• BIST 96.455
  • Altın 222,078
  • Dolar 5,6626
  • Euro 6,5275
  • İstanbul 16 °C
  • Ankara 13 °C

Erkekler e-ticareti kadınlardan daha çok sevdi

Erkekler e-ticareti kadınlardan daha çok sevdi
Hepsiburada.com Pazaryeri Yöneticisi Ekerbiçer, "Bu yıl yapılan araştırmada, erkeklerin e-ticaret kullanım oranının kadınlardan daha fazla arttığı ortaya çıktı." dedi.

Hepsiburada.com Pazaryeri Yöneticisi Mehmet Ekerbiçer, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Türkiye'de e-ticarete olan ilginin gün geçtikçe arttığını belirterek, mağazası olan satıcıların çoğunun artık kendi web sitesini açmak istediğini ifade etti.

Ekerbiçer, "E-ticaretin işlerine pozitif katkısının gözle görülür olmasını istiyorlarsa, kullanıcı tecrübesi açısından birtakım bilgilere sahip olmaları gerekiyor. Şirket olarak 18 yıldır e-ticarette yer alıyoruz. Bizim uzmanlık alanımız olduğu için dileyenle birlikte iş yapma kültürüne her zaman hazırız." diye konuştu.

Erkekler temel tüketim ve ev alışverişi yapıyor

Kadınların yıllardır e-ticareti hep erkeklerden daha fazla kullandığını vurgulayan Ekerbiçer, bugünlerde ise erkeklerin geçmişe oranla e-ticareti daha çok tercih ettiğini aktardı.

Ekerbiçer, "Bu yıl yapılan araştırmada, erkeklerin e-ticaret kullanım oranının kadınlardan daha fazla arttığı ortaya çıktı. Araştırmaya göre, kadın müşterilerin e-ticaret kullanım oranı yüzde 32,9 iken, erkeklerde bu oran yüzde 35'e yükseldi. Alışverişe çıkıp, dükkan dükkan gezip, poşetleri taşımak erkeklerin pek hoşlarına gitmiyor. Kapıya kadar gelen bir avantaj olduğu için e-ticareti kullanıyor. İstatistiklerimize baktığımızda, erkekler internetten temel tüketim ve çeşitli ev eşyaları alışverişi yapıyor. Ofisinde veya evine giderken, yolda internetten temel tüketim, deterjan gibi market alışverişini yapıyor. Sonrasında bütün aldıkları, zahmetsiz şekilde evine geliyor." diye konuştu.

Kadınlar daha çok kozmetik ürünleri alıyor

Kadınların internetten daha çok kozmetik ve sağlık-güzellik kategorilerinde alışveriş yaptığını, ardından da kıyafet alışverişinin geldiğini anlatan Ekerbiçer, şöyle devam etti:

"Bunlar birbirine çok yakın başlıca üç kategori. Kadınların alışveriş sıralamasında özellikle kişisel bakım ürünleri ön planda. Kıyafet de çok yüksek rakamlarda. Daha önceleri internet alışverişinde ilk akla gelen 'güven' konusuydu. 'Güven' 5-6 yıl öncenin soru işaretiydi aslında. Günümüzde artık bunu aşmış durumdayız. Hem en büyük platformlar uluslararası düzeyde güvenlik önlemlerine sahip hem de artık insanlar güvenlik sertifikaları hakkında bilgi sahibi. Ürün yorumları da çok önemli. Yorumlar, alışveriş yapacak diğer müşterilere önemli bir veri sağlıyor. Yorumu olan ürünlerin satış hacminin yükseldiğini görüyoruz. Sizin aldığınız ürünle ilgili yaptığınız yorum sayesinde kişiler çok rahatlıkla tercihlerini yapabiliyor."

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • "Uluslararası ticaretin önündeki engeller belirsizliğe neden oluyor"19 Ekim 2018 Cuma 11:16
  • "Geriden gelen Ülkeler için ilham kaynağı oldu"19 Ekim 2018 Cuma 10:41
  • Turquality Programı'na dahil oldu19 Ekim 2018 Cuma 10:31
  • Abraaj Capital iflas etti18 Ekim 2018 Perşembe 17:46
  • İşkur'dan yeni proje: "İş'te Anne"18 Ekim 2018 Perşembe 17:43
  • Devlet 25.532 TL verecek!18 Ekim 2018 Perşembe 17:18
  • Lokantalar yüzde 30'a varan indirim uygulayacak18 Ekim 2018 Perşembe 16:13
  • 665 firmaya izin belgesi düzenlendi18 Ekim 2018 Perşembe 11:58
  • FED tutanaklarını yayımladı18 Ekim 2018 Perşembe 11:32
  • "Türkiye krizin başında"18 Ekim 2018 Perşembe 11:10
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Haber Scripti: CM Bilişim