• BIST 107.700
  • Altın 144,091
  • Dolar 3,5280
  • Euro 4,1445
  • İstanbul 24 °C
  • Ankara 23 °C

Kapalıçarşı, İhya Projesi ile dünya markaları arasında öne çıkacak

Kapalıçarşı, İhya Projesi ile dünya markaları arasında öne çıkacak
Kapalıçarşı yönetimi tarafından hayata geçirilecek proje ile çarşının dünya markaları arasında ön sıralara taşınması ve adının dünyanın her yerinde bilinir hale gelmesi hedefleniyor.

Kapalıçarşı Yönetim Kurulu tarafından hayata geçirilecek "Kapalıçarşı'yı İhya Projesi" ile tarihi çarşının dünya markaları arasında ön sıralara taşınması ve dünyanın her yerinde isminin bilinir hale gelmesi hedefleniyor.

Kapalıçarşı Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Kökler, uzun süredir üzerinde çalıştıkları ve Kapalıçarşı Restorasyon Projesi ile birlikte hayata geçirmek istedikleri Kapalıçarşı'yı İhya Projesi'ne ilişkin, dünyanın ilk alışveriş merkezi olan Kapalıçarşı'nın, 555 yıllık tarihe sahip ve "adeta yaşayan bir müze" olduğunu söyledi.

Ahmet Kökler, Kapalıçarşı'nın artık dünyadaki yenilikleri daha fazla takip edeceğini ve güncelden kopmayacağını belirterek, "Teknolojiyi, ticaretin ve güvenliğin içerisinde en iyi şekilde kullanacağız. Proje ile çarşının dünya değişimine ayak uydurması için gerekli çalışmaları yapıyoruz." dedi.

Sosyal medya ve internet aracılığıyla Kapalıçarşı'da faaliyete devam eden meslekleri tüm dünyaya tanıtacaklarını, bu mesleklerin yok olmadığını meraklılarına duyuracaklarını bildiren Kökler, yine teknoloji sayesinde son sistemleri kullanarak Kapalıçarşı'yı daha da güvenli hale getireceklerini söyledi.

"Kurumsal kimlik ve logo hazırlanıyor"

Kapalıçarşı Yönetim Kurulu Başkanı Kökler, Kapalıçarşı'nın bir dünya markası olduğunu, ancak bilinirliği ve marka değerini daha da ileriye götürmek için ellerinden geleni yapacaklarını, bu kapsamda zaman zaman çarşı esnafının görüşüne başvurduklarını, her türlü öneriye açık olduklarını söyledi.

Kurumsal kimlik, logo ve iç tüzüğün hazırlandığını dile getiren Kökler, Kapalıçarşı'ya gelen misafirlerin rahat etmesini sağlayacak her türlü hizmet ve teknik imkanları kullanacaklarını bildirdi. Kökler, hazırlanacak logonun Kapalıçarşı'da üretilen herhangi bir hediyelik eşya veya ürünün üzerinde bulunacağını, bu logonun da tanıtımını yapacaklarını, böylece dünyanın neresine gidilirse gidilsin o eşyanın Kapalıçarşı'dan alındığının bilineceğini kaydetti.

Kapalıçarşı'nın Türk ekonomisine turizm alanında önemli katkı sunduğunu, Kapalıçarşı'ya gelen turistlerin ciddi harcamalar yapabildiğini ifade ederek, "Şu anda turizmin getirisi geçmiş yıllara oranla düştü. Bu oranı artırmaya niyetliyiz. Kapalıçarşı'yı İhya Projesi ile daha fazla turist çekip, onların daha fazla harcama yapmasını sağlayacağız. Çarşının ticaret hacminin iki kat artmasını hedefliyoruz." diye konuştu.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Borsa güne yatay başladı28 Temmuz 2017 Cuma 14:51
  • Uspar'ın ihracat hedefi 140 milyon TL28 Temmuz 2017 Cuma 14:22
  • En çok harcama konuta ve kiraya28 Temmuz 2017 Cuma 14:05
  • TSKB'nin aktif büyüklüğü 25.8 Milyar TL28 Temmuz 2017 Cuma 12:36
  • e-fatura ile 1.5 milyar TL tasarruf27 Temmuz 2017 Perşembe 16:51
  • Akbank'ın net kârı beklentiyi aştı27 Temmuz 2017 Perşembe 16:36
  • Altının onsu Fed sonrası zirvede27 Temmuz 2017 Perşembe 16:21
  • Yerli takograf ile ekonomiye 1 milyar euro katkı27 Temmuz 2017 Perşembe 15:51
  • Tarımsal destekleme sil baştan27 Temmuz 2017 Perşembe 15:36
  • Sıcak hava elektrik tüketimini artırdı27 Temmuz 2017 Perşembe 15:30
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Haber Scripti: CM Bilişim