• BIST 9937.32
  • Altın 2435.681
  • Dolar 32.5203
  • Euro 34.8906
  • İstanbul 18 °C
  • Ankara 27 °C

Lufthansa First Class salonları ödül aldı

Lufthansa First Class salonları ödül aldı
“2013 Dünya Havacılık Ödülleri” çerçevesinde Lufthansa “En İyi First Class Salonu”, “Batı Avrupa’nın En İyi Havayolu” ve “En İyi Kıtalararası Havayolu” kategorilerinde ödül aldı
Geçtiğimiz on ay içinde 100’ü aşkın ülkeden 18 milyon yolcunun katılımıyla gerçekleşen ve havacılık sektörünün en büyük yolcu anketi olan Skytrax değerlendirmesinde Lufthansa “En İyi First Class Salonu” ödülüne hak kazandı. Lufthansa ayrıca “Batı Avrupa’nın En İyi Havayolu” ve “En İyi Transatlantik Havayolu” ödüllerini de kazandı. Le Bourget’ de düzenlenen “Paris Air Show” çerçevesinde gerçekleşen “Dünya Havacılık Ödülleri” töreninde  Lufthansa’nın ödüllerini Ürün ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Dr. Reinhold Huber teslim aldı.
 
Anket kapsamında en yüksek not  Frankfurt Havalimanı’ndaki Lufthansa First Class Terminali’ne verilirken, Frankfurt ve Münih havalimanlarındaki First Class Salonları da yolcular tarafından yüksek notlarla değerlendirildi. Anketi düzenleyen Skytrax Enstitüsü bu ödülün söz konusu mekanların yüksek kalite ve  hizmet düzeyini yansıttığını açıkladı. Lufthansa’nın ayrıca “Batı Avrupa’nın En İyi Havayolu” ve “En İyi Transatlantik Havayolu” olarak ödüllendirilmesinin de   Lufthansa’nın müşteri memnuniyetini ana hedef olarak belirlenmiş olduğunu gösterdiği belirtildi.
 
Dr. Reinhold Huber törende Lufthansa’nın kazanmış olduğu ödüllere ilişkin olarak şu açıklamayı yaptı:” Müşterilerimize sunduğumuz ürün ve hizmetleri sürekli geliştirmek ve daha fazla konfor sunabilmek için çalışıyoruz. Bu ödüller yolcularımızın rahatı ve çalışanlarımızın eğitimi için doğru yatırımlar yapmış olduğumuzu gösteriyor. Frankfurt Havalimanı’ndaki   Lufthansa First Class Terminali ile  yerde de yolcularımıza tercihleri doğrultusunda üst düzey hizmet  sunuyor ve bu hizmetimizin yolcular tarafından takdir ediliyor olmasından  büyük memnuniyet duyuyoruz.   Halen Business Class hizmetlerimizi geliştirmek amacıyla her gün  bir milyon Euro dolayında yatırım gerçekleştiriyoruz. Uçaklardaki ikramların kalite düzeyini belirgin şekilde yükselttik ve yer hizmetleri için çok sayıda yeni salon açtık. Şimdi de kabin içi eğlence programımızı geliştiriyor ve –dünyanın yegane havayolu şirketi olarak tüm uzun mesafeli uçuşlarda sunmakta olduğumuz – FlyNet hizmeti gibi yenilikçi ürünlerle hizmet paketimizi zenginleştiriyoruz. Kendimize çok net bir hedef belirledik: 2015 yılına kadar batının  ilk “Beş Yıldızlı Havayolu Şirketi” olmak istiyoruz. Bu hedef doğrultusunda  Business Class için bir yıldıza daha gereksinim duyuyoruz ve bu hedef önemli bir motivasyon oluşturuyor.”  
 
Yolcu anketi havayolu şirketlerine kalite denetimi uygulayan Skytrax Enstitüsü tarafından gerçekleştirildi. Her havayolu şirketi için 40 farklı kriter baz alınarak müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesi incelendi. Değerlendirmelerde kabin içi hizmetlerin yanısıra havayolu şirketlerinin havalimanlarında sundukları hizmetler de dikkate alındı. Skytrax 1999 senesinden beri her yıl tarafsız değerlendirme anketleri gerçekleştiriyor.
 
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim