• BIST 9915.62
  • Altın 2435.681
  • Dolar 32.5203
  • Euro 34.8906
  • İstanbul 18 °C
  • Ankara 22 °C

ICF Airports'un hedefi Avrupa'da ilk 10

ICF Airports'un hedefi Avrupa'da ilk 10
Antalya Havalimanı'nda, 2013'ün ilk üç ayında iç hatlarda yüzde 16, dış hatlarda yüzde 10 artış yaşandı.

 

Havalimanı'nda, 2013'ün ilk üç ayında iç hatlarda yüzde 16, dış hatlarda yüzde 10 artış yaşandı. 2012 yılında 25 milyon yolcunun kullandığı havalimanı, Avrupa'nın en büyük 14., dünyanın ise 53. havalimanı oldu.
 
Antalya Havalimanı'nı işleten ICF Airports'un genel müdürleri Ersel Göral ve Dirk Schusdziara, Havalimanı'nda yaptıkları basın toplantısında, 2012'nin değerlendirmesini yaptı ve 2013'ün beklentilerini açıkladı. Filipinler, Mısır ve Bulgaristan'dan sonra ekim ayından beri Antalya'da görev yapan Schusdziara, mart ayında en çok Alman, Finlandiya, Norveç'ten yolcu geldiğini İskandinav ülkelerinden de gelen yolcu sayısının yüzde 40 artış gösterdiğini belirtti. 2012'de 25 milyon yolcu taşındığını ifade eden Dirk Schusdziara, 2012'de Antalya Havalimanı'nın 25 milyon yolcu taşıdığını, Avrupa'nın en büyük 14., dünyanın ise 53. havalimanı olduklarını aktardı.
 
ICF Airports'un Türk Genel Müdürü Ersel Göral da 2013 için dış hatlarda yolcu sayısında yüzde 5 artış beklediklerini ifade etti. Türkiye ile İsrail arasındaki ilişkilerin düzelmesinin turizme de yansıyacağını ve Turizm Bakanlığı'nın bir milyon turist beklediğini dile getiren Göral, "Bir milyon turistin 400 bininin Antalya'ya gelmesini bekliyoruz." dedi. Kuzey Avrupa ülkelerinden gelen turist sayısında artış yaşandığını, bunun yanı sıra Polonya, ÇEK Cumhuriyeti, Romanya, Bulgaristan gibi ülkelerden de gelenlerin arttığını söyleyen Göral, "Rus turist sayısında da yüzde 8 artış var. Yine iç hat yolcu sayısı da yüzde 10'luk bir artış yaşandı." diye konuştu. Zafer Havaalanı'nı da işleten ICF, yeni açılan havaalanından yıl sonu itibariyle 200 bin yolcuya ulaşılmasını hedefliyor.
 
ONLİNE DANIŞMA MASASI
 
ICF Airports, Antalya Havalimanı'nda yeni bir uygulamayı devreye soktu. Yolcuların havalimanında danışmaya ulaşma sıkıntısı, danışma masasındaki yoğunluk yeni uygulama ile aşılmış olacak. İnfokiosk adı verilen uygulama, yolcular telefonu kaldırdıklarında danışma görevlisi ile görüntülü görüşme imkânı sağlıyor. Şimdilik iç ve dış hatlara 4 adet yerleştiren İnfokiosk'un, danışma masasına ulaşamayan yolculara büyük kolaylık sağlayacağını söyleyen ICF Airports'un Türk Genel Müdürü Ersel Göral, yolcuların görüntülü danışma imkânı bulacaklarını dile getirdi. 
 
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim