu hizmeti kullandı. Yolcuların yüzde 70’i Ankara’dan, yüzde 30’u ise İstanbul’dan olmak üzere toplam taşınan yolcu sayısı iki katına yükseldi.  Hizmetin başladığı günden bugüne yaklaşık 250.000 kişi evinden havalimanına, havalimanından evine transfer edildi. Hizmetten Ankara yolcuları daha çok faydalandı  Ankara’da her 100 kişiden 10’u, Sabiha Gökçen’de her 100 kişiden yaklaşık 6’sı bu hizmeti kullandı. ŞU anda günde yaklaşık 2 bin 500 kişi tranfer hizmetinden faydalanırken hizmetten yaz sezonunda 5 bin 500 kişinin faydalanacağı öngörüldü.

ANADOLUJET YOLCU KAZANDI

Havalimanı transfer hizmetinin yolcuların tercihini Anadolujet’ten yana kullanmasını sağladığı da ortaya çıktı. 401 yolcu üzerinde yapılan araştırmaya göre,Sabiha Gökçen’den bu hizmeti kullanan yolcuların yüzde 31’i, tüm yolcularda ise yüzde 20’si böyle bir hizmet olmaması durumunda Anadolujet’i tercih etmeyeceğini, yüzde 4’lük kesim ise bu hizmet olmasa uçakla seyahat etmeyeceğini söyledi. Anadolujet’in Türkiye’de ilk kez başlattığı projede memnuniyet oranı yüzde 97’lere ulaştı ve bir sonraki uçuşta tekrar bu hizmeti alacağını ifade etti.

ZAMANDAN KAZANDILAR

Secure Drive hizmetini satın alan yolcular, normal yolculara göre daha kısa sürede havaalanlarına ulaştı. Araştırmaya göre, yolcuların %87’si zamanında adresinden alındı ve ortalama uçuşa 2 saat 20 dakika kala adresten yola çıktı. Yolcular, adresten alındıktan sonra yüzde 73 oranında bir saat içinde havalimanına ulaştı. 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Lufthansa ilk yarıda rekor kırdı27 Temmuz 2017 Perşembe 11:21
  • Yunanistan'da küçük uçak düştü27 Temmuz 2017 Perşembe 10:36
  • THY'nin Boston-İstanbul seferinde teknik arıza27 Temmuz 2017 Perşembe 09:27
  • Airbus 100'üncü A350 XWB'yi teslim etti27 Temmuz 2017 Perşembe 00:05
  • Pilotların lazer kâbusu26 Temmuz 2017 Çarşamba 17:36
  • THY Başakşehir'e sponsor oldu26 Temmuz 2017 Çarşamba 17:21
  • Türk hava sahasında 'üst geçiş' rekoru kırıldı26 Temmuz 2017 Çarşamba 16:13
  • Türk savunma şirketleri yükselişte26 Temmuz 2017 Çarşamba 11:36
  • THY uçağı kural dışı yolcu nedeniyle divert etti26 Temmuz 2017 Çarşamba 11:04
  • Çanakkale Havalimanı'nın yeni terminal binasında sona gelindi26 Temmuz 2017 Çarşamba 10:52
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Haber Scripti: CM Bilişim