• BIST 9716.77
  • Altın 2435.681
  • Dolar 32.5203
  • Euro 34.8906
  • İstanbul 15 °C
  • Ankara 18 °C

Cook'dan tarihinin en büyük kampanyası

Cook'dan tarihinin en büyük kampanyası
Thomas Cook, krize ve söylentilere tarihinin en büyük reklam kampanyasıyla cevap verecek.Son 2 yılda özvarlıklarının bir kısmını satan, personel sayısında ciddi tasarruflar yaptı.

 

Son 2 yılda özvarlıklarının bir kısmını satan, personel sayısında ciddi tasarruflar yapan, borsada düşüş yaşayan ve son zamanlarda borçlarını azaltmakta zorlanan Thomas Cook grubu hakkında olumsuz spekülasyonlar yapılıyordu.
 
Ancak tüm bu olumsuzluklara cevap olarak dev bir reklam kampanyasına start veren grup, adeta bu söylentilere kafa tutuyor.
 
Toplam kampanya maliyetini resmen açıklamayan grup, sadece TV reklam kampanyası için 5 milyon Pound ayırdığı ortaya çıktı.
 
Noel kutlamalarıyla başlayacak olan TV-reklam kampanyasının sloganı ‘Sadece rezervasyon yapma, Thomas Cook’la (Don't just book it, Thomas Cook it) seçildi. Özellikle çocuklu ailelere özel indirim sağlayacak çeşitli alt-kampanyalarla, aileler hedef kitle seçilecek. Kampanya internet ve basılı yayın organlarında da eşzamanlı olarak başlayacak.
 
Bir başka yenilikte ise, seyahat acentasında alınan tatil paketiyle, Thomas Cook internet sitesinde satılan aynı paket arasındaki fiyat farkı ortadan kalkıyor. Tüketici böylece seyahat acentasına gitmekten çekinmeyecek.
 
Grubun pazarlama ve finans işlerinden sorumlu müdürü Mike Hoban, “Tarihimizin en pahalı reklam kampanyalarından birini başlatıyoruz. Kampanyanın hedefi, tatilcilerin neden Thomas Cook’u seçmeleri gerektiğini doğru şekilde anlatmaktır” dedi.
 
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim