Son 2 yılda özvarlıklarının bir kısmını satan, personel sayısında ciddi tasarruflar yapan, borsada düşüş yaşayan ve son zamanlarda borçlarını azaltmakta zorlanan Thomas Cook grubu hakkında olumsuz spekülasyonlar yapılıyordu.
Ancak tüm bu olumsuzluklara cevap olarak dev bir reklam kampanyasına start veren grup, adeta bu söylentilere kafa tutuyor.
Toplam kampanya maliyetini resmen açıklamayan grup, sadece TV reklam kampanyası için 5 milyon Pound ayırdığı ortaya çıktı.
Noel kutlamalarıyla başlayacak olan TV-reklam kampanyasının sloganı ‘Sadece rezervasyon yapma, Thomas Cook’la (Don't just book it, Thomas Cook it) seçildi. Özellikle çocuklu ailelere özel indirim sağlayacak çeşitli alt-kampanyalarla, aileler hedef kitle seçilecek. Kampanya internet ve basılı yayın organlarında da eşzamanlı olarak başlayacak.
Bir başka yenilikte ise, seyahat acentasında alınan tatil paketiyle, Thomas Cook internet sitesinde satılan aynı paket arasındaki fiyat farkı ortadan kalkıyor. Tüketici böylece seyahat acentasına gitmekten çekinmeyecek.
Grubun pazarlama ve finans işlerinden sorumlu müdürü Mike Hoban, “Tarihimizin en pahalı reklam kampanyalarından birini başlatıyoruz. Kampanyanın hedefi, tatilcilerin neden Thomas Cook’u seçmeleri gerektiğini doğru şekilde anlatmaktır” dedi.