• BIST 9932.26
  • Altın 2435.681
  • Dolar 32.5203
  • Euro 34.8906
  • İstanbul 18 °C
  • Ankara 28 °C

THY yüzde 88 ile Avrupa’da ilk üçe girdi

THY yüzde 88 ile Avrupa’da ilk üçe girdi
Bu yılın ilk üç ayında yüzde 88 oranında zamanında kalkış gerçekleştiren THY, bu performansını Atatürk Havalimanı'nda bulunan sivil havacılık kuruluşlarının yöneticilerinin de katıldığı bir törenle kutladı.

THY yüzde 88 ile Avrupa’da ilk üçe girdi

Bu yılın ilk üç ayında yüzde 88 oranında zamanında kalkış ortalaması gerçekleştiren Türk Hava Yolları (THY), bu performansını Atatürk Havalimanı'nda bulunan sivil havacılık kuruluşlarının yöneticilerinin de katıldığı bir törenle kutladı.

THY Harekat Müdürlüğü Apron Binası'nda düzenlenen "Zamanında kalkışların iyileştirilmesi" töreninde konuşan THY Genel Müdürü Temel Kotil, geçen yıl büyük tenkit aldıkları rötarlar konusunda bu yılın ilk çeyreğinde yüzde 90'lara varan zamanında kalkış oranıyla büyük gelişme kaydettiklerini söyledi. DHMİ İstanbul Atatürk Havalimanı Baş Müdürü Celal Özuğur, TAV Havalimanları İstanbul Genel Müdürü Kemal Ünlü de Atatürk Havalimanı'nın dün ulaşan rekor sayıdaki uçak iniş kalkış trafiğine de değinerek, ulaştığı yüzde 88'lik zamanında kalkış oranı dolayısıyla THY'yi kutladılar.

Törende basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Türk Hava Yolları Genel Müdürü Temel Kotil, "Bu yılın ilk çeyreğinde zamanında kalkışta yüzde 90'lara vardık. 2010 yılında müşterilerimizi o kadar memnun edememiştik. Bu yıla çok temiz başladık. İnşallah bu durum yaz boyunca devam edecek. Bu yılın ilk üç ayında yakalanan ortalama yüzde 88'lik zamanında kalkış performansının geçen yıla göre 10 puan daha iyi konumdayız. Şu anda zamanında kalkışta Avrupa'daki havayolları arasında ilk üçe yükseldik. Bu sonuç THY ve havalimanı bünyesindeki yenilikler ve iyileştirmelerle sağlandı" dedi.

DAHA İYİ HİZMET, DAHA İYİ BİR ZAMANINDA KALKIŞ

İstanbul'un havacılık konusunda gözde bir merkez olduğunun altını çizen THY Genel Müdürü Temel Kotil, "İstanbul gerçekten gözde bir merkez. Bu güzelliği biz zamanında kalkışla taçlandırmamız lazım. Havalimanındaki bütün çalışanların tek bir görevi olması lazım, daha iyi bir hizmet, daha iyi bir zamanında kalkış. Çünkü Atatürk havalimanının marka değeri çok yüksek" dedi.

Yapılan konuşmalardan sonra, Kotil ve havalimanındaki birim yetkilileri THY logosunun yer aldığı pastayı kesti. Bu arada Kotil, en iyi zamanında kalkış gerçekleştiren 3 pilota teşekkür belgesi verdi.

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim