• BIST 9915.62
  • Altın 2440.177
  • Dolar 32.4575
  • Euro 34.7559
  • İstanbul 13 °C
  • Ankara 12 °C

THY, Los Angeles'ta hedef büyütüyor

THY, Los Angeles'ta hedef büyütüyor
THY Mart ayında başlattığı Los Angeles-İstanbul seferini haftada 5 güne çıkartma hazırlıklarını tamamladı.

THY, Los Angeles'ta hedef büyüttü

THY Mart ayında başlattığı Los Angeles-İstanbul seferini haftada 5 güne çıkartma hazırlıklarını tamamladı.

THY Los Angeles Müdür Fatma Yüceler ‘THY konforu ve güvenini artık daha geniş kitlelere ulaştıracağız’ dedi.

Türk Hava Yolları'nın (THY) 5 ay önce başlattığı Los Angeles – İstanbul seferlerine ilgi her geçen gün artıyor. ABD’nin en büyük metropollerinden Los Angeles’a başlattığı seferlerle uçuş noktalarına önemli bir şehir katan THY, kısa süredeki yoğun ilgi üzerine seferlerini 5 güne çıkartıyor. THY Los Angeles Müdürü Fatma Yüceler servis kalitesi ve yeni uçaklarla California’da rakiplerine fark attıklarını belirterek, ABD’deki Türk toplumu üyeleri dışında Amerikalılar, Ortadoğulular, Afrika ülkeler, Balkanlar ve Türkiye’nin diğer komşu ülkelerin ABD’de yaşayan vatandaşlarını da hedeflediklerini belirtti.

New York merkezli Yeni Hayat gazetesinin haberine göre Yüceler, "Geçtiğimiz 5 ay Türk Hava Yolları ve Türkiye adına gerçekten çok yoğun fakat gurur verici bir süreç oldu. Bilet satışlarımız ve THY’ye olan ilgi hergeçen gün artıyor. Şu an yüzde 80’lerde seyreden doluluk oranlarına ulaşmış durumdayız. Bu ilgiden dolayı daha geniş kitlelere THY konforu ve güvenini yaşatmak adına uçuşlarımızı 31 Ağustos 2011 itibariyle haftanın 5 gününe çıkarıyoruz. Ayrıca hattımızın gördüğü yoğun ilgi nedeniyle 26 Mart 2012 itibariyle haftanın her günü uçuşlara başlıyoruz" dedi.

California’dan Türkiye’ye gelen dünya starları dahil tüm yolcuların diğer hava yollarında yaşadıkları standartların üstünde bir hizmetle geleneksel Türk misafirperverliğini Türkiye’ye ayak basmadan önce THY ile yaşamaya başardıklarını belirten Yüceler, "Los Angeles – İstanbul uçuşlarında filomuza yeni katılmış olan B777-300ER uçaklarımızla servis vermekteyiz. Bu uçuşlarımızda Business Class’ımız da THY’ye özel son derece farklı bir uygulama olan ‘Uçan Aşçılarımız’ servis vermektedir. Yine bu uçuşlarımızda THY’de yeni ve çok popüler bir uygulama olan, Business Class konforuyla neredeyse Ekonomi Class fiyatına uçma imkanı sağlayan, Comfort Class servisimiz vardır ki yine son derece gurur verici bir şekilde yeni bir uygulama olmasına rağmen Skytrax tarafından ‘ En Iyi Premium Ekonomi’ servisi olarak ödüllendirilmiştir" dedi.

-HEM KOBE GİBİ YILDIZLARI HEM DE YEREL BAĞLANTILARI KULLANIYORUZ-

ABD’de Kobe Braynt’ın yer aldığı reklamlarla marka bilinirliğini arttıran THY’nin artık bir dünya markası olmanın bilincinde pazarlama çalışmalarını yürüttüğünü belirten Fatma Yüceler, "Artık sinema ve eğlence dünyasının kalbi olan Los Angeles’da yer almanın bilincine sahip bir şekilde pazarlama adımlarımızı atıyoruz. Kobe Braynt ile yapmış olduğumuz sponsorluk anlaşmamız çok başarılı oldu. THY gibi bir dünya markasının Kobe Bryant gibi tüm dünyada tanınan ve binlerce hayranı olan bir sporcu tarafından temsil edilmesi marka değerimize olumlu katkıda bulundu. Ama esas önemli olan bizim yerel halk, sivil toplum kuruluşları, medya yöneticileri, büyük turizm firmaları ve diğer işletmeler ile kurduğumuz yerel bağlar ve bu networklar üzerinden sağladığımız tanıtımlar. Bu konuda tüm kadro olarak büyük bir emek harcıyoruz ve meyvelerini da topluyoruz" dedi.

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim