• BIST 10269.06
  • Altın 2414.291
  • Dolar 32.2246
  • Euro 34.7866
  • İstanbul 17 °C
  • Ankara 22 °C

Defacto'dan 1 milyar TL'nin üzerinde ciro

Defacto'dan 1 milyar TL'nin üzerinde ciro
DeFacto, 2017 yılının ilk yarısında 1 milyar TL üzerinde ciro elde ederek, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 34 büyüdü.

Giyim firması DeFacto, 2017 yılının ilk yarısında 1 milyar 190 milyon TL ciro elde ederek, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 34 büyüdüğünü açıkladı Şirket, altı aylık dönemde 41 yeni mağaza açarak toplam mağaza sayısını 439'a çıkardı.

"Hedef 30 ülkede 500 mağaza"

2017 yarıyıl finansal sonuçlarını değerlendiren DeFacto CEO'su İhsan Ateş, geleneği bozmayarak bir kez daha hedeflerinin üzerinde büyüme sağladıklarını dile getirerek, "Piyasalardaki belirsizliğe rağmen ilk altı ayda yatırımlarımıza devam ederek yüzde 34 büyüme sağladık. Yurt içinde 329, yurt dışında 110 mağazaya ulaştık. Sene sonuna kadar toplam 137 milyon TL'lik yatırım yaparak, 100'den fazla yeni mağaza açmayı ve mağaza sayımızı 500'ün üzerine, hizmet verdiğimiz ülke sayısını ise 30'a çıkarmayı hedefliyoruz. Türkiye dışında 32 ülkede de e-ticaret sitesi ile satış yapıyoruz. Özellikle mağazalarımızın olmadığı ülkelerde, Türkiye'den online satış yapmayı planlıyoruz. Bu yıl sonuna kadar e-ticaret sitemize 31 milyondan fazla ziyaretçi gelmesini bekliyoruz ve yaklaşık 3 milyon ürün satmayı hedefliyoruz. Bu kapsamda Kazakistan'daki dağıtım merkezimizin kapasitesini artırdık. Fas, Güney Irak, Mısır ve Belarus'ta açılacak 4 yeni dağıtım merkezinin açılışını da yılın sonuna kadar tamamlamış olacağız" diye bilgi verdi.

"Tasarrufu yaşam şekline dönüştüren bir şirket olmak istiyoruz"

Ulaşılabilir modada dünya markası olma hedefiyle yatırımlarına devam eden DeFacto'nun her şeyden önce iyi ve sorumlu bir kurumsal vatandaş olmak için de çalışmalarına devam ettiğinin altını çizen Ateş, şirket olarak yaşanabilir bir doğa mirası bırakmak için doğal kaynakları korumayı amaçlayan çözümler ürettiklerini söyledi.

"Tasarrufu yaşam şekline dönüştüren bir şirket olmak istediklerini ifade eden Ateş, "Bundan sonraki dönemde çevresel sürdürülebilirlik odaklı uygulamalarımızı arttırarak doğayı koruyan, tasarruf ve verimlilik sağlayan sistemsel çözümlerimizi geliştirmeye devam edeceğiz" dedi.

"DeFacto Baby ile bebek pazarına hızlı bir giriş yapıyoruz"

Ürünlerinin, dünya modasına ve trendlere uygun tasarımlarıyla hizmet verdikleri tüm ülkelerde büyük beğeni topladığının altını çizen Ateş, müşterilerinin uzun zamandır beklediği 'bebek koleksiyonu'nu da satışa sunduklarını açıklayarak, "Bebek kategorisi çok hızlı büyüyen bir segment. Pazarda çok ciddi bir talep, dolayısıyla büyük bir potansiyel var. Biz de iddialı hazırlandık ve 0-2 yaş grubunu yüzde 100 organik pamuk kullanarak ürettik. Bayram öncesi satışa başladık ve bebek ürünlerimiz de ilk günden itibaren büyük bir ilgi ile karşılandı" şeklinde konuştu.

"Biz genç bir markayız. Gelişip büyürken heyecanlı, dinamik ve coşkulu yanımızı da korumaya özen gösteriyoruz" diyen Ateş, "Müşterilerimizin mutluluğunu çok önemsiyoruz. Önümüzdeki dönemde de kendimizi yenilemeye devam edeceğiz. Trendleri dünyayla eş zamanlı sunan tarzımızı yansıtacak yeni projelere imza atacağız" açıklamasını yaptı.

Şirket geçtiğimiz aylarda C&A Moda Ticaret AŞ'nin "C&A" markası altında Türkiye’de faaliyet gösteren 22 mağazayı devralmıştı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim