• BIST 10045.74
  • Altın 2412.135
  • Dolar 32.2988
  • Euro 34.6561
  • İstanbul 13 °C
  • Ankara 13 °C

E-ticaret 14 Şubat'ta 'Aşk'a geldi

E-ticaret 14 Şubat'ta 'Aşk'a geldi
Bu yıl çiftler Sevgililer Günü'nde yine hediyelerini çoğunlukla elektronik, kozmetik gibi kategorilerden seçti.

Online alışverişin arttığı Sevgililer Günü'nde bu yıl çiftler yine hediyelerini çoğunlukla elektronik, kozmetik gibi kategorilerden seçti. Saat satışlarında geçen yıla göre önemli oranda artış yaşanırken, bazı tüketiciler ise geleneksel hediye haline gelen peluş ayı, çiçek, çikolata gibi ürünlerden vazgeçmedi. 

Geride bıraktığımız 14 Şubat Sevgiler Günü her sektörü olduğu gibi e-ticareti de yukarı yönlü ivmelendirdi.

Oldukça yoğun trafik alan online alışveriş siteleri, tüketiciye sundukları farklı hediye seçenekleri, hızlı teslimat, kampanya ve indirimlerle diğerlerinde ayrışmaya çalıştı. Sektör profesyonellerinin açıklamalarına göre sevgililer bu sene geçtiğimiz seneye nazaran daha çok alışveriş yaptı, bazı tüketicilere ise hatırlanmak yetti.

Hepsiburada.com Ticari Grup Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi Emre Ekmekçi, bu yıl Sevgililer Günü alışverişinde elektronik kategorisinde en çok telefon, bilgisayar, akıllı saat gibi ürünlerin tercih edildiğini söyledi.

Ekmekçi, "Genel olarak değerlendirdiğimizde, kadın müşterilerimiz en çok kol saati, parfüm ve tıraş makinesi alırken, erkek müşterilerimiz telefon, bilgisayar, takı, kozmetik ve kişisel bakım ürünleri satın aldı."

"Özel günlerin tamamında trafiğimizde artış gözlemliyoruz"

n11.com Satış Genel Müdür Yardımcısı Örpen Koçak, "Sevgililer Günü özelinde isme özel hediyeler, kişiselleştirilmiş seçenekler ve çift konseptli ürünler rağbet görüyor diyebiliriz. Çiftlerin birlikte giyebileceği t-shirtler, bereler, aksesuarlar bu sene revaçta. Ayrıca parfüm ve parfüm setleri satışlarında da artış gözlemliyoruz."

Erkek kullanıcıların eşlerine ya da sevgililerine kar küresi, vosvos oyuncak çift arabası, pelüş ayıcık, 3D dekoratif lamba, aşk kutusu, kar taneli kolye, yüzük, yüz bakım ürünleri almayı tercih ettiğini bildiren Koçak, kadın kullanıcıların ise kişiselleştirilmiş tesbih, cüzdan, saat, oyuncak model araba aldığını söyledi.

"Spor ayakkabı, çanta, saat, parfüm, cep telefonu ve takılar öne çıkan ürünler oldu"

GittiGidiyor Genel Müdürü Öget Kantarcı, özel günlerde yaşanan yoğunluğa dikkati çekerek, şunları söyledi:

"Sevgililer Günü alışverişinde spor ayakkabı, çanta ve giyim ürünleri, saat, parfüm, cep telefonu, ev tekstil ürünleri, mutfak ürünleri, kolye ve takılar öne çıkan ürünler oldu. Aynı zamanda bu dönemde kol saatleri, mücevher setleri, takı dolabı, bornoz setleri, kişisel bakım ve saç bakım ürünleri de satışı artan ürünler arasında yer alıyor. Bu dönemde kol saati satışında ciddi bir artış yaşanıyor, kol saati satışları bir önceki Sevgililer Günü'ne kıyasla yüzde 50 artış trendini yakaladı. Öte yandan, mücevher kategorisi de geçen yıla kıyasla yüzde 25 büyüme trendi gösteriyor. "

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Benzine indirim geldi28 Nisan 2020 Salı 01:40
  • Akaryakıta zam yolda24 Nisan 2020 Cuma 08:53
  • Benzin ve motorine büyük indirim22 Nisan 2020 Çarşamba 09:11
  • Petrol piyasası çöktü21 Nisan 2020 Salı 01:53
  • Benzin fiyatlarına indirim geliyor21 Nisan 2020 Salı 01:16
  • E-Ticaret yüzde 200 arttı20 Nisan 2020 Pazartesi 10:02
  • Araçtan inmeden BP Taşıtmatik ile akaryakıt temini17 Nisan 2020 Cuma 20:14
  • Mazota indirim geldi.. Gece yarısı ikisi de zamlanacak17 Nisan 2020 Cuma 14:16
  • Sabiha Gökçen’in terminal yatırımı bir yıl ertelendi09 Nisan 2020 Perşembe 06:30
  • Motorine 15 kuruş zam08 Nisan 2020 Çarşamba 20:16
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim