• BIST 97.713
  • Altın 144,103
  • Dolar 3,5652
  • Euro 3,9996
  • İstanbul 20 °C
  • Ankara 23 °C

Lufthansa konfor için 3 milyar avro harcadı

Lufthansa konfor için 3 milyar avro harcadı
Lufthansa Alman Hava Yolları, üstün uyku konforu sunan 1.98 metre uzunluğundaki yeni yataklı koltuklara 3 milyar avro harcadı.

Lufthansa konfor için 3 milyar avro harcadı

Lufthansa Alman Hava Yolları, üstün uyku konforu sunan 1.98 metre uzunluğundaki yeni yataklı koltuklara 3 milyar avro harcadı.

Yeni Lufthansa Business Class koltukları 1.98 metre uzunluğunda yatak alanına sahip bulunuyor. Yeni koltuklar bir düğmeye basmak suretiyle konforlu bir yatağa dönüşüyor. Koltuklar eşsiz oturma ve yatma konforu, kolay kullanım özellikleri, ilave eşya depolama alanı ve geliştirilmiş uçak içi eğlence sistemiyle dikkat çekiyor. Lufthansa'nın yeni Boeing 747-8 Jumbo tipi uçağının birkaç hafta içinde sefere konulmasıyla birlikte yolcular yeni Business Class hizmetinin keyfini çıkartabilecek. Lufthansa paraya acımadı ve yeni koltuklar için tam 3 milyar avro harcadı. Bu parayla büyük gövdeli 4 uçak almak mümkünken, Lufthansa yolcu memnuniyetine yatırım yaptı. Deutsche Lufthansa Könetim Kurulu Üyesi Jens Bischof yeni ürünü tanıtırken, "Yeni Business Class hizmetimizi geliştirirken, yolcularımızın tercihlerine uygun kusursuz bir ürün yaratabilmek için onların da yoğun desteğini aldık."

2007 yılında sık seyahat eden 500 yolcuya yeni bir Business Class koltuğuna ilişkin tercihleri ve talepleri soruldu. İkinci aşamada bu bilgiler dikkate alınarak saygın ergonomi uzmanları, tasarımcılar ve koltuk üreticilerinin desteğiyle değişik modeller geliştirildi. 2010 yılında Frankfurt-New York uçuşlarında sekiz hafta süreyle bir uygulama testi gerçekleştirildi. Toplam 1340 yolcu ve bu amaçla görevlendirilmiş test ekipleri LH400 ve LH401 uçuşlarında prototip koltukları konfor, kullanım kolaylığı ve teknik dayanıklılık açısından incelediler" diye konuştu. 

ÜSTÜN KONFORLU KOLTUKLAR 

Üstün oturma ve yatma konforu elde edilebilmesi için koltuk döşemelerinin ergonomik açıdan geliştirilmesi ve yatış konumunda omuz bölgesinde daha geniş bir alan sağlanabilmesi için kol dayama yerlerinin istenildiğinde indirilebilmesi de bu ayrıntılar arasında yer alıyor. Yolcuların yerlerinden kalkmalarına gerek kalmaksızın her türlü oturma veya yatış konumu arzu edildiği şekilde kademesiz olarak ayarlanabiliyor. Yolcular ayrıca özel eşyalarını koyabilmek için çok daha fazla alana ve rafa sahip

bulunuyorlar. Bir diğer yeniliği ise kabindeki koltukların "V" şeklinde yerleştirilmiş olması oluşturuyor. Böylelikle iki tarafta da ikişer koltuk ortadaki koridora çapraz olarak yerleştiriliyor ve böylece yolcuların uçuş yönüne doğru oturma ve yatma talebi de yerine getirilmiş bulunuyor. Koltukların bu şekilde yerleştirilmesi suretiyle iki yolcu arasında omuz bölgesindeki mesafe de neredeyse iki katına çıkartılarak, yolcuların özel alanı genişletilmiş oluyor. 

BÜTÜN UÇAKLAR 4 YILDA DÜZENLENECEK

Yeni Business Class düzenlemesi Lufthansa tarihinde kabiniçi ürünlere yönelik olarak gerçekleştirilen en kapsamlı yatırım programının önemli bir unsurunu oluşturuyor. Önümüzdeki yıllar içinde yolculara sunulacak ürünlerin geliştirilmesi için yaklaşık üç milyar avro yatırım gerçekleştirilecek. Yeni Business Class koltukları iş amacıyla seyahat eden yolculara sunulan hizmetleri tamamlayıcı nitelik taşıyor. Bu hizmetler özel check-in bankoları, ücretsiz ek bagaj hakkı, güvenlik kontrollerinde öncelik ,

dünya genelindeki Lufthansa salonlarından yararlanma ve uçağa öncelikli biniş olanağından özel yemek ikramına ve eşsiz kabin hizmetine kadar uzanıyor. Jens Bischof, böylelikle Business Class yolculara yolculuklarının tüm aşamalarında eşsiz bir deneyim yaşattıklarını belirtiyor. Lufthansa'nın uzun menzilli 100'ü aşkın uçağının tümünün yeniden düzenlenmesi tahminen dört yıl sürecek.

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim