• BIST 89.930
  • Altın 214,135
  • Dolar 5,3949
  • Euro 6,0832
  • İstanbul 10 °C
  • Ankara 5 °C

Pegasus'tan Instagram kampanyası

Pegasus'tan Instagram kampanyası
Pegasus Hava Yolları, Türkiye’de Instagram’ın yeni stories özelliğini kullanarak kampanya yapan ilk marka oldu.

Pegasus Hava Yolları, Türkiye’de Instagram’ın yeni stories özelliğini kullanarak kampanya yapan ilk marka oldu.

Misafirlerine yeni seyahatler için ilham ve imkân veren Türkiye’nin lider düşük maliyetli havayolu Pegasus, 29-30 Ağustos tarihlerinde gerçekleştirdiği son kampanyası ile bir ilke imza attı ve Türkiye’de Instagram’ın yeni “Stories”  özelliğini kullanarak satış kampanyası yapan ilk marka oldu.

Kampanyaya katılmak için Pegasus, Instagram hesabının Stories bölümünde yayınlanan kısa videoları takip edilmesi istendi. 8 farklı videoda 8 haneli indirim kodunu oluşturan harf ve rakamlar Türkiye’nin farklı lezzet görüntülerinin yer aldığı kısa videolara gizlenmişti. Pegasus’un Instagram Stories üzerinden işleyen bu kampanyasında şifreyi edinen misafirler, yüzde 20 indirimli uçma fırsatı yakaladı.

Tüm iletişim çalışmalarında sosyal medya kanallarını etkin biçimde kullanan Pegasus, sosyal medya iletişiminde 2 temel konuya odaklanıyor. Birincisi, misafirleri Pegasus’un kampanya ve fırsatlarından haberdar ederek, onlara ilham vermek; ikincisi, sosyal medya üzerinde Pegasus’la ilgili paylaşılan tüm içerikleri detaylı analiz ederek,  misafirlerin soru ve sorunlarına hızlıca cevap bulmaya çalışmak. Facebook, Twitter, Instagram, Foursquare, Youtube ve Google+ hesaplarını aktif olarak kullanan Pegasus, dijital gelişmeleri yakından takip ederek, iletişim çalışmalarına entegre eden ilk markalardan. Dijital varlığının üzerine uzun yıllardır ciddi yatırımlar yapan Pegasus Hava Yolları’nın Facebook’ta 1,2 milyon, Twitter’da 228 bin ve Instagram’da ise 79 bin takipçisi bulunuyor.

Pegasus’un 2,5 yıldır yayında olan mobil uygulamaları ise App Store ve Play Store’da toplamda 3 milyon indirilme sayısına ulaştı. Temmuz 2016 itibari ile mobil kanal satışlarının toplam satışlar içindeki payı yurtiçinde yüzde 18,7’ye, yurtdışında ise yüzde 8,3’e yükseldi. Temmuz 2015’te bu oranlar yurtiçinde yüzde 11,1,  yurtdışında ise yüzde 4,4 olarak gerçekleşmişti.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • 1 milyon yolcu rekoru06 Aralık 2018 Perşembe 11:58
  • 45 milyarlık katma değer!26 Kasım 2018 Pazartesi 11:11
  • Havalimanına 9 istasyon24 Kasım 2018 Cumartesi 17:52
  • İş ilanları bu sebeple arttı!24 Kasım 2018 Cumartesi 10:16
  • Grönland'daki havalimanlarına ortak oldu16 Kasım 2018 Cuma 10:59
  • Satış görüşmeleri başlıyor14 Kasım 2018 Çarşamba 16:13
  • HAVELSAN'dan simülatör satın alacak11 Kasım 2018 Pazar 00:00
  • Yüzde 83.4'e ulaştı10 Kasım 2018 Cumartesi 11:31
  • 5000 kişiyi işten çıkaracak!09 Kasım 2018 Cuma 17:31
  • "THY Erdoğan ile uçuşa geçti"08 Kasım 2018 Perşembe 11:35
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Haber Scripti: CM Bilişim